Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je het hem in dat geval niet gewoon vergeven cq het erover hebben? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
weetje wat netjes is: iemand binnenlaten die aanbelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het gaat om het principe, misschien heb ik wel helemaal geen zin hem te zien, op dat moment. Het is een statement van 'ik ben er en jij laat me maar binnen, we praten nu of je het wil of niet'. Met bellen kun je tenminste ophangen, ik werk hem in geen mogelijkheid m'n huis uit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind niet dat je eerst moet bellen voordat je langskomt. Als je langskomt weet je zelf dat er een kans in zit dat degene die je bezoekt niet thuis is of het druk heeft of zo, maar dan merk je dat vanzelf wel. Ik zou het juist lief vinden als mijn vriendje onverwachts langskwam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je ophangt bel je daarna toch meteen terug. misschien is het goed dat je hem het huis niet uit krijgt, dan hebben jullie een x tijd voor een ECHT gesprek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat je voet bij stuk houdt is wel respectabel maar tenzij je een punt achter je relatie wilt zetten, zal je hem toch eens een keer de gelegenheid moeten geven om hem zijn verhaal te laten doen. Toch?... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met mijn ex had ik trouwens een beetje hetzelfde probleem. als er ruzie was, ook al had IK gelijk, kwam het er uiteindelijk keer op keer op neer dat ik zat te huilen om verwijten die hij naar mijn hoofd slingerde, om dingen die eeuwen geleden waren gebeurd/dingen die ik eeuwen geleden had gezegd. uiteindelijk ging het over iets totaal anders dan over hetgene waarmee het allemaal begonnen was, werd er gezegd "jaja, 't is al goed, je hebt gelijk..." en waren de problemen er nog steeds, was er zelfs nog steeds niet degelijk over gesproken... is je relatie je eigenlijk iets waard? misschien moet je je gewoon afvragen waarom je nog bij hem bent... zie je hem nog graag? is het omdat je al zo lang samen bent, dat je je niet durft afvragen of het niet beter zou zijn zonder hem? ... xxx |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder kan ik me niet zoveel voorstellen bij jouw situatie. Belangrijke kwesties worden uitgepraat. De rest is het niet waard om ruzie over te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Inderdaad. Daar heb je een punt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd