Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 08:49
gremgizzel
gremgizzel is offline
Wie is er weleens in Hotel Corona geweest of wie gaat er dit jaar heen? Is het beetje dicht bij uitgaansgelegenheden?
Advertentie
Oud 16-04-2004, 11:31
Miracle
Miracle is offline
Het ligt in spanje en gaat dus naar Europa.
Oud 16-04-2004, 17:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Niet in hotel Corona, wel in Calella. Het is daar echt super.
Je moet zeker naar de Maui gaan, dat is echt gaaf
Oud 16-04-2004, 20:26
Verwijderd
calella ff met de trein geweest vanuit malgrad, wel mooie boulevard + strand, verder leek het me nog al saai!
Oud 17-04-2004, 13:04
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik ga dit jaar naar Callela!!
Niet Hotel Corona, maar naar hotel Esplai,....ik hoorde van een vriend dat Callela leuk is, hij is er vorig jaar geweest.
Oud 18-04-2004, 10:38
Basia
Basia is offline
ik ben afgelopen jaar in calella geweest. vond t er niet speciaal ofzo. doe mij maar weer kamperen
Oud 29-04-2004, 18:50
Lindatje
Lindatje is offline
Ik heb zelf niet geslapen in Hotel Corona in Callela maar wel twee vriendinnen die ook in Callela zaten toen ik er was en ben toen even langs geweest daar: mooi hotel hoor! Alleen niet alle kamers hebben een balkon dus t is slim als je dat als preferentie doorgeeft aan de reisorganisatie! Verder naar mijn mening een goed hotel; dichtbij het strand en niet ver lopen van de uitgaansgelenheden hoor!
Oud 26-05-2004, 18:02
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik ga in Juli, met de bus ( ) maar t hotel is wel al-inclusief en vlakbij de disco's
Oud 09-06-2004, 13:00
tribal girl
tribal girl is offline
Ik ben laatst in calella geweest, het is daar best wel leuk. Maar er is overdag niet heel veel te beleven. Je zit wel heel dicht bij barcelona, dus daar kan je altijd nog heen. Wat wel heel typisch aan calella is, is dat er haast alleen maar toeristische winkeltjes zijn, en natuurlijk bij allemaal een "special price for you". In calella heb ik maar een normale supeermarkt gezien, en de bij de rest verkopen ze alleen maar drank en chips. Wat betreft de uitgaansgelegeheden, calella is 1 grote uitgaansgelegenheid, je zit overal heel dichtbij. Wat echt aan te raden is in calella is menfis, die club vond ik heel leuk. er zijn daar 2 zalen, de een met veel verschillende soorten muziek, en de andere met r&b en hip hop.
Oud 12-06-2004, 16:36
Saycheese
Saycheese is offline
Ik was twee jaar geleden op werkweek naar Barcelona en toen hadden we een hotel in Calella. Wez ijn toen alleen uitgeweest in de Menfis, omdat de leiding ons bij elkaar wilde houden Op zich wel een leuke tent, het nadeel was dat het werd gerund door Nederlanders, en dat ze in principe alleen Nederlanders toelieten. Als er buitenlanders voor de deur stonden en het was niet vol, mochten ze wel naar binnen, maar de proppers gingen alleen op Nederlanders af, met als gevolg dat die paar buitenlanders het ook wel gauw hadden gezien als ze binnen waren. Er liepen dus alleen maar Nederlanders in die tent rond, en dat is nou net niet mijn idee van uitgaan in het buitenland. Dan wil ik juist mensen uit andere landen leren kennen.
Maar als je daar geen problemen mee hebt, is de Menfis een leuke tent.
Oud 16-06-2004, 14:03
tribal girl
tribal girl is offline
Toen ik was waren er wel buitenlanders, niet heel veel, maar dat kwam voornamelijk dat er op dat moment heel weinig buitenlandse gasten in calella waren. Wij gingen ook als groep uit. Dus het was toen eigenlijk onze groep en de rest was buitenlands.
Oud 25-06-2004, 12:15
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 17-04-2004 @ 14:04 :
Ik ga dit jaar naar Callela!!
Niet Hotel Corona, maar naar hotel Esplai,....ik hoorde van een vriend dat Callela leuk is, hij is er vorig jaar geweest.
Ik ben al 2 keer op vakantie geweest in callela...en ik vond het van alle plaatsjes waar ik geweest ben aan de costa brava wel 1 van de leukste plaatjes!
afgelopen jaar ben ik trouwens in hotel Esplai geweest, heeel mooi en goed hotel!

Regels voor berichten