Advertentie | |
|
![]() |
|
*klik* Misschien nu...
|
Ik ken je wel niet dude maar ik geef je een tip dude, gebruik picturetrail op www.picturetrail.com dude, later dude.
|
als dit is wat je wilt laten zien van je skaterzzzzzpage dan vind ik het ook echt ontzettend vertieft lelijk. vind je dit artistiek?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pha, ik heb je hele MSN-afbeeldingenmap bekeken. Er is geen enkel.. iets dat ook maar in de buurt komt bij wat ik kunst noem.
Dubieus dat je tussen allerlei typische hartjes vier verschillende meisjesnamen hebt staan. En daarbij ook nog 'ns foto's van amateuristische tienertietjes. Ik gok zo dat je 'n naargeestig patsertje bent. Klopt dat? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Vind jij dit representabel voor de rest van dit forum, dan? Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 17:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar kunst vind je hier in mijn ogen simpelweg niet, hier vind je mooie tekeningen/fotos/whatever maar geen kunst, en dat is vrij makkelijk te verklaren er zitten hier geen kunstenaars maar scholieren.... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vier gewone tienertietjes. Vier quasi-lieve tienertietjes. Twee beschilderde tienertietjes. Als ze het niet doen - nog een keer klikken. Z'n site is sloom. Pimpin' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar scholieren kunnen ook kunstenaars zijn, en kunstenaars kunnen scholieren zijn, vind ik. Is een prachtige tekening van een scholier geen kunst? Iemand legt zijn hart en ziel er in, werkt het uit, doet zijn best ervoor. Zorgt voor een idee er achter. Waarom zou 't geen kunst zijn? Wat is 't verschil tussen zo'n tekening en 'n schilderij uit een museum |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|