Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 20:24
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ha, heerlijk zo'n fijne academisch verantwoorde titel..

Goed, ik heb zelden situaties die me zo onzeker maken dat ik op een forum advies ga zoeken. Maar deze keer blijkbaar toch wel.
Ik ben pas weer in contact gekomen met een meisje wat ik van de middelbare school kende. Ze studeert nu op dezelfde universiteit als ik. Nu hebben we een keer wat gedronken (vrij veel gedronken eigenlijk) en dat was allemaal erg gezellig. Het klikte echt enorm goed. We konden echt over alles praten en we hebben veel overeenkomsten in interesses enz. Je raad het al; ik voel me nogal verliefd nu. Ik had dr aan t eind van de avond (na een flinke hoeveelheid bier en wijn) gevraagd of ze misschien zin had om met mij en wat vrienden mee uit te gaan, en daarna zou ze wel bij me kunnen blijven slapen omdat ze zelf niet meer naar huis zou komen, maar dit heeft ze (na enige twijfel) afgewezen. "hmm, ik moet morgen vroeg op, doen we een andere keer!" zo luidde het argument.
Ze heeft verder nu geen vriend, en afgezien van een losse relatie ook nooit echt een vriend gehad.
En nu komt het eigenlijke struikelblok wat me heel erg onzeker maakt. Ik vertelde al dat ik haar van de middelbare school kende. Nu wil het geval dat ze toen (das bijna 4 jaar geleden) nogal verliefd op mij was. Ze durfde dat toen zelf niet echt te laten merken en ik hoorde het dan ook via een vriendin van haar. Ik was nog helemaal niet bezig met relaties en wist niet goed wat ik dr mee aan moest. Dus ik heb haar op een nogal botte en ontactische manier afgewezen, terwijl ik er later achter kwam dat ik dr toch best leuk vond.
De rollen zijn nu dus omgekeerd, ik ben best verliefd op haar. Ik weet verder niet of dat wederzijds is. We hebben wel al over van alles en nog wat gepraat (ruim 4 uur lang ) over seks, liefde, filosofie, politiek, studie etc, van alles en nog wat dus.
Nou ja, mn vraag is nu hoe meisjes er tegen aan kijken om afgewezen te worden, en wat voor gevolgen dat kan hebben. En natuurlijk of ik nu nog een kans maak. Want ik vind dr toch wel echt erg leuk...
Oud 20-03-2004, 20:30
Verwijderd
Ze zeggen dat oude liefde niet roest . Dus pimpen maar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 21:09
Lilything
Lilything is offline
Hmm, ik denk dat als je haar uitlegt dat je op je 17e niet zo bezig was met relaties en dat je gewoon niet het gevoel van verliefdheid kende op dat moment......dat ze dat wel begrijpt Het is voor sommige meisjes best herkenbaar, er zijn laatbloeiers en i mean......dat kan wel.......ze heeft vast gemerkt dat je veranderd bent toen je met haar gepraat hebt

Misschien kun je eens beginnen op een moment als je elkaar weer ziet.....over dat van 4 jaar geleden.....misschien dat je als zo'n moment nu weer zou hebben dat je t heel anders zou aanpakken.......ofzo.......maar spreek nog een paar keer af en begin er dan over....ze moet eerst even vertrouwd met je raken weer denk ik....

zoiets,

nutteloze reply?
Oud 20-03-2004, 21:59
Verwijderd
ik denk dat je nog best een kansje kan maken. ze heeft geen vriendje nu en ze vond je leuk. maar het hoeft niet, dus het is niet vanzelfsprekend. ik vond een aantal jaren ook een jongen erg leuk waardoor ik bot ben afgewezen en nu ben ik heel erg blij dat hij me afgewezen heeft want ik zie nu in dat hij een ontzettende arrogante l*l is... maarja, t kan anders zijn. probeer het gewoon en als je wordt afgewezen, naja dan staan jullie weer kiet zou ik maar zeggen...
veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 22:02
AngelLena
AngelLena is offline
In principe heb je weinig te verliezen. Go for it! Daarbij, 4 jaar geleden is 4 jaar geleden, allebei 4 jaar jonger, 4 jaar minder ervaren, 4 jaar onwetender. Nu zijn jullie beiden een stuk volwassener, het klikt goed, niet geschoten is altijd mis!

Succes ex-collega
Oud 21-03-2004, 07:32
snarl
snarl is offline
als ze nu 4 uur lang met je kan praten over alles, en het is echt gezellig, dan is ze dat afwijzen misschien al bijna vergeten...

na 4 jaar zou ikzelf er iig wel om kunnen lachen, en ook wel een relatie met je kunnen beginnen, als ik je leuk zou vinden iig. (als ik dat meisje was dan he.. )
Oud 21-03-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 20-03-2004 @ 21:30:
Ze zeggen dat oude liefde niet roest . Dus pimpen maar.
Inderdaad! Ik ben ook trug bij mijnex (wel anders als bij jou..maar goed) en het gaat nu super. Dus probeer het gewoon! Je hebt eigenlijk niets te verliezen!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:03
Blitzkrieg Bop
Nou bedankt allemaal. Ik zie het ook best positief in. Ik heb haar gisteravond nog gebeld en we gaan komende week uit eten en naar de bioscoop.
Oud 21-03-2004, 13:14
Luna
Luna is offline
Geen reden voor onzekerheid dus.
Ze snapt heus wel dat je op je 17/18e nog een jochie was die niet wist hoe je met meisjes om moet gaan. Laat haar zien dat je nu wel weet hoe het moet.
Oud 21-03-2004, 14:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 21-03-2004 @ 14:03:
Nou bedankt allemaal. Ik zie het ook best positief in. Ik heb haar gisteravond nog gebeld en we gaan komende week uit eten en naar de bioscoop.
Whiehie!!!!! Hou ons op de hoogte!!
Oud 21-03-2004, 18:02
Blitzkrieg Bop
Citaat:
AngelLena schreef op 21-03-2004 @ 15:37:
Whiehie!!!!! Hou ons op de hoogte!!
natuurlijk, waarde ex-collega!
Oud 29-03-2004, 12:50
ilse
ilse is offline
is dit op de hoogte houden grapje, maar ik ben wel nieuwsgierig!
Oud 30-03-2004, 11:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
jullie lijken gemaakt voor elkaar! Ik hoop dat het lukt! Misschien heeft het wat tijd nodig maar.....het ziet er goed uit volgens mij!
Oud 30-03-2004, 14:13
Tuxs
Tuxs is offline
Wooow,
Ik heb bijna hetzelfde, alleen dan geen 4 jaar geleden (ik heb er ook een topic van gemaakt in dit forum )
Toen heeft ze me nooit echt wat gevraagd, maar vriendinnen maakten wel eens duidelijk dat ze wel wat wou met me, daar ben ik verder nooit echt op in gegaan (ik was er net als jou nog niet echt klaar voor, om het ff vaag te zeggen ), en een half jaar later was ik helemaal gek van haar..... Maarjah.... nu heeft ze een vriend.... maar ik kan haar niet uit m'n hoofd zetten Toch gaat het wel beter nu... maar toch heb ik nog onzekerheid ...

maar jah, nu even on-topic

nou, ze heeft nog niet met iemand, dus dat vormt bij jou al geen probleem, en je gaat met haar eten en naar de bioscoop dat klinkt dus niet echt verkeerd het word vast wel iets tussen jullie gewoon rustig proberen op te bouwen.... maar dit kan haast niet fout meer gaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 21:29
Blitzkrieg Bop
goed, sorry van de up maar ik moest Angellena op de hoogte houden

ze heeft het afspraakje helaas afgezegd, en daarna belde ze me voor een nieuwe afspraak te maken maar die zei ze later ook weer af Ze beloofde dat ze me volgende week belt voor weer een nieuwe afspraak, want volgens mij wil ze het best wel.. ze is alleen nogal heel erg slecht in dingen plannen enzo.
Ik wacht het nu maar even af, het moet namelijk wel van 2 kanten komen, tot nu toe heb ik steeds het initiatief genomen..
Oud 11-04-2004, 02:15
Verwijderd
boeiend. als jij het intiatief neemt en het draait op neuken uit, who cares dat het niet van 2 kanten komt
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 03:49
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-04-2004 @ 03:15 :
boeiend. als jij het intiatief neemt en het draait op neuken uit, who cares dat het niet van 2 kanten komt
oe een man zonder principes...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 14:14
annetjuh
annetjuh is offline
afgewezen worden is niet leuk
en op een botte manier al helemaal niet.
Ik zou zo'n vent altijd verafschuwen al is hij nog zo aardig.
En mij kennende zal ik hem ook de laan uitsturen (ben nogal sarcastisch ingesteld) tenzij ik hem echt leuk vind en dan wil ik het wel proberen maar bij het minst of geringste bye bye love.
Oud 11-04-2004, 16:35
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 11-04-2004 @ 15:14 :
afgewezen worden is niet leuk
en op een botte manier al helemaal niet.
Ik zou zo'n vent altijd verafschuwen al is hij nog zo aardig.
En mij kennende zal ik hem ook de laan uitsturen (ben nogal sarcastisch ingesteld) tenzij ik hem echt leuk vind en dan wil ik het wel proberen maar bij het minst of geringste bye bye love.
Kan toch gebeuren, dat er iets tussen komt... Als je iemand echt leuk vind geef je diegene nog een kans lijkt mij...

maar ja als ze de 3e keer afzegd zou ik ook echt mijn twijfels hebben....
Oud 12-04-2004, 00:15
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 10-04-2004 @ 22:29 :
goed, sorry van de up maar ik moest Angellena op de hoogte houden

ze heeft het afspraakje helaas afgezegd, en daarna belde ze me voor een nieuwe afspraak te maken maar die zei ze later ook weer af Ze beloofde dat ze me volgende week belt voor weer een nieuwe afspraak, want volgens mij wil ze het best wel.. ze is alleen nogal heel erg slecht in dingen plannen enzo.
Ik wacht het nu maar even af, het moet namelijk wel van 2 kanten komen, tot nu toe heb ik steeds het initiatief genomen..

Misschien zit ze je nu vet aan het lijntje te houden. Is ze idd het gebeuren van 4 jaar geleden niet vergeten en speelt ze een vies spelletje met je. Heb je daar wel eens aan gedacht? De onzekerheid slaat toe. muhaha
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:19
meissieh
meissieh is offline
Citaat:
Misschien zit ze je nu vet aan het lijntje te houden. Is ze idd het gebeuren van 4 jaar geleden niet vergeten en speelt ze een vies spelletje met je. Heb je daar wel eens aan gedacht? De onzekerheid slaat toe. muhaha
daar heeft ie gelijk in.. het kan natuurlijk wel.. omdat ze steeds het afspraakje afzegt.. ze laat je wachten..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:46
Gent
Gent is offline
Ik zal je zeggen dat ik precies hetzelfde 'probleem' als jij heb gehad. Ik was ook super onzeker daardoor, maar uiteindelijk komt het vanzelf.

Ga d'r voor kerel! Succes.

Greetzzz,

The Gent
Oud 12-04-2004, 14:53
Stoney
Stoney is offline
Ik herken dit verhaal in mezelf. Ik speel het meisje in jou verhaal.
Mij is hetzelfde overkomen 4 jaar geleden...Ook ben ik weer in contact gekomen met hem.
Mijn ervaring?

Oude liefde roest niet

Liefzz Stoney

PS: laat je ons weten hoe het is gegaan??
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:03
Laurina
Laurina is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 20-03-2004 @ 21:24 :
Ha, heerlijk zo'n fijne academisch verantwoorde titel..

Goed, ik heb zelden situaties die me zo onzeker maken dat ik op een forum advies ga zoeken. Maar deze keer blijkbaar toch wel.
Ik ben pas weer in contact gekomen met een meisje wat ik van de middelbare school kende. Ze studeert nu op dezelfde universiteit als ik. Nu hebben we een keer wat gedronken (vrij veel gedronken eigenlijk) en dat was allemaal erg gezellig. Het klikte echt enorm goed. We konden echt over alles praten en we hebben veel overeenkomsten in interesses enz. Je raad het al; ik voel me nogal verliefd nu. Ik had dr aan t eind van de avond (na een flinke hoeveelheid bier en wijn) gevraagd of ze misschien zin had om met mij en wat vrienden mee uit te gaan, en daarna zou ze wel bij me kunnen blijven slapen omdat ze zelf niet meer naar huis zou komen, maar dit heeft ze (na enige twijfel) afgewezen. "hmm, ik moet morgen vroeg op, doen we een andere keer!" zo luidde het argument.
Ze heeft verder nu geen vriend, en afgezien van een losse relatie ook nooit echt een vriend gehad.
En nu komt het eigenlijke struikelblok wat me heel erg onzeker maakt. Ik vertelde al dat ik haar van de middelbare school kende. Nu wil het geval dat ze toen (das bijna 4 jaar geleden) nogal verliefd op mij was. Ze durfde dat toen zelf niet echt te laten merken en ik hoorde het dan ook via een vriendin van haar. Ik was nog helemaal niet bezig met relaties en wist niet goed wat ik dr mee aan moest. Dus ik heb haar op een nogal botte en ontactische manier afgewezen, terwijl ik er later achter kwam dat ik dr toch best leuk vond.
De rollen zijn nu dus omgekeerd, ik ben best verliefd op haar. Ik weet verder niet of dat wederzijds is. We hebben wel al over van alles en nog wat gepraat (ruim 4 uur lang ) over seks, liefde, filosofie, politiek, studie etc, van alles en nog wat dus.
Nou ja, mn vraag is nu hoe meisjes er tegen aan kijken om afgewezen te worden, en wat voor gevolgen dat kan hebben. En natuurlijk of ik nu nog een kans maak. Want ik vind dr toch wel echt erg leuk...

Ja je kan natuurlijk altijd vragen of ze je nog leuk vind, of datze helemaal niks voelt voor je op het gebied van liefde, dan zou ik het laten zitten en verder zoeke, want er zijn genoeg vissen in de zee (toch?)

Verder je vraag hoe meisjes het vinden om afgewezen te worden:je zegt dat je het op een nogal ontactishe manier hebt gedaan, das natuurlijk nooit leuk, maar als ze je nog leuk vind dan zal ze daar echt wel weer op in gaan.. tenzei ze nogsteeds ''boos'' op je is?
verder heel veel succes!
Oud 14-04-2004, 18:15
Verwijderd
Het gaat toch prima tot nu toe? Bied tussen neus en lippen door even je excuses aan voor dat voorval, misschien zal ze je dan anders gaan zien of zullen haar vermoedens dat je veranderd bent bevestigd worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 20:12
Blitzkrieg Bop
Nou tis eindelijk ter sprake gekomen, en ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze niet meer verliefd op me is.. Helaas. Ze wil wel graag allerlei dingen met me blijven doen ze belde gister nog om iets af te spreken... ik volg het niet helemaal meer, maar het zal wel dan
Oud 15-04-2004, 21:32
snoodaard
snoodaard is offline
Ze speelt hard to get, of ze wil je niet.

Hoe dan ook, de aanhouder wint, of ze dient een aanklacht in.
Reageren

Regels voor berichten