Advertentie | |
|
![]() |
|
Wooow,
Ik heb bijna hetzelfde, alleen dan geen 4 jaar geleden ![]() ![]() Toen heeft ze me nooit echt wat gevraagd, maar vriendinnen maakten wel eens duidelijk dat ze wel wat wou met me, daar ben ik verder nooit echt op in gegaan (ik was er net als jou nog niet echt klaar voor, om het ff vaag te zeggen ![]() ![]() ![]() ![]() maar jah, nu even on-topic ![]() nou, ze heeft nog niet met iemand, dus dat vormt bij jou al geen probleem, en je gaat met haar eten en naar de bioscoop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
goed, sorry van de up maar ik moest Angellena op de hoogte houden
![]() ze heeft het afspraakje helaas afgezegd, en daarna belde ze me voor een nieuwe afspraak te maken maar die zei ze later ook weer af ![]() ![]() Ik wacht het nu maar even af, het moet namelijk wel van 2 kanten komen, tot nu toe heb ik steeds het initiatief genomen..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
afgewezen worden is niet leuk
en op een botte manier al helemaal niet. Ik zou zo'n vent altijd verafschuwen al is hij nog zo aardig. En mij kennende zal ik hem ook de laan uitsturen (ben nogal sarcastisch ingesteld) tenzij ik hem echt leuk vind en dan wil ik het wel proberen maar bij het minst of geringste bye bye love.
||
Citaat:
maar ja als ze de 3e keer afzegd zou ik ook echt mijn twijfels hebben....
||
Citaat:
Misschien zit ze je nu vet aan het lijntje te houden. Is ze idd het gebeuren van 4 jaar geleden niet vergeten en speelt ze een vies spelletje met je. Heb je daar wel eens aan gedacht? De onzekerheid slaat toe. muhaha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja je kan natuurlijk altijd vragen of ze je nog leuk vind, of datze helemaal niks voelt voor je op het gebied van liefde, dan zou ik het laten zitten en verder zoeke, want er zijn genoeg vissen in de zee (toch?) ![]() ![]() ![]() Verder je vraag hoe meisjes het vinden om afgewezen te worden:je zegt dat je het op een nogal ontactishe manier hebt gedaan, das natuurlijk nooit leuk, maar als ze je nog leuk vind dan zal ze daar echt wel weer op in gaan.. tenzei ze nogsteeds ''boos'' op je is? verder heel veel succes!
|
Nou tis eindelijk ter sprake gekomen, en ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze niet meer verliefd op me is..
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Gothic mode of afschuw? Elwin01 | 81 | 29-01-2010 19:54 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |