Wat een stralende ochtend, de zon schijnt (in mijn ogen en het doet pijn, zoals het pijn doet als je met hevige hoofdpijn je met hevige snelheid recht) de vogels fluiten allemaal hun lied( chaos) en de geur van frisse lucht(die in mijn muffe kamer binnenkomt) geven me een goed gevoel, ik kan de dag starten. Ik stap de badkamer binnen, draai de kraan van de douche open: warm water, ik haat warm water, ik douche mij met koud water of ik douche mij niet. Gelukkig, het warm water verkoeld. Al afdrogend besef ik dat ik geluk heb dat ik mij kan douchen, maar dat besef is zo snel als het water op mijn lijf weer weg. Ik ga naar beneden, misschien eet ik iets. Nee, er is alleen maar hesp meer. Ik had liever kaas. Ik wacht wel tot vanmiddag. Verveeld loop ik door het huis op zoek naar iets nuttig om doen te of iets om te benuttigen. Ik zie de telefoon en ik wou dat ik iemand kon bellen. Helaas is de telefoon kapot. Misschien is er wel iemand on-line waarmee ik kan afpreken. Nee niemand is on-line, toch niemand waarmee ik wil afspreken. Zal ik dan maar mijn e-mails lezen? Een paar e-mails van scholieren.com, hopelijk iets interessant, iets wat direct met mij heeft te maken, anders is het niet echt de moeite. Nee, maar het is toch de moeite, Mutant heeft gereageerd op een topic van mij. Wat een mooie dag, de zon schijnt, de vogels fluiten allemaal in harmonie hun liederen en de geur van frisse lucht doet me afdwalen naar de zomer. Weer besef ik iets, deze keer zal het wel een tijdje blijven. Ik ben verliefd op Mutant.
Laatst gewijzigd op 16-04-2004 om 15:33.
|