Advertentie | |
|
![]() |
|
Download hier Ad-aware eens. Als dat niet werkt zou ik (als je Windows XP of Windows 2000 hebt) eens gaan kijken welke processen er allemaal draaien en welke er niet horen.
![]()
|
Stap 1:
lees de de anti-spyware faq (en voor de zekerheid bewaar dit adres) Stap 2: download spybot en de nieuwste nieuwste definities stap3: scannen maar! stap 4: en als spybot het niet kan vinden gebruik Ad-aware! En wat ook onwijs helpt tegen spyware: (voor de leken die iets teveel op "ok" klikken) zet je active x waarschuwingingen uit in internet explorer: extra -> internetopties -> beveiliging -> aangepast niveau -> besturings elementen (met/zonder) handtekening uitschakelen.
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 15:58. |
![]() |
||
Citaat:
Een cookie is een klein bestandje dat informatie onthoud over de site die je bezoekt. Bijvoorbeeld wanneer je dit forum bezoekt zal de pc een cookie genereren met je password. En je kan ze zonder problemen verwijderen.
|||
Citaat:
ik gebruik al maanden mozilla firefox als browser en heb mijn active x waarschuwing ook al uit staan in ie. Het heeft een onwijs goede anti popup en is véél sneller dan internet explorer. (gebruik de zoekfunctie voor bewijzen) Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 20:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware Verwijderd | 500 | 17-10-2004 16:21 |