Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 14:16
Denizzze
Denizzze is offline
Hey people!

Ik vraag me af wanneer jullie de sex goed/perfect vinden...

Ik ben van mening: een goed voorspel en te gelijk tot het hoogtepunt komen

Reacties??

XxX
Oud 15-04-2004, 14:28
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Denizzze schreef op 15-04-2004 @ 15:16 :
Ik ben van mening: een goed voorspel en te gelijk tot het hoogtepunt komen
Ik deel die mening niet. Een vluggertje zonder voorspel kan ook heerlijk zijn. En samen klaarkomen is voor de meesten niet weggelegd. Het is wel heel speciaal, maar het vergt oefening. En gewoon na elkaar komen is ook prima.

Ik ben van mening: Goede seks kan je hebben als je niet geremd bent (door bijv. onzekerheden) en als je je partner goed aanvoelt, je op je gemak voelt bij hem of haar.

Maar dan hangt er nog een heel groot deel af van de prestaties van je bedpartner. Een beetje geklungel is best lief, maar uiteindelijk prefereer ik toch gewoon de befgoden/innen en mensen met een goed uithoudingsvermogen.
Oud 15-04-2004, 14:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
gewoon.
als het leuk was.
dat hoogtepunt boeit niet zo veel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:46
Nona
Nona is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 15-04-2004 @ 15:29 :
gewoon.
als het leuk was.
dat hoogtepunt boeit niet zo veel
Inderdaad. Er is ook niet één definitie van goede seks want goede seks kun je op veel meer manieren hebben. Maar als je goede seks hebt gehad weet je dat zelf wel.
Oud 15-04-2004, 14:55
juno
juno is offline
Goede sex hangt helemaal van de persoon af met wie je het doet. Of je die persoon aanvoelt, of je je veilig voelt bij hem of haar. Of je ongeremd jezelf durft te zijn en vooral, of je je gevoelens de vrije loop mag laten bij die persoon.

Een goede vrijpartij eindigt voor mij vaak met een lekkere huilbui na afloop, en dan getroost worden door die persoon maakt het nog intiemer.

Goede sex, dan ben je niet alleen lichamelijk met elkaar verbonden, maar ook geestelijk, en ik vind beide aspecten even belangrijk. Beiden versterken elkaar over en weer steeds weer tot je een lichamelijk en geestelijk hoogtepunt krijgt, als bekroning van een opbouwfase waarin je allebei voelt dat dit het is, dat het goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:59
sail fan
sail fan is offline
als je het graag nog een keer precies op dezelfde manier zou willen overdoen
Oud 15-04-2004, 15:01
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
ik vind het inderdaad ook heel belangrijk dat je je op je gemak kan voelen bij je bedpartner. ik vind het hoogtepunt helemaal niet belangrijk, het kan nog wel goede sex zijn zonder een hoogtepunt te hebben, zolang je er maar plezier in hebt en het vooral geen pijn doet..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:11
Verwijderd
ik vind dat moeilijk om te zeggen, de ene keer is het heel snel geweldig, en de andere keer wil ik liever 3 uur bezig zijn.
maar zo vind ik het wel goed:
lekker ontspannen met elkaar bezig zijn, niet onzeker zijn over jezelf, dus lekker doen wat je wilt. niet mezelf naar een hoogtepunt werken, maar dat door m'n vriend laten doen. paar verschillende standjes. dan vriendje verwennen... en dan hem naar een hoogtepunt werken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:43
Verwijderd
Het is erg verschillend, ''verschillende'' seks kan toch goede seks zijn.
Wel lijkt het me erg belangrijk dat je je inderdaad op je gemak voelt, en dus ook goed ontspannen kan.

Wat ik perfect vind is als ik een ''tijdje'' geen seks gehad heb, en als ik dan echt super veel zin heb (en mijn vriend ook). Een lan voorspel vind ik niet echt belangrijk dan, dan heb ik onderhand al zo veel zin
Gewoon lekkere seks, als je erg opgewonden bent, waarbij je zijn warme lichaam tegen het jouwe voelt, waarbij er zweet is van het ''harde''' werken, waarbij je zoent hoe je anders nooit zo zoenen (''lebberen''). Het klaarkomen is dan een extra erbij, maar dat is zeker niet het belangrijkste van goede seks.

Soms vind ik seks goed als het lief en teder gaat. Het is dus erg verschillend, net in welke bui ik ben
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:58
Verwijderd
Als ik naderhand denk: he, wat was dát fijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Als je beide helemaal voluit kan gaan en (zoals Sarah zei) je naderhand vond dat je enorm genoten hebt.

Voorspel en of klaarkomen vind ik beide geen vereiste voor lekkere sex.
Oud 15-04-2004, 17:34
DvoorA
DvoorA is offline
als je je niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk 1 met de ander hebt gevoelt. Als je helemaal in vuur en vlam stond, en wenste dat het noooooit zou ophouden. Wat belangrijk is, is dat je je niet onzeker over jezelf hoeft te voelen, dus niet krampachtige pogingen om je buik in te houden of je borst vooruit te duwen. Dat je je helemaal kunt laten gaan.

*krijgt spontaan zin*
Oud 15-04-2004, 17:36
DEChengst
DEChengst is offline
Als het teder was en ze na afloop in je armen in slaap valt.

Regels voor berichten