Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, is het misschien handig om al je overbodige bestanden, zoals internet cache, temporary files, je geschiedenis, enz te wissen? Offtopic: Daar komtie weer,.... Gebruik hiervoor windowswasher. En zweer het op dit programma, het heeft ooit 3.2 gig aan zooi verwijdert. Voor meer informatie en bewijzen, gebruik de zoekfunctie. ![]() En meer informatie, pm me (stuur me dus een prive bericht) Of welke programma's gebruik je? Want er zijn veel programma's die werkgeheugen slurpen zodat je pc ook maar trager word. Of voldoet je computer aan de minimale systeemeisen van xp?!
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
Die Speeder xp stelt geen ene ruk voor, heb het net geprobeert ![]() En om sneller te kunnen surfen, downloaden, opstarten bestaan er betere programma's ![]() (zie ook mijn commentaar over speeder xp in die topic)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee,.. *ruikte eerder aan Ed2k (emule/overnet)* Want daar heb ik hem ook namelijk gevonden, programma inclusief crack ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
prutser, dan doe je het al verkeerd in de installatie ![]() Ff handig om te weten: Ik ben bezig met een handleiding over overnet (inclusief de beschrijving en info over de loader waarmee je nog sneller kan downloaden) Pm me maar voor meer info
||
Citaat:
![]() Of door een partitie aan te maken.
||
![]() |
Citaat:
hdd=hard disc drive, oftewel een harde schijf. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WLAN] Router uitkiezen, Koning | 27 | 17-11-2005 15:44 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Filesystems voor Linux en Win SCREAM! | 4 | 05-06-2004 17:10 | |
Software & Hardware |
[Major Fuckups] De geweldige blunders in de Wondere Wereld der Hardware Verwijderd | 53 | 19-08-2003 18:28 | |
Software & Hardware |
Muis Snelheid... Purgatori | 21 | 26-05-2003 17:17 | |
Software & Hardware |
Netwerk met laptop en desktop Verwijderd | 2 | 26-01-2002 18:54 | |
Software & Hardware |
Je echte mening over Windows XP Athlon | 54 | 01-12-2001 16:11 |