Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat noem je 'traag' eMule is geen sneltrein, maar wel betrouwbaar De credits worden bij anderen opgeslagen, dus als jij 10 Mb naar jantje stuurt, zal jantje jou credits onthouden en jou sneller kunnen laten downen dan iemand die hem slechts 5 Mb heeft gegeven voordat je credits hebt, kan eventjes duren. je kan het beste gewoon je upload open laten staan, en lekker multitasken (PS: de zgn. 'leechmods' kunnen je idd (tijdelijk) snellere download geven, maar je wordt op die manier bij bijna iedereen gebanned, dus op lange termijn heb je niks meer)
||
Citaat:
Maar je moet wel goed uitkijken tijdens de installatie. De installatie programma wil héél graag adware op je pc gooien, maar dat kan je gelukkig uitvinken! ennuh je kan me beter ff toevoegen op msn. Dan zal ik je de oude versie toesturen, want je kan beter ff de oude versie gebruiken (anders doe de loader het nie)
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 13:13. |
![]() |
||
Citaat:
Tip: gebruik de zoekfunctie van die forum ![]()
Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 16:01. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|