Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
p.s. t'was best gezellig afgelopen zaterdag in grun. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als je problemen hebt zeg het maar, ik doe nix anders dan wiskunde op school (ik studeer hogere informatica).
||
![]() |
Citaat:
Nederlands ook.... En wiskunde is iig tot en met 5vwo het makkelijkste vak dat ze geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet alleen niet hoe met e-mail of zo of telefonisch. Mail je? poepeke@caramail.com Merci! |
![]() |
|
![]() |
Ik krijg nu sinus, cosinus, tangens (eitje). Ik vind het eigelijk allemaal makkelijk dit jaar, in de 3e. We hebben ook kwadratische verbanden (en ongelijkheden) enzo gehad. En de abc-formule. Me hoogste cijfer is een 9,9 en me laagste een 8,3.
|
![]() |
In de 2e fase in alles moeilijk...
Ook wiskunde. Laatst had de hele klas onvoldoende. Zeg dan niet dat het een makkelijke toets was. Het is misschien RELATIEF makkelijk als je het vergelijkt met wat er in de 5e etc wordt gegeven. Ik heb nu kansberekeningen, maar die begin ik ook steeds meer te begrijpen. Wel een moeilijk onderwerp.
|
![]() |
Ook in de Tweede Fase is wiskunde makkelijk als je er gevoel voor hebt...
Wij hebben trouwens euclidische meetkunde, ruimtelijke meetkunde, goniometrie, kansberekening, integralen en afgeleides. Wiskunde wordt na de derde alleen maar leuker... Als je het kan dus.
|
![]() |
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben ook dertien en zit in de vierde (geen lulverhaal het is waar). En het valt dus echt zwaar mee. Het is alleen f*cking veel. Wiskunde is koekje. Ik sta een 9.3 voor wiskunde, een 9.6 voor natuurkunde en een 8.9 voor scheikunde (praat niet over frans, maar dat terzijde). Het is gewoon makkelijk alhoewel ik niet snap waar deze discussie op slaat. Iedereen vindt toch makkelijk wat hij/zij makkelijk vindt? Daarom heb ik ook NT1 (wb1, wb2, na1, na2, sk1, sk2, bi12 = wiskunde B1,2 en Natuurkunde 1,2 en Scheikunde 1,2 en Biologie 1,2)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar mijn hoogste is een 10 ![]() En mijn laagste een 9.5 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Studeren |
Wiskunde D? Spierings12 | 7 | 18-09-2013 15:58 | |
Studeren |
Wiskunde/informatica sainty | 3 | 04-11-2007 21:36 | |
Algemene schoolzaken |
Het nut van Wiskunde in de m-profielen... JasperKoekie | 134 | 14-06-2005 16:48 | |
De Kantine |
Wat denk je bij de studie filosofie? Gatara | 45 | 17-09-2003 08:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |