Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Whacking Christians, or: How I Learned That Christians Want The Other Cheek To Get Hit As Well". |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat word rennen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De joden hebben geen "heidenen" gedood? Hoeveel volkeren hebben zij afgeslacht in de bijbel? Moet ik ook nog wat zeggen over Arabieren? Die hebben ook hun deel qua oorlog gehad. Die slachte toen ook zonder na te denken een jood of christen! Maar nee, alleen de christenen zijn weer de lul. Hypocriet GELUL is dit. En trouwens omdat iemand christen is, wil niet zeggen dat zo iemand gelijk de fucking PAUS is ofzo. KANSLOOS kutgelul...ik word zo kwaad om dit soort kortzichtig gepraat. BAH. |
![]() |
||
Citaat:
En islamietjes zijn ook vervelend. Die drie geloven moeten gewoon opsodemieteren. Punt uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je kijkt naar leed, oorlog en dergelijke, dan heeft Godsdienst er niks mee te maken. Soms wel de motief, maar nooit een oorzaak. Mensen die niet geloven...die hebben OOK vroeger net zo hard mensen afgeslacht. Waarom? ONWETENHEID. Mensen die generaliseren teveel! Een Jood is geen kinderneuker. ![]() ![]() En ALS je geloofd in God, dan wil het niet gelijk zeggen dat je prefect bent geworden. Die mensen maken net zo hard fouten. En dan moet je ze dat niet kwalijk gaan nemen, omdat ze geloven. Ik geloof mijn oren niet hoeveel haat er word verspreid. ALLEEN maar omdat iemand christen is, en niet naar een ongelovige zijn wetjes leeft. Die diezelfde ongelovige niet volgt! EDIT: Laatste stukje klopte niet, excuses. Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 15:22. |
![]() |
||
Citaat:
ow en SisterOfMercy is niet de topicstarter, noch veroordeelt de topicstarter de Christenen die niet hun andere wang toekeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit gaat echt helemaal nergens meer over ![]()
||
Citaat:
Dat stukje van TV dominee Muntz, daar zat echt een kleuter verborgen in die tafel waar zo'n jood bij stond te bidden. Het tafelkleed had-ie aan z'n eigen kleding gegespt, daaronder had echt precies een kleuter gepast. En dat het jodendom en de islam het varken een onrein dier vinden is helemaal debiel. Ze stinken zelf harder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zeg ik alleen maar dat wanneer je een bepaald geschrift heilig verklaard het raar staat wanneer je vervolgens datzelfde boek in hart en nieren verloochend. Dat is pas de definitie van hypocriet. Je hoeft niet alles "goed" te doen, maar het proberen is iig iets...dat ontbreekt er soms nog wel eens aan vanuit my point of view aan. En verder vind ik het aardig verdacht dat je zelf als een engel des wraak reageert... Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 16:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||