kijk t zit zo: 1.5 maand geleden had ik dus een vriendje, toen ging t uit.. en nu is t dus net weer aan, omdat we gewoon echt niet zonder elkaar kunnen... maahaar, in die tussentijd zijn er dus echt heel veel meisjes naar hem toe gekomen enzo, en gister zei hij dat er laatst echt zon heel lekker wijf op hem was afgestapt en die hij dus had afgewezen... maar ik mocht dus ook al zun smsjes lezen, en hij had ook echt van die hele intieme smsjes laten lezen, vonk niet leuk, maarja stond er dus van, nou dan zie ik je morgen wel, en ik heb er wel zin in , en wel over mij dromen enzo... en toen zei hij tegen mij, ja daar benk niet wezen opdagen... en dat soort dingen... maar kweet gewoon niet ofk hem wel echt kan vertrouwen, hij zegt ik t enige meisje bent waar hij van houd, en dat soort dingen, tkwam gister ook echt zo over, hij was superlief...
maarja kweet gewoon niet echt ofk hem kan vertrouwen ofzo, en hoe ik hier nou over moet denken. hij kan bijna iedereen krijgen die hij wil, dus..

maar khou ook echt van hem, maar toch ik heb er wel telkens een slecht gevoel bij dan...
damn en waarom doetie dat met al die andere meisjes, in de tussentijd vond ie me ook nog leuk, duss...

kweetut gewoon niet meer, maar kwil iig van dit gevoel af.. wat kank t best doen?