Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 15:37
konflict
konflict is offline
http://members.lycos.nl/fichumusic/sjalala2.mp3

rechtermuisknop -> doel opslaan als

klein stukje van een track waar ik nu mee aan 't werk ben, raak steeds meer aan cubase gewend

sommige loops zijn gemaakt met eigen samples in renoise, de rest in cubase sx2 + wat plugins. no presets were harmed during the making of this track.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 18:25
Tricks'
Tricks' is offline
knap gemaakt klinkt heel professioneel, erg Warp-records

Ik mis hoogstens een beetje emotie in de muziek.
Oud 09-04-2004, 18:25
belgo
belgo is offline
Klinkt goed! Hoor ik daar wat Apparat invloeden aan het eind?

Opschieten met de rest.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:31
NERD
NERD is offline
Hee, nieuwe fichu-shizzle! Klinkt goed, erg speels en een tikkeltje exotisch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:42
Verwijderd
oh ja deze vind ik leuk maarrr dat wist je al.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:47
cha0s
cha0s is offline
mja, ik vind 't heel zielig klinken. ()

't klinkt zeker dope, vooral wat 'r op 't laatste bijkomt.
weinig op aan te merken eigenlijk, doorwerken aan deze track iig
Oud 09-04-2004, 18:49
deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 09-04-2004 @ 19:47 :

't klinkt zeker dope, vooral wat 'r op 't laatste bijkomt.
idd , echt heel koel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:51
konflict
konflict is offline
hehe thanks allemaal, in principe is deze track al af maar ik ben nog niet tevreden over de opbouw dus vandaar nog maar een klein stukje..

belgo; dat heb je goed gehoord ja, was niet de bedoeling eigenlijk maar ik heb blijkbaar te vaak naar duplex geluisterd..

chaos: hé ik heb wel hardware gebruikt ja, m'n akoestische gitaar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
konflict schreef op 09-04-2004 @ 19:51 :
chaos: hé ik heb wel hardware gebruikt ja, m'n akoestische gitaar
Oud 09-04-2004, 18:55
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
khad mijn comments al geleverd.

en het is hip om hier te posten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:01
Expanium
Expanium is offline
ja, je bent echt goed opweg, jezus. Erg gelikt, je akoestische gitaar is d'r mooi in verwerkt, nu nog de gehele track.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 07:53
EggeD
EggeD is offline
Zeker top, je zou er iets extravagants van kunnen maken joh (:
Oud 10-04-2004, 09:35
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik vind m erg tof, gitaartje erbij is echt goed gedaan maar klinkt misschien toch een beetje te hol voor het geheel zeg maar..
Ik zit de hele tijd te denken waaraan dit me doet denken, maar eigenlijk doet het me nergens aan denken.
Oud 10-04-2004, 11:09
NERD
NERD is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 10-04-2004 @ 10:35 :
Ik zit de hele tijd te denken waaraan dit me doet denken, maar eigenlijk doet het me nergens aan denken.
Doet mij wel wat denken aan een combinatie van Kettel en Plaid.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:04
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
allereerst vind ik het leuk dat mannetjes van 20 en 23 subtiele hintjes geven over probably mijn commentaar, dan hebben jullie iig er 'iets' mee gedaan.

verder klinkt het interessant , niet dansbaar helaas, wel leuke loungy achtergrond/game muziek.you're making progress, het klinkt niet eens meer als een preset!, hoezeee
Oud 11-04-2004, 21:21
EggeD
EggeD is offline
Ja meester.

Er bestaat ook iets als creativiteit, niet alles is een groot live algoritme. Creativiteit is plezier, creativiteit breekt de sleur.
Oud 12-04-2004, 09:45
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 11-04-2004 @ 21:04 :
allereerst vind ik het leuk dat mannetjes van 20 en 23 subtiele hintjes geven over probably mijn commentaar, dan hebben jullie iig er 'iets' mee gedaan.

verder klinkt het interessant , niet dansbaar helaas, wel leuke loungy achtergrond/game muziek.you're making progress, het klinkt niet eens meer als een preset!, hoezeee
hehe thanks voor je commentaar, maar dat making progress.. je hebt nog maar een paar snippets van tracks van me gehoord waarvan de eerste een testje met cubase en wat vst-plugins was
maargoed het scheelt een hoop dat ik nu meer bezig ben met afmixen en het geheel wat van grote invloed is op m'n nieuwe tracks.

lounge/game-muziek is het niet, het is IDM maar misschien heb je daar nog nooit van gehoord en dan kan ik me wel voorstellen dat je de link met loungy gamemuziek legt. probeer maar 'ns wat van apparat, kettel, chris clark, invloeden daarvan zijn wel terug te horen in sjalala2.mp3.

en die subtiele hintjes, ach, ik dacht ook dat ik de bomb was op m'n zeventiende met m'n drum & bass platen maar die tijd heb ik wel gehad en achteraf was het allemaal niet zo tof als ik toen dacht.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:43
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
konflict schreef op 12-04-2004 @ 10:45 :
hehe thanks voor je commentaar, maar dat making progress.. je hebt nog maar een paar snippets van tracks van me gehoord waarvan de eerste een testje met cubase en wat vst-plugins was
maargoed het scheelt een hoop dat ik nu meer bezig ben met afmixen en het geheel wat van grote invloed is op m'n nieuwe tracks.

lounge/game-muziek is het niet, het is IDM maar misschien heb je daar nog nooit van gehoord en dan kan ik me wel voorstellen dat je de link met loungy gamemuziek legt. probeer maar 'ns wat van apparat, kettel, chris clark, invloeden daarvan zijn wel terug te horen in sjalala2.mp3.

en die subtiele hintjes, ach, ik dacht ook dat ik de bomb was op m'n zeventiende met m'n drum & bass platen maar die tijd heb ik wel gehad en achteraf was het allemaal niet zo tof als ik toen dacht.
whaha nee idm ken ik niet hoor , je mag me onderschatten maar dat . nee ik ken't wel hoor. Over D'nB gesproken, ik ken echt zoveel mensen die alleen 'vroeger' D'nB maakten, later gaan ze op techno/idm enzo door, zo maak ik nu ook liever D'nB maar maak ook maar wat techno 'voor later ', ..je moet wat. Ik heb laatst btw wat gejamt en ook echt gejamt, het is een troep en veel fouten enzo maargoed, het is een idee iig, ( in een 2 uur in elkaar gezet), maar zoek nog ff een upload site, aangezien ik daar niet echt bekend in ben zou ik niet weten waar ongeveer, tips?. en Over de game muziek, ik vind het echt perfect voor zo'n futuristisch race spel, maargoed.

Oud 13-04-2004, 18:48
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 13-04-2004 @ 17:43 :
whaha nee idm ken ik niet hoor , je mag me onderschatten maar dat . nee ik ken't wel hoor. Over D'nB gesproken, ik ken echt zoveel mensen die alleen 'vroeger' D'nB maakten, later gaan ze op techno/idm enzo door, zo maak ik nu ook liever D'nB maar maak ook maar wat techno 'voor later ', ..je moet wat. Ik heb laatst btw wat gejamt en ook echt gejamt, het is een troep en veel fouten enzo maargoed, het is een idee iig, ( in een 2 uur in elkaar gezet), maar zoek nog ff een upload site, aangezien ik daar niet echt bekend in ben zou ik niet weten waar ongeveer, tips?. en Over de game muziek, ik vind het echt perfect voor zo'n futuristisch race spel, maargoed.

hehe ok, je kunt trouwens lycos proberen, daar upload ik ook.. of de webspace die je van je provider krijgt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:47
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
konflict schreef op 13-04-2004 @ 19:48 :
hehe ok, je kunt trouwens lycos proberen, daar upload ik ook.. of de webspace die je van je provider krijgt.
ik zal lycos eens gebruiken, webspace al vol
Oud 13-04-2004, 19:55
Tom Violence
Tom Violence is offline
oh [BlisteX]
Oud 13-04-2004, 21:47
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-04-2004 @ 20:55 :
oh [BlisteX]
wtf?
Oud 13-04-2004, 22:28
Whaxx
Whaxx is offline
doe je goed
Oud 13-04-2004, 22:29
Whaxx
Whaxx is offline
Citaat:
Whaxx schreef op 13-04-2004 @ 23:28 :
doe je goed
ik kan em blijkbaar eindeloos spelen in mijn winamp zonder dat ik het door heb kom ik net achter
Oud 22-04-2004, 13:44
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
klinkt wel vet, ik vind het alleen een beetje een 'midi' sound hebben

ik heb ook nog wat ouwe troep on-line staan, beetje variaties op 1 thema.. misschien dat dat hier ook bij kan.

http://www2.hku.nl/~lennart4/And.mp3

http://www2.hku.nl/~lennart4/Or.mp3

http://www2.hku.nl/~lennart4/Not.mp3

weinig variatie in de nummers overigens, dus pas op voor verveling...

Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 13:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 13:52
konflict
konflict is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 22-04-2004 @ 14:44 :
klinkt wel vet, ik vind het alleen een beetje een 'midi' sound hebben

ik heb ook nog wat ouwe troep on-line staan, beetje variaties op 1 thema.. misschien dat dat hier ook bij kan.

http://www2.hku.nl/~lennart4/And.mp3

http://www2.hku.nl/~lennart4/Or.mp3

http://www2.hku.nl/~lennart4/Not.mp3

weinig variatie in de nummers overigens, dus pas op voor verveling...
midi heeft geen 'sound', midi is een protocol om externe geluidsbronnen zoals synths aan te sturen

maargoed ik snap wel wat je bedoelt met midi-sound, alleen is dat voor iedereen anders omdat niet iedereen dezelfde midi-geluiden op z'n computer heeft.. de piano bijvoorbeeld klinkt bij iedere geluidskaart anders.
zelf vind ik het sjalala2 wat te helder, te klinisch ofzo, misschien dat je dat bedoelt. het klinkt iets té digitaal, maar misschien dat ik daar nog wat aan kan doen met afmixen.

ik zal je tracks binnenkort luisteren, moet nu werken en daarna naar venetian snares \m/
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:00
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
konflict schreef op 22-04-2004 @ 14:52 :
midi heeft geen 'sound', midi is een protocol om externe geluidsbronnen zoals synths aan te sturen

maargoed ik snap wel wat je bedoelt met midi-sound, alleen is dat voor iedereen anders omdat niet iedereen dezelfde midi-geluiden op z'n computer heeft.. de piano bijvoorbeeld klinkt bij iedere geluidskaart anders.
zelf vind ik het sjalala2 wat te helder, te klinisch ofzo, misschien dat je dat bedoelt. het klinkt iets té digitaal, maar misschien dat ik daar nog wat aan kan doen met afmixen.

ik zal je tracks binnenkort luisteren, moet nu werken en daarna naar venetian snares \m/
idd, te klinisch.. ik hou meer van schuren en knarsen . Veel plezier en neem oordoppen mee.
Reageren

Regels voor berichten