Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2004, 12:52
ilse
ilse is offline
heeft iemand hier ervaring mee? is het wat of niet? het schijnen een soort strips te zijn die je (droog?) moet gebruiken en dan schijnen de haren 4 weken niet terug te komen? en waar hebben jullie het gebruikt?? please help ff!
Oud 01-05-2004, 12:53
Verwijderd
heb ze wel gebruikt, of zich vond ik de werking wel meevallen, maar voor koudhars plakte t wel goed
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 13:07
knir
knir is offline
Het doet pijn, niet alle haren gaan weg, en soms bloedt het ook nog. Maar dat zijn mijn ervaringen
Oud 01-05-2004, 13:48
Fleurop
Fleurop is offline
Bij mij werkt het niet al te goed, de haartjes gaan niet allemaal weg. En ik krijg er uitslag van. maar dat heb ik bij alle veet producten
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 13:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vond het niet goed werken... moet er toch een paar kee roverheen gaan wil je alles goed weghebbe en dan nog is het niet superglad vind ik...
Met citaat reageren
ilse
ilse is offline
balen!! ik hoopte dat dit nou eens wel zou werken, al die troep van veet werkt gewoon niet. maar goed, is "gewoon" hrsen volgens jullie beter?
Verwijderd
Ik heb bikinilijn-strips gebruikt, op mijn bikinilijn uiteraard, en de ene helft van de haartjes bleef (ook na 3 keer aanbrengen en eraf trekken) zitten, en de andere helft ging er niet in z'n eentje af maar nam een stukje huid mee. Au!
Daarna heb ik het op mijn been geprobeerd (dezelfde strips nog, dus eigenlijk voor bikinilijn bedoeld), dat werkte beter en beschadigde me niet, maar deed ook erg veel pijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:20
ilse
ilse is offline
==> baal dat ik die dingen al gekocht heb <==
Oud 01-05-2004, 14:27
Amare
Amare is offline
Bij mij werken ze best goed.
Het doet wel ff pijn, maar daarna blijven ze ook goed weg!
Ik vind het fijnder dan scheren, daar krijg ik bultje van en is m'n huid ontzettend rood.
Bij het harsen is hij maar even rood en ik krijg geen rode bultjes ed.
Ik krijg in 1 keer ook niet alle haartjes weg. Soms blijven er een paar staan... die epileer ik dan gewoon!
Oud 01-05-2004, 14:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
Amare schreef op 01-05-2004 @ 15:27 :
Bij mij werken ze best goed.
Het doet wel ff pijn, maar daarna blijven ze ook goed weg!
Ik vind het fijnder dan scheren, daar krijg ik bultje van en is m'n huid ontzettend rood.
Bij het harsen is hij maar even rood en ik krijg geen rode bultjes ed.
Ik krijg in 1 keer ook niet alle haartjes weg. Soms blijven er een paar staan... die epileer ik dan gewoon!
dat vind ik wel een goeie.ik vind gewoon epileren zoveel werk, maar om dat de "restjes" te doen dat vind ik wel wat!!
Oud 01-05-2004, 15:32
jet
jet is offline
ik vind ze wel prettig.. even je tanden op elkaar en het is weg

maar het blijft bij mij echt geen 4 weken weg, hoogstens 1 week
Oud 01-05-2004, 15:43
ilse
ilse is offline
dat staat er op
Oud 01-05-2004, 16:03
Amare
Amare is offline
Bij mij blijft het denk ik ongeveer 2 a 3 weken weg. Daarna begin je de haartjes weer te zien.
De haartjes die ik geepileerd heb, komen al eerder terug. Maar op het moment dat ik ze weer zie trek ik ze er gewoon met een pincet uit.
Oud 01-05-2004, 17:12
twirley
twirley is offline
ow ja ff een vraagje naar aanleiding van deze topic !!!!
Welke producten voor het weg halen van je bikinilijn ( in 't algemeen ; haar ) zijn dan wel goed en werken ook goed en doen niet pijn ????
Iemand nog suggesties ?
Ik zit er altijd mee dat 't vet snel trug komt en bij me bikini lijn er rode bultjes komen en irritatie !
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 18:01
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
jet666 schreef op 01-05-2004 @ 16:32 :
ik vind ze wel prettig.. even je tanden op elkaar en het is weg

maar het blijft bij mij echt geen 4 weken weg, hoogstens 1 week
Dat kan ook komen doordat die haartjes in een andere groeifase zitten. Als je je benen drie maanden (oid) niet hebt geschoren en ze vervolgens gaat harsen blijven ze veel langer weg.
Oud 01-05-2004, 22:21
jet
jet is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 01-05-2004 @ 19:01 :
Dat kan ook komen doordat die haartjes in een andere groeifase zitten. Als je je benen drie maanden (oid) niet hebt geschoren en ze vervolgens gaat harsen blijven ze veel langer weg.
tsja.. maar in de zomer wil ik ze niet lang genoeg laten groeien om ze te kunnen harsen.. dus dan ga ik maar weer scheren
Oud 02-05-2004, 00:25
Maija
Maija is offline
Maar als veet niet zo goed werkt he, zijn er dan merken (graag + winkel) waar jullie wel heel erg tevreden over zijn..
Want ik vind 15 euro aan trips belachenlijk veel geld als het maar voor de helft werkt!!

Regels voor berichten