Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*dikke knuffel*
|
![]() |
Ken je die van Pandora? Dat zijn die stickers van "ooit een normaal mens ontmoet?" "En, beviel het?"
Mensen die beweren dat ze helemaal normaal zijn, nooit ergens last van hebben etc. zijn vaak de meest gestoorde mensen. ![]() Hier een link naar pandora Dit is een stichting voor mensen met psychische klachten, die informatie geeft. Zie hun site. |
![]() |
||
Citaat:
Ook had ik contact via de mail met iemand van pandora,. thnx, voor je reactie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het idee dat er tegenwoordig geen tijd meer wordt genomen om dingen op te lossen en aan jezelf te werken. Ook in de hulpverlening moet alles maar snel snel snel. Terwijl sommige dingen echt de tijd nodig hebben. Dat er dan maar pillen worden voorgeschreven in sommige gevallen, vind ik echt te betwijfelen. Ik zeg niet dat pillen altijd onzin zijn, maar ik denk dat het gewoon te snel voorgeschreven wordt. Maar kan je niet met je psychiater overleggen welke vorm van therapie je wilt? Dat je geen pillen wilt, maar gewoon dingen op wilt lossen? Als je dit bespreekt toon je zelf de wil om verder te gaan en aan jezelf te werken, en ik hoop dat die psychiater dat dan ook zal waarderen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |