Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 13:45
JHG
JHG is offline
Wealthy beggar heeft de Nederlandse voorronde van de Wanadoo discoveries gewonnen. De Tilburgse band kreeg meer dan 26.000 stemmen. Zij zijn dus de Nederlandse deelnemer aan de grote finale in het Zuid Franse Montpellier.

Tijdens de laatste stemdagen van de voorronde was er een spannende strijd gaande tussen de fans van 16 Down en Wealthy Beggar. Beide groepen deden hard hun best om zo vaak mogelijk te stemmen en daarmee hun favoriete groep naar Zuid-Frankrijk te sturen.

Wealthy Beggar moet het nu gaan opnemen tegen de winnaars van de drie andere voorrondes. De Engelse afvaardiging is de groep Maupa. De Franse winnares is Ty-Lan en in Spanje won Le Punk.

Van 12 tot en met 25 april kunnen internetters uit de landen Nederland, Frankrijk, Engeland en Spanje hun stem uitbrengen op hun favoriet. Half mei wordt tijdens een concert van de vier landenwinnaars in Montpellier de uiteindelijk winnaar van de finale bekendgemaakt.

Ik vind dat Wealthy beggar het heeft verdiend,wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 14:23
FaZ
FaZ is offline
Ik ken het niet
Oud 13-04-2004, 14:55
86dagreed
86dagreed is offline
ze hebben dus gewonnen omdat er gewoon veel mensen op hun stemden?
Oud 13-04-2004, 15:01
Rrr.
Rrr. is offline
Ik vind die nieuwe plaat Roxxx in the Disco niet boeiend, dat oude demootje draai ik liever. 16 Down heb ik ooit live gezien maar ken geen platen van ze, vond ik wel een stuk interessanter dan Wealthy Beggar live.
Oud 13-04-2004, 16:46
Escapism
Escapism is offline
is het niet geweldig
Oud 13-04-2004, 16:47
Verwijderd
je zou er bijna krijsend van klaar komen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:17
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:20
Verwijderd
de ene keer dat ik ze gezien heb als voorprogramma van caesar was me toch een hel van bijna een uur.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:20
Verwijderd
jammer bart... die heb je al meerdere keren gepost de afgelopen weken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:09
Cloe
Cloe is offline
Wealthy beggar is niet zo veel. Bovendien ging het hier niet om een strijd tussen de fans, maar om een strijd tussen de bands zelf. Die gasten hebben gewoon zelf de hele dag zitten stemmen. Dit valt ook uit het volgende af te leiden. Als Wealthy Beggaar 26000 fans zou hebben, dan zouden ze echt super groot zijn in Nederland. Ik vermoed dat ze niet meer dan 50 fans hebben, waarvan ze hooguit een vijfde kunnen mobiliseren om fanatiek te gaan stemmen. Ze zijn dus met hooguit 15 man aan het stemmen geweest en betekent dat iedreen 1733 keer heeft gestemd. Da's best wel zielig!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 10:25
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Cloe schreef op 14-04-2004 @ 11:09 :
Wealthy beggar is niet zo veel. Bovendien ging het hier niet om een strijd tussen de fans, maar om een strijd tussen de bands zelf. Die gasten hebben gewoon zelf de hele dag zitten stemmen. Dit valt ook uit het volgende af te leiden. Als Wealthy Beggaar 26000 fans zou hebben, dan zouden ze echt super groot zijn in Nederland. Ik vermoed dat ze niet meer dan 50 fans hebben, waarvan ze hooguit een vijfde kunnen mobiliseren om fanatiek te gaan stemmen. Ze zijn dus met hooguit 15 man aan het stemmen geweest en betekent dat iedreen 1733 keer heeft gestemd. Da's best wel zielig!
Zelfs mijn bandje heeft al wel 50 fans, dus dat zal best meevallen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten