Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof niet dat het verplicht is, maar het is misschien wel het makkelijkste. Je krijgt dan nl een boekje waarin staat wat er waar en wanneer is. Dit is vooral prettig omdat het niet op 1 centrale locatie is, maar op de verschillende faculteiten.
Maar je bent nu misschien een beetje laat om jezelf per post op te geven. Je kan voor de zekerheid een mail sturen naar bv. studielijn@ics.leidenuniv.nl, maar dat is niet noodzakelijk. Het programma staat op internet en volgens de site moet het lukken om zonder aan te melden te komen. Maar je kan natuurlijk altijd wel nog een mail sturen, dat is altijd handig dan heb je zekerheid. Veel plezier iig. Groetjes
||
Citaat:
Ik was er al zo goed als overuit dat ik die studie wilde gaan doen, maar wilde nog wel de faculteit zien enzo. Dat is gebeurd en aangezien het niet tegen viel (mee, is ook weer zo'n groot woord ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zo, ik ken al iemand ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Open dag Universiteit Leiden Hayden | 0 | 20-04-2005 14:14 | |
Algemene schoolzaken |
Psychologie-studenten van die muffe, vage mensen?! Sjaan | 31 | 15-08-2003 12:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie wil klassieke talen studeren? liesbethlykke | 64 | 30-07-2003 13:42 | |
Algemene schoolzaken |
Naar welke open dagen ga jij? Shadina | 16 | 29-11-2002 00:43 | |
Algemene schoolzaken |
Open Dag Universiteit Leiden (23 nov.) GeritoDM | 26 | 29-11-2001 19:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Open Dag Universiteit Leiden Faculteit der Letteren 25 november j.l. Odicanes Naso | 24 | 03-12-2000 21:15 |