![]() |
|
![]() |
Op dezuh fotow zie je rare vormen diej lijken op monniken ofzow..
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost7.html wat denk je daar nouw van?? en vind je het eng?
|
![]() |
|
het is in principe heel makkelijk te faken, ik heb zelf zo'n camera waarmee je twee foto's overelkaar kunt nemen, ik zo dan ook al een aantal spookfoto's van onze katten gemaakt. Maar ik geloof wel dat sommigen echt zijn. deze http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost1.html (er is iets met mijn muis waardoor ik geen plaatjes meer in het forum kan zetten, heel vervelend) vind ik wel redelijk echt.
||
Citaat:
Mensen die ervaring met geesten hebben hebben vaak al genoeg persoonlijke ervaringen gehad die het tegendeel bewijzen.
||
![]() |
Citaat:
conclusie: ze spreken zichzelf niet tegen Maar die foto vind ik nogal vaag , maar er zitten inderdaad wat vage vormen in die enigzins op een monik kunnen lijken... ik weet het niet, http://www.ghostresearch.org/ghostpics/mtthabor.html deze foto laat een bol zien, ik heb gehoord dat zo'n bol kan duiden op de aanwezigheid van een geest. Hoe groter de bol hoe sterker die geest is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nog iets: http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost5.html
Een rode vlek in de vorm van een mens. Iemand met een doka kan zo een stukje van een negatief extra belichten, en hoppa, je hebt je spook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt net of deze foto zo is genomen dat de deur op de achtergrond goed in beeld is.... supervaag.... maarja, ik geloof er niet echt in, met foto's kun je echt supergoed knoeien en dingen mee uithalen dusss.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ze zijn gewoon fake.. allemaal.. dat kan je gewoon zien.. Ik geloof ook niet echt in dat je foto's kan maken van geesten eigenlijk.. En deze foto's versterken mij alleen maar in dat standpunt, want als je er wel foto's van kon maken, dan zag ik vanzelf eens een keer een 'echte' foto en ik heb nog nergens een foto gezien die mij overtuigde van het feit dat ie echt was.. jammer.
Genesis |
![]() |
|
![]() |
Nepste foto die ik ooit heb gezien!
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost3.html |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mischien dat somigge van dit soort foto's echt zijn maar meestal is het gewoon een vuiltje of een rare reflectie. Zelfs die van die vrouw achter het raam (moeder en kindje voorop) is nog relatief makkelijk te verklaren. Ramen zijn vaak helemaal niet egaal als je dan een foto maakt met toevallig een bepaald licht kun je zien waar het raam niet egaal is. Dat zou hier ook het geval kunnen zijn geweest. Verder zie je vaak dat het toch een vuiltje op de lens was of dat er iest mis is gegaan met ontwikkelen. Ik heb zo vaak vage vormen op mijn foto's gewoon doordat ik per ongeluk vlekjes met de ontwikkelaar, stopbad of fixeer hbe gemaakt. Ook kan het zijn dat er toch perongeluk een beetje licht in de doka is geweest. Dat hoefd maar een heel klijn beetje te zijn en je krijgt al dit soort dingen.
Maar ik moet toegeven dat somiggen er toch wel heel echt uit zien maar ik geloof het pas als het echt heel duidelijk een mens figuur is en niet alleen een gezicht aangezien een vlekje al gouw de vorm van een gezicht aanneemt.
|
pff wat een bullshit! Da trekt gewoon op nix!
Ik geloof echt wel in geesten maar da ier das echt wel zo ard gefaked!! Geesten kunt ge ni eens op een camera opnemen! Ma ja maar ik geloof echt wel in geesten en soms kunt ge wel hun aanwezigheid voelen kweeni da voelt ge soms gewoon ma zien nop misschien sommige mensen maar zo met paranormale krachten ofzow! ![]() See Ya, BB Lhika
|
foto's zijn geen bewijzen voor mij. Alles is in deze tijd zo goed na te maken, dat je soms bijna geen verschil ziet tussen wat echt is en wat niet.
|
hah dit is niks...check www.theshadowlands.net maar es...er zitten een stuk of 2 foto's bij waarvan ik serieus zo bang werd dat ik het niet meer had.
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb nog niet alles gezien, misschien dat ie al ergens bij staat, maar kijk eens op www.broodjeaap.nl, bij 'foto's' en dan 'enge beelden. het duurt even, het is supernep, maar het is het waard.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|