Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 08:25
moucie
moucie is offline
Hoi,

Ik moet voor mijn eindexamen VMBO-TL voor het vak kunstvakken 2 een praktische opdracht maken.
Het thema is vrienden en familie. Heeft iemand ideeen wat ik kan maken. ( het mag geen schilderij worden)
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 08:31
Verwijderd
Een beeld? Of iets met foto's (college oid of een beeld beplakt met foto's (foto's van vrienden en familie dan natuurlijk))? Of iets met stof (als dat mag), bv. een kledingsstuk met allemaal foto's behangen of van allerlei oude kledingsstukken van vrienden en familie zelf iets samenstellen ofzo.

Leuk thema btw, kan je heel veel mee, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:44
moucie
moucie is offline
Een beeld met foto's beplakken is wel een goeie.
Heb je missschien ook nog tips waar ik het beeld van kan maken. Ik heb in totaal 2x 6 uur de tijd voor die opdracht.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:46
Verwijderd
Citaat:
moucie schreef op 08-04-2004 @ 09:44 :
Heb je missschien ook nog tips waar ik het beeld van kan maken.
Klei? Of piepschuim (maar is een stuk lastiger te bewerken, denk ik, tenzij je goed materiaal daarvoor hebt), verder...papiermaché (bv. om een 'skelet' kippengaas) en er zijn vast nog wel een aantal materialen die je zou kunnen gebruiken... En ik zit ook aan iets prikbordachtigs te denken oid...maar ik zou niet weten of er materiaal is dat daar op lijkt waar je een beeld van zou kunnen maken...misschien zacht hout ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:04
moucie
moucie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-04-2004 @ 09:46 :
Klei? Of piepschuim (maar is een stuk lastiger te bewerken, denk ik, tenzij je goed materiaal daarvoor hebt), verder...papiermaché (bv. om een 'skelet' kippengaas) en er zijn vast nog wel een aantal materialen die je zou kunnen gebruiken... En ik zit ook aan iets prikbordachtigs te denken oid...maar ik zou niet weten of er materiaal is dat daar op lijkt waar je een beeld van zou kunnen maken...misschien zacht hout ofzo?
papiermache of klei is een goed idee ja
dank je wel, je hebt me enorm geholpen!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:11
Verwijderd
Citaat:
moucie schreef op 08-04-2004 @ 10:04 :
papiermache of klei is een goed idee ja
dank je wel, je hebt me enorm geholpen!!!!
Graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:39
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Een beetje raar dat jij geen schilderij mag maken, want bij ons mag je dat namelijk wel..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten