Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 11:01
lake bodom
lake bodom is offline
kijk t zit zo: 1.5 maand geleden had ik dus een vriendje, toen ging t uit.. en nu is t dus net weer aan, omdat we gewoon echt niet zonder elkaar kunnen... maahaar, in die tussentijd zijn er dus echt heel veel meisjes naar hem toe gekomen enzo, en gister zei hij dat er laatst echt zon heel lekker wijf op hem was afgestapt en die hij dus had afgewezen... maar ik mocht dus ook al zun smsjes lezen, en hij had ook echt van die hele intieme smsjes laten lezen, vonk niet leuk, maarja stond er dus van, nou dan zie ik je morgen wel, en ik heb er wel zin in , en wel over mij dromen enzo... en toen zei hij tegen mij, ja daar benk niet wezen opdagen... en dat soort dingen... maar kweet gewoon niet ofk hem wel echt kan vertrouwen, hij zegt ik t enige meisje bent waar hij van houd, en dat soort dingen, tkwam gister ook echt zo over, hij was superlief...
maarja kweet gewoon niet echt ofk hem kan vertrouwen ofzo, en hoe ik hier nou over moet denken. hij kan bijna iedereen krijgen die hij wil, dus..
maar khou ook echt van hem, maar toch ik heb er wel telkens een slecht gevoel bij dan...
damn en waarom doetie dat met al die andere meisjes, in de tussentijd vond ie me ook nog leuk, duss...
kweetut gewoon niet meer, maar kwil iig van dit gevoel af.. wat kank t best doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 11:08
moenbase
moenbase is offline
wrom is het je vriendje als je niet zeker weet of je em kan vertrouwen?

wat je het beste kunt doen?

1) uitmaken en het envetueel weer proberen wanneer je 100% zeker bent...

2) erop vetrouwen dat hij de waarheid spreekt...
Oud 05-05-2002, 11:36
Verwijderd
uhhhhmmmmmm

Hij probeert je sowieso jaloers te maken ofzow...met die smsjes....
Hij voelt zich kennelijk nogal goed door iedereen die hij kan krijgen...

Maar waarom was het dan ook alweer uitgegaan...
Hij had toch iets gedaan ofzow...?

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:27
Verwijderd
Hij wil waarschijnlijk gewoon een beetje stoer doen joh ,dat wil je op zo'n leeftijd..ik bedoel,als die andere meisjes leuker waren zat ie wel lekker bij hun en niet bij jou ..hij is van jou ,dus maak je geen zorgen,en check af en toe z'n sms'jes nog even,dat het niet blijft doorgaan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:30
Verwijderd
Je kunt nooit 'weten' of je iemand kunt vertrouwen. Iemand moet je vertrouwen winnen, en op een gegeven moment kun je dan zeggen 'ik vertrouw hem/haar'. Maar ook dán kun je nog niet 100% zeker weten of die persoon je nooit zal belazeren, dat kun je namelijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:01
apart persoontje
apart persoontje is offline
ga op je gevoel af!
Oud 05-05-2002, 15:36
Verwijderd
Nou ik heb er mijn twijfels bij. Hij vertelt je allemaal wat voor meisjes hij heeft gezien en hij laat je zijn smsjes lezen, ik vind dat positief
Ik bedoel, hij houdt het in ieder geval niet geheim voor je.

En dan komt er bij dat dat allemaal uit de tijd is dat het uit was tussen jullie en als ie dus ecth iets heeft geflikt wil dat niet zeggen dat ie het ook doet als jullie weer iets hebben.

Verder weet ik het ook niet, want het kan inderdaad zijn dat ie je jaloers probeert te maken enzo..
Misschien moet je je nog niet zo storten in de relatie maar eerst even alles aankijken. Laat hem maar showen dat ie voor jou kiest.. En dat ie aklleen jou wil.. Laat hem maar vertrouwen winnen bij jou.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:38
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je kunt nooit 'weten' of je iemand kunt vertrouwen. Iemand moet je vertrouwen winnen, en op een gegeven moment kun je dan zeggen 'ik vertrouw hem/haar'. Maar ook dán kun je nog niet 100% zeker weten of die persoon je nooit zal belazeren, dat kun je namelijk nooit.
Inderdaad..
Reageren

Regels voor berichten