Citaat:
DiGiTracker schreef op 18-04-2004 @ 14:25 :
Een wijze les: Als je het laat doen, laat het goed doen.
Bij mij zijn twee moedervlekken weggehaald omdat ze gingen irriteren bij het scheren en dik werden en gingen bloeden enzo. Je ziet er bijna niks meer van. Mijn broer had een moedervlek laten weghalen op zijn arm bij een dermatoloog en dat ziet er fkn lelijk uit. Ik heb het bij een plastisch chirurg laten doen en het ziet er veel beter uit (maar een gezicht geneest beter dan een arm).
Daarnaast had ik een blinde darm ontsteking en je ziet er ook bijna niks meer van terwijl je bij mijn zus het 100 keer duidelijker ziet. Ik ben door een professor geopereerd in een academisch ziekenhuis en zij niet.
|
ik ben juist bij een dermatoloog geweest, wel een speciale voor kinderen, die deed het veel beter dan de huisarts. Maar waar ik ook later achterkwam, degene in mijn nek waren een soort wratten en geen moedervlekken. Ze waren weggebrand, maar dat mag helemaal niet, ze moesten uitgelepeld worden. daardoor zijn het lelijke littekens geworden. In het ziekenhuis zagen ze dat wel, maar niet bij de huisarts, erg stom dus.