Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2001, 19:06
The one who I am
The one who I am is offline
weet iemand het principe van de regelmatige vlakverdeeling? (zoals escher die gebruikte)
Oud 26-03-2001, 19:16
lotje!!
lotje!! is offline
hmmm nee eigenlijk...
Oud 27-03-2001, 19:13
Meggie
Meggie is offline
Ik denk toch dat je ons wat meer informatie moet verschaffen omtrent dit vraagstuk, want hier is geen touw aan vast te knopen

Uhm, wat ik je wel kan geven is de defenitie van een regelmatige vlakvulling...

Een regelmatige vlakvullig bestaat uitsluitend uit regelmatige veelhoeken (de zijden van het figuur zijn allemaal even lang, bv een gelijkzijdige driehoek, een vierkant enz) van één soort (dus je hebt nooit drie- en vierhoeken bijeen) die alle onderling congruent (even groot) zijn.

T lijkt me dat je die dus niet moet hebben....

Je hebt ook nog andere vlakvullingen, maar zover ik weet hangen er (afgezien van de defenities) niet erg veel principes mee samen. Ik kan je die defenities btw wel geven (wordt mn boek toch nog eens nuttig gebruikt ), als je die moet hebben zeg t maar even...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2001, 20:23
The one who I am
The one who I am is offline
Citaat:
Meggie schreef:
Ik denk toch dat je ons wat meer informatie moet verschaffen omtrent dit vraagstuk, want hier is geen touw aan vast te knopen

Uhm, wat ik je wel kan geven is de defenitie van een regelmatige vlakvulling...

Een regelmatige vlakvullig bestaat uitsluitend uit regelmatige veelhoeken (de zijden van het figuur zijn allemaal even lang, bv een gelijkzijdige driehoek, een vierkant enz) van één soort (dus je hebt nooit drie- en vierhoeken bijeen) die alle onderling congruent (even groot) zijn.

T lijkt me dat je die dus niet moet hebben....

Je hebt ook nog andere vlakvullingen, maar zover ik weet hangen er (afgezien van de defenities) niet erg veel principes mee samen. Ik kan je die defenities btw wel geven (wordt mn boek toch nog eens nuttig gebruikt ), als je die moet hebben zeg t maar even...

dank je ik moest een werkstuk maken over regelmatige vlakverdeling heel irritand allemaal. maar het is al helemaal klaar! glukkig

tanx voor je kleine uitlegje!!!
Reageren

Regels voor berichten