Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oppassen is niet alleen toezicht houden, oppassen is ook dat je ervoor zorgt dat die kinderen het naar hun zin hebben. En bovendien, wat doe je als er eentje ziek is? Wat doe je als ze ruzie maken met elkaar? Als je het oppassen echt graag wil, komen die dingen vanzelf wel. Ik vond het ook doodeng toen ik voor het eerst ging oppassen, maar het was voor mij (en de kinderen!) een groot succes. Ik heb het daarna nog lang gedaan, met veel plezier. En de kinderen keken er altijd naar uit als ik kwam. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik van t weekend eens langs gaan, misschien vragen of je een keer kan afspreken om even kennis te maken met de kinderen. En wie weet kan het wel meteen. Je moet jezelf er echt niet te druk om maken. Als je het graag wil, dan komt het vanzelf! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo voel ik me ook. Die kinderen zijn leuk, en de buurvrouw is heel aardig... maar het is niet erg moeilijk om 5 leukere dingen op te noemen. Het is ergens wel logisch.. ik bedoel kinderen van 4 en 5 hebben niet bepaald een olifantengeheugen. Als ik twee maanden niets van me laat horen en vervolgens als een wildvreemde voor hun neus sta als ik moet oppassen, dan raken ze waarschijnlijk in paniek en bekogelen ze me met pokémon flippo's of zoiets ![]() Ik heb alleen niet zo'n zin in dat bevriend-met-de-famillie-gedoe (*krijgt weer visioenen van irritant modetrutje uit de buurt*)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen Feer | 8 | 10-02-2012 18:17 | |
Werk, Geld & Recht |
een weekend oppassen patricia353 | 12 | 12-08-2009 12:10 | |
Werk, Geld & Recht |
[PGB] Oppas Mariposa | 12 | 13-05-2008 07:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen, verantwoordelijkheid? Stefanie | 10 | 09-05-2007 17:10 | |
De Kantine |
oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie? SuperSanne | 61 | 09-04-2004 19:40 | |
De Kantine |
Oppassen CobainMeisje | 50 | 31-08-2002 07:20 |