Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 12:22
r00mp
r00mp is offline
Op dezuh fotow zie je rare vormen diej lijken op monniken ofzow..
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost7.html

wat denk je daar nouw van?? en vind je het eng?
Oud 02-02-2002, 12:23
PimpDude86
PimpDude86 is offline
goh
Oud 02-02-2002, 12:23
stroopwafel
stroopwafel is offline
glazen plaat met iemand avec camera erop weerspiegeld..
Oud 02-02-2002, 12:30
Verwijderd

Waarom zou je die met infrarood wel kunnen zien en met het blote oog niet? Infraroodstraling wordt uitgezonden door warme objecten. Maar: je hoort altijd mensen beweren die zogenaamd een 'geest' zouden hebben meegemaakt, zeggen: 'ik voelde een ijskoude wind langs me gaan' (ofzoiets). Dat zou je dan dus niet kunnen zien op die camera. Conclusie: ze spreken zichzelf tegen...
Oud 02-02-2002, 12:34
r00mp
r00mp is offline
Citaat:
nare man schreef:

Waarom zou je die met infrarood wel kunnen zien en met het blote oog niet? Infraroodstraling wordt uitgezonden door warme objecten. Maar: je hoort altijd mensen beweren die zogenaamd een 'geest' zouden hebben meegemaakt, zeggen: 'ik voelde een ijskoude wind langs me gaan' (ofzoiets). Dat zou je dan dus niet kunnen zien op die camera. Conclusie: ze spreken zichzelf tegen...

moowj gezegd moettik zeggen
*applaus*

een iemand diej ik ken begint oowk altijd over de begrafenis van een neef van haar ofzow, dat diej gek was op elmow, en dat er een ballon was van elmow diej in de boom bleef hangen, even de menigte "aankeek" zich toen omdraaide en wegvloog, en ik kan het haar maar niej aan der verstand brengen dat er ook nog zowiets bestaat als "een windvlaag"..
en ze zeurt ook altijd over een tinteling in haar hand..noojt gehoord van een slapende hand natuurlijk??
Oud 02-02-2002, 12:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
We hebben een onderdeel dat heet Mystiek. Alles over het paranormale, magische bovennatuurlijke en onverklaarbare.. Deze lijkt me een mooi topic voor op dat forumdeel.
Oud 02-02-2002, 15:39
lady of the dark
lady of the dark is offline
het is in principe heel makkelijk te faken, ik heb zelf zo'n camera waarmee je twee foto's overelkaar kunt nemen, ik zo dan ook al een aantal spookfoto's van onze katten gemaakt. Maar ik geloof wel dat sommigen echt zijn. deze http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost1.html (er is iets met mijn muis waardoor ik geen plaatjes meer in het forum kan zetten, heel vervelend) vind ik wel redelijk echt.
Oud 02-02-2002, 15:39
gna
gna is offline
wat een kutfoto's

ze zullen eerder mensen van hun geloof afhalen dan mensen overtuigen
Oud 02-02-2002, 17:29
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
gna schreef:
wat een kutfoto's

ze zullen eerder mensen van hun geloof afhalen dan mensen overtuigen
mwah, laten we het er maar op houden dat ze de foto's niet zullen accepteren als zijnde bewijs.
Mensen die ervaring met geesten hebben hebben vaak al genoeg persoonlijke ervaringen gehad die het tegendeel bewijzen.
Oud 03-02-2002, 01:10
-Ikke-
-Ikke- is offline
Citaat:
nare man schreef:

Alles geeft een bepaalde hoeveelheid infrarood af, hoe warmer hoe meer. Hoe warmer iets word hoe witter/lichter het er uitziep op een infraroodfoto. Als er dan iets kouders is in een warmere omgeving krijg je dus een donkerdere vlek. Op deze manier kan je dus ook koudere dingen zien.

conclusie: ze spreken zichzelf niet tegen

Maar die foto vind ik nogal vaag , maar er zitten inderdaad wat vage vormen in die enigzins op een monik kunnen lijken...

ik weet het niet, http://www.ghostresearch.org/ghostpics/mtthabor.html deze foto laat een bol zien, ik heb gehoord dat zo'n bol kan duiden op de aanwezigheid van een geest. Hoe groter de bol hoe sterker die geest is.
Oud 03-02-2002, 12:32
r00mp
r00mp is offline
Citaat:
-Ikke- schreef:
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/mtthabor.html deze foto laat een bol zien, ik heb gehoord dat zo'n bol kan duiden op de aanwezigheid van een geest. Hoe groter de bol hoe sterker die geest is.
een bol?? t kan oowk een gewoown vuiltje op de lens zijn, hoe groter het vuiltje, hoe nepper de geest?
Oud 03-02-2002, 20:36
Chimera
Chimera is offline
Of een lense-flare van een reflectie.

En wie zegt dat er niet met de fotos geknoeid is? Als ik nou het origineel had okay, maar een plaatje van een persoon doorzichtig maken en ergens in een foto plakken en viola, je hebt een spook-foto.
Oud 03-02-2002, 20:39
Chimera
Chimera is offline
Nog iets: http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost5.html

Een rode vlek in de vorm van een mens. Iemand met een doka kan zo een stukje van een negatief extra belichten, en hoppa, je hebt je spook.
Oud 06-02-2002, 14:54
Krastain
Krastain is offline
Die "Faces in the glass" vind ik best cool. Zie niet in hoe dat getruct zou moeten worden.
Oud 06-02-2002, 16:02
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Of een lense-flare van een reflectie.

En wie zegt dat er niet met de fotos geknoeid is? Als ik nou het origineel had okay, maar een plaatje van een persoon doorzichtig maken en ergens in een foto plakken en viola, je hebt een spook-foto.

Oud 06-02-2002, 21:54
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
het is in principe heel makkelijk te faken, ik heb zelf zo'n camera waarmee je twee foto's overelkaar kunt nemen, ik zo dan ook al een aantal spookfoto's van onze katten gemaakt. Maar ik geloof wel dat sommigen echt zijn. deze http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost1.html (er is iets met mijn muis waardoor ik geen plaatjes meer in het forum kan zetten, heel vervelend) vind ik wel redelijk echt.

Het lijkt net of deze foto zo is genomen dat de deur op de achtergrond goed in beeld is.... supervaag.... maarja, ik geloof er niet echt in, met foto's kun je echt supergoed knoeien en dingen mee uithalen dusss....
Oud 06-02-2002, 22:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
wat een nepperts
Oud 07-02-2002, 07:51
Verwijderd
had ik wel eens gezien die site, lijkt me wel grappig als het spoken zouden bestaan.

Maar echt overtuigd ben ik niet
Oud 07-02-2002, 08:09
samanta
samanta is offline
He Roomp en de rest natuurlijk,

Ik geloof wel in geesten. Ik zal er straks nog eens iets over op zoeken op het internet (met dat infarood gedoe). Ik denk dat sommige fotows wel echt zijn en andere niet maar dat zullen we waarschijnlijk wel nooit weten.

Liefs Samanta
Oud 10-02-2002, 12:11
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Citaat:
-Ikke- schreef:

ik weet het niet, http://www.ghostresearch.org/ghostpics/mtthabor.html deze foto laat een bol zien, ik heb gehoord dat zo'n bol kan duiden op de aanwezigheid van een geest. Hoe groter de bol hoe sterker die geest is.
hmmmm dan heb ik wel erg veel fotos waarop een geest te zien is... ga 1 keer es een foto maken in de motregen ofsow en je hebt er een...
Oud 13-02-2002, 11:17
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
trucage is toch handig he, daarmee dat t waarschijnlijk zoveel gebruikt wordt, denk je niet, ik iig wel
Oud 13-02-2002, 11:42
Genesis
Genesis is offline
ze zijn gewoon fake.. allemaal.. dat kan je gewoon zien.. Ik geloof ook niet echt in dat je foto's kan maken van geesten eigenlijk.. En deze foto's versterken mij alleen maar in dat standpunt, want als je er wel foto's van kon maken, dan zag ik vanzelf eens een keer een 'echte' foto en ik heb nog nergens een foto gezien die mij overtuigde van het feit dat ie echt was.. jammer.

Genesis
Oud 13-02-2002, 18:10
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Die kan je zelf ook maken als je wil.....
Oud 14-02-2002, 09:43
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Veel misontwikkelt.. 2 foto's over mekaar afgedrukt, een beetje creatief met photoshop...

Ik zag maar 1 goeie foto
Oud 14-02-2002, 09:59
Verwijderd
Welke dan?
Advertentie
Oud 14-02-2002, 10:07
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Van die spook in dat bos
Oud 14-02-2002, 10:36
legatus
legatus is offline
Je moest eens weten wat er fout kan gaan en daadwerkelijk ook fout gaat in chemische laboratorium's waar foto's worden ontwikkeld.
Oud 15-02-2002, 09:48
Verwijderd
Deze: http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost5.html ?
Oud 15-02-2002, 10:40
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Die witte, een rode geest, waar haalt ie de energie vandaan (etos)
Oud 20-02-2002, 11:36
TomCat
TomCat is offline
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/civilwar.html

Wie is de geest?
Oud 20-02-2002, 13:28
TomCat
TomCat is offline
Nepste foto die ik ooit heb gezien!
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost3.html
Oud 21-02-2002, 11:39
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik vind ze allemaal dat je egt van: dat kanheel simpeltjes genept zijn. Die vandat gezicjht in het raamvind ikjuist heel nep lijken, at kun je er toch makkekklijk inplakken?
Oud 23-02-2002, 21:32
god is a lie
god is a lie is offline
ik vind ze opzig ook niet egt geloofwaardig
Oud 24-02-2002, 08:16
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
TomCat schreef:
Nepste foto die ik ooit heb gezien!
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost3.html
is nix aan bewerkt

Oud 25-02-2002, 12:44
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Hm, tis beswel lijp he.. Misschien heeft de waarzechster tog wel gelijk met al die geestenzooi...Wiieehhh Scary
Oud 24-10-2002, 15:12
A*
A* is offline
ik heb ook een spookfoto, gewoon verkeerd belicht ofzo
Oud 01-11-2002, 12:57
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mischien dat somigge van dit soort foto's echt zijn maar meestal is het gewoon een vuiltje of een rare reflectie. Zelfs die van die vrouw achter het raam (moeder en kindje voorop) is nog relatief makkelijk te verklaren. Ramen zijn vaak helemaal niet egaal als je dan een foto maakt met toevallig een bepaald licht kun je zien waar het raam niet egaal is. Dat zou hier ook het geval kunnen zijn geweest. Verder zie je vaak dat het toch een vuiltje op de lens was of dat er iest mis is gegaan met ontwikkelen. Ik heb zo vaak vage vormen op mijn foto's gewoon doordat ik per ongeluk vlekjes met de ontwikkelaar, stopbad of fixeer hbe gemaakt. Ook kan het zijn dat er toch perongeluk een beetje licht in de doka is geweest. Dat hoefd maar een heel klijn beetje te zijn en je krijgt al dit soort dingen.
Maar ik moet toegeven dat somiggen er toch wel heel echt uit zien maar ik geloof het pas als het echt heel duidelijk een mens figuur is en niet alleen een gezicht aangezien een vlekje al gouw de vorm van een gezicht aanneemt.
Oud 01-11-2002, 18:44
Lhika
Lhika is offline
pff wat een bullshit! Da trekt gewoon op nix!
Ik geloof echt wel in geesten maar da ier das echt wel zo ard gefaked!!
Geesten kunt ge ni eens op een camera opnemen!
Ma ja
maar ik geloof echt wel in geesten en soms kunt ge wel hun aanwezigheid voelen kweeni da voelt ge soms gewoon ma zien nop
misschien sommige mensen maar zo met paranormale krachten ofzow!
See Ya,
BB
Lhika
Oud 01-11-2002, 19:55
AnOukj3
AnOukj3 is offline
LOL, en ik zit me hier af te vragen waarom deze topic me zo bekend voor kwam....
Oud 01-11-2002, 21:52
Celebithil
Celebithil is offline
foto's zijn geen bewijzen voor mij. Alles is in deze tijd zo goed na te maken, dat je soms bijna geen verschil ziet tussen wat echt is en wat niet.
Oud 01-11-2002, 23:10
empyrian
empyrian is offline
hah dit is niks...check www.theshadowlands.net maar es...er zitten een stuk of 2 foto's bij waarvan ik serieus zo bang werd dat ik het niet meer had.
Oud 02-11-2002, 12:07
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
empyrian schreef:
hah dit is niks...check www.theshadowlands.net maar es...er zitten een stuk of 2 foto's bij waarvan ik serieus zo bang werd dat ik het niet meer had.
Welke dan?
Oud 02-11-2002, 12:43
Noínden
Noínden is offline
ik heb nog niet alles gezien, misschien dat ie al ergens bij staat, maar kijk eens op www.broodjeaap.nl, bij 'foto's' en dan 'enge beelden. het duurt even, het is supernep, maar het is het waard.
Oud 02-11-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
stroopwafel schreef:
glazen plaat met iemand avec camera erop weerspiegeld..

idd, is duidelijk te zien.
je ziet gewoon duidelijk in die weerspiegeling die gast met z'n fototoestel..
Oud 02-11-2002, 13:31
Kriemoon
Kriemoon is offline
Ik vind het altijd zo'n naaier streek dat die spoken en ufo's alleen maar in america voorkomen..... IK WIL ER OOK 1 ZIEN! lolz..... stelletje bijgelovige americanen.....
Oud 03-11-2002, 21:38
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Welke dan?
ehm heb nou geen zin om de links te zoeken, maar er was een foto van een schilderij van Jezus, was niks mis mee, maar toen ze het ontwikkelden zag je een duivelskop linksonder in de hoek. dus die mensen brengen het naar een foto-expert. die kerel is zo bang geworden dat ie zei dat ze nooit weer bij hem moesten komen met foto's. het kon gewoon niet nep zijn, vanwege een eigen lichtbron die die duivel had ofzo...allemaal vage foto-termen die ik niet ken, maar t was wel freaky en nog een van een vrouw in een spiegel, terwijl er niemand voor staat, echt supereng...ik dacht eerst dat het een raam was en dat er iemand door naar binnen keek, want zo realistisch is het, tis geen vage doorzichtige gedaante, tis gewoon duidelijk een mens. toen ik las dat het een spiegel was schrok ik me wel ff de tyfus =\
Oud 04-11-2002, 18:18
DaDude
DaDude is offline
Citaat:
Nospheratou schreef:
ik heb nog niet alles gezien, misschien dat ie al ergens bij staat, maar kijk eens op www.broodjeaap.nl, bij 'foto's' en dan 'enge beelden. het duurt even, het is supernep, maar het is het waard.
maar dat zijn geen spookfoto's
Oud 06-11-2002, 13:02
Aries
Aries is offline
Jandorie...
weet je ik fotografeer al jaren .. en ik heb al vanalles op de kiek gezet... maar een spook... hmmm zou wel een uitdaging zijn ....

(Zouden spoken ook foto's maken ???)
Oud 06-11-2002, 14:50
bonsai
bonsai is offline
ik vind het onzin, de meeste komen gewoon door een foutje, en als je wilt kun je in iedere foto wel een figuur ontdekken wat lijkt op een mens
Oud 06-11-2002, 16:46
AlopiA
AlopiA is offline
Zullen we de ghostbusters bellen?

sorry, maar ik vind ze niet echt geloofwaardig...

Regels voor berichten