Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sos, cas, toa (eerste letters van de zijdes)
sin alfa = overstaand / schuine cos alfa = aanliggend / schuine tan alfa = overstaand / aanliggend / | schuin/ | / | overstaand /alfa | /---------| aanliggend Snappie? ![]()
|
![]() |
uh... hoe leg je dat hier uit... je moet in iig zo'n kruislings schema maken. met graden linksbovenin, 1 eronder, en dan rechts de soscastoa gebruiken...
dan doe je de graden met sin, cos of tan, en dat keer rechtsonderin. of andersom, je weet wel hoe zo'n kruislingsschema werkt neem ik aan. [Dit bericht is aangepast door *RainBow* (01-04-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
das toch dan met tangens en sinens en cosinens en zoow? (soscastoa) toch?? ik heb da vorig jaar al gehad en nu doen we daar nix meer mee dus ik kan je niet hepen...maar zoals die crcorp3 het had gedaan zo moet het in ieder geval dat weet ik nog! veel suc6 verder nog met je sommen...
kuzz!
||
Code:
/| / | / | schuin/ | / | overstaand /alfa | /------| aanliggend Ik zal ook even een tekstje als uitleg geven: één van de hoekenvan de driehoek is recht (90 graden). De schuine zijde ligt tegenover de rechte hoek (m.a.w. de zijde in de driehoek die niet door de rechte hoek gaat). één van de andere hoeken noemen we alpha. Alpha is de hoek tussen twee zijden waarvan er ééntje de schuine zijde is. De andere zijde noemen we dan de aanliggende rechthoekszijde. De andere zijde noemen we dan de overliggende rechthoekszijde. dan geldt dus wat -DeJa-Vu- zei: Citaat:
[edit] nou... met de code tag moet het lukken.[/edit] [Dit bericht is aangepast door Tampert (07-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Tampert (07-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Tampert (07-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Tampert (07-04-2001).] [Dit bericht is aangepast door Tampert (07-04-2001).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WIS] dynamisch model opmaken gijsss | 12 | 10-01-2007 21:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |