Advertentie | |
|
![]() |
|
www.gistron.com
www.1to0.nl www.sallandautomatisering.nl Check die shops. En lager dan 40GB wordt niet meer gemaakt, 40GB wordt ook nauwelijks meer geproduceerd. Alles is 80GB of hoger. Ik raad je 80GB Hitachi aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Check deze (mega onofficiele) benchmark b.v.:
Citaat:
46.0MB/s tegenover 30.7MB/s = 49,8% sneller Daarbij mag ook opgemerkt worden:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een 60GXP met 8 MB cache is mij overigens onbekend. Cache is trouwens toch van geen of slechts marginale invloed op de sequentiële leesprestaties. Op de sequentiële schrijfprestaties wel, maar dat zal zich alleen voordoen als de aangesloten IDE-controller (of de PC) niet snel genoeg is om voldoende data aan de schijf te leveren. In de praktijk zal zich dat niet snel voordoen. Ik gebruik voor mijn benches de gezaghebbende Atto Disk Benchmark en daar komen toch getallen uit die niet heel veel van elkaar verschillen, inderdaad in de sfeer van 35 tegenover 55 MB/sec. Wel een groot verschil, dat geef ik toe, maar zeker geen factor vier. Er zitten tussen die twee schijven dan ook twee volledige generaties (120GXP, 180GXP). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
mijn nieuwe pc xXmathXx | 6 | 14-11-2011 18:45 | |
Software & Hardware |
[Portable Harddisk] Wil er een > welke? Kingofthemall | 9 | 01-09-2007 00:04 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe Pc kopen (offerte) Verwijderd | 48 | 18-02-2005 23:42 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Nieuwe plaatsen MaHo | 25 | 10-02-2005 13:24 | |
Software & Hardware |
Nieuwe hdd + geheugen op oud moederboord(AT) & FDISK Orion16 | 10 | 29-09-2002 15:51 | |
Software & Hardware |
Harddisk --> bad clusters Kerstin | 12 | 20-01-2002 19:22 |