Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() TS : nee joh geintje ik kan je best begrijpen. Heb ik ook met me ex een paar keer gehad, ik lachte me toen kapot wanneer ze boos om zulke soort dingen bleek te zijn. Jongens en meisjes zijn heel verschillend. jongens lopen hun plasser heel vaak achterna, wat kan resulteren in opmerkingen die je gehoord hebt en onophoudelijk kijken naar dikke tieten op tv. Als je van je vriend echt houdt moet je dat leren begrijpen, mannen doen dit soort dingen gewoon. Gelukkig stelt het niet veel voor. Heel veel mannen doen dat en heel veel vrouwen worden daar onterecht boos om. Daarom moet je ZEKER niet boos worden. Maar wel ff als er een lekkere hunk voorbij komt moet je precies hetzelfde opmerking maken en dan kijken hoe hij reageert. En vergelijk die knappe actrice niet met andere meisjes waar hij bij iets kan doen en ga vooral niet janken. Tussen die twee moet je geen parallellen trekken. Maak er een geintje van, zeg bijv. " Ja die Katie Holmes wil ik ook wel een tongzoen bezorgen" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nujah,ik zou zijn opmerkingen gewoon negeren voor de rest..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom denk jij dat hij geen opmerkingen mag maken oer andere vrouwen?? waarom denk jij dat JIJ de enige vrouw in zijn leven blijft en altijd zou blijven?? waarom ben jij zo naief ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En waarom hij dat zou zeggen? Nouja, misschien dacht hij er even aan en wilde hij het graag met je delen, je bent immers z'n vriendin, dus hij praat graag met je. Of misschien bedoelt hij het ook wel als geintje. Hoe dan ook, als hij wéét dat jij het vervelend vindt, ook al is het niet nódig dat je het vervelend vindt, dan is het wel beter als hij in jouw bijzijn z'n mond erover zou houden, zo moeilijk is dat niet. Weet hij trouwens wel dat jij het vervelend vindt? Ik neem aan van wel, als hij het goed wil maken steeds, goedmaken doe je pas als je weet dat je iets 'verkeerds' deed. Vraag anders eens aan hem waarom hij het toch weer doet - misschien is het iets waar hij helemaal niet bij nadenkt of misschien hoopt hij dat je het een volgende keer niet erg vindt. En wat zou er zou 'erg' aan zijn als jij bij een lekker ding op tv je goedkeuring zou uitspreken? Het is maar iemand van tv, en het is maar kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, ik denk dat het toch wel een heel probleem voor de TS is, anders open je er geen topic over @TS maar, misschien zou je er eens met hem over moeten praten, dat je dat niet leuk vindt, als hij dat nou nog niet doorheeft.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee even serieus... Het komt wel eens voor dat we tv zitten te kijken en dat we het erover hebben dat we een van de acteurs of actrices knap vinden. Ik zie soms ook vrouwen die ik knap vind, en hij geeft het ook rustig toe als hij een man er goed uit vindt zien. Toch vind ik dat je het op deze manier niet als iets bedreigends kunt zien. Maar ik zou het ook niet leuk vinden als m'n vriend dat soort opmerkingen zou maken. Zeker in de trant van "Zooo, zij is ECHT lekker!"
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vinden vrouwen mekaar doorgaans ook aantrekkelijk/prikkelend? TheCreator | 58 | 26-07-2007 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort stukje] twee vrouwen juliettebinoche | 10 | 01-04-2004 18:20 |