Advertentie | |
|
![]() |
|
Nah weet je wat het is.. ik weet zat dingen over hem maar ik vind het zo laag van mezelf als ik dan zeg maar op dezelfde manier tegen hem zou beginnen als hij nu doet.
Achteraf denk ik echt van kerel als ik ooit had geweten dat je ZO kinderachtig kon zijn....Ik wil er gewoon liever niet over nadenken ofzo want ik erger me der kapot aan als mensen op die manier over me praten om me maar een hak te zetten, maar k word er door anderen mee geconfronteerd die hem kennen en de dingen die hij over me zegt doorspeelt naar mij ... ik heb al eens gezegd dat ze daarmee moeten kappen omdat het me geen zier interesseert, maar sommige mensen... ![]() Ach wat hij woont ver genoeg van me vandaan..de kans dat ik um ooit nog zie ![]() Met hem praten lukt niet..bellen heb ik geen zin in want da's verspilde energie.. hij heeft zijn woordje toch wel klaar. Hij maakt me uit voor slet en nog wat van die dingen.. als hij maar wel beseft dat ie ooit met die 'slet' ook in bed heeft gelegen...
||
Citaat:
Maar in mijn situatie was het ook anders hij was vreemdgegaan.. en toen heb ik ook wel gezegd toen het uit was: hij ligt nu vast weer met een ander meisje te klooien.. en ik weet niet hoe die ex van LoeLoe het zegt.. het is nooit leuk als je zoiets hoort, maar voor mij was dat (dacht ik) de manier om hem te vergeten.. ik wou hem haten om de pijn die hij mij had aangedaan en ging zo op die manier proberen steeds slechter over hem te denken (niet dat iets uitmaakte) Maar het is in jou geval ook anders..
|
Volgens mij komt iedereen wel eens in zo'n situatie terecht dat je ineens allerlei rare verhalen hoort over jezelf waarvan je bij god niet weet waar ze vandaan komen alleen omdat je ex zich even af moet reageren door verhaaltjes te verzinnen om zichzelf beter te voelen. Dat is lullig, laag, vreselijk zielig en zo zijn er nog wel een paar woorden voor, maar uiteindelijk draait het om 1 ding: verlaag je jezelf naar dat niveau, of lach je er vreselijk hard om dat iemand zoiets heeft kunnen verzinnen en ga je gewoon door.
Je leven is je leven, je hebt recht het in te delen zoals jij dat wilt, als iemand dat niet kan hebben dan is dat niet jouw probleem. Zie het maar als een fase, hij kan het nog even niet hebben, en wie is de uitermate geschikte persoon om het op af te reageren? Juist, zijn ex. Gaat vanzelf over zodra hij het geaccepteerd heeft. Het gevaar kan zijn dat hij erin blijft hangen of zichzelf gaat geloven. In dat geval moet ie even goed aangepakt worden. Maar meestal valt dat wel wat mee.
|
![]() |
hey,
dit heb ik dus ook meegemaakt, erg irritant. ik had het uitgemaakt en dat vond hij niet zo leuk dus ging hij tegen zijn vriendin vanalles lullen wat nergens op sloeg, dus die vrienden keken mij echt heeel stom aan enzo, ik haaaaat hem echt. maar je moet het gewoon negeren, doe ik ook (al lukt het niet altijd) maar ja, schijt aan hebben! vergeet hem gewoon! je moet maar denken dat ie niet beter is en kan... |
![]() |
||
Citaat:
Vind dat dat ook weer overdreven is. Je moet je vrienden ook gewoon zonder je vriend/in zien, maar om volkomen af te sluiten is weer wat anders. @TS; vraag gewoon eens aan je ex wat hij er mee denkt te bereiken.
|
Je hebt gewoon niet van die jongen gehouden anders zou je hem niet zo snel vergeten en met anderen zoenen etc.
Dat dat kwetsend is kan ik me heel goed voorstellen, en jij bent inderdaad de schuldige want je bent hard en gevoelloos. Hij heeft het gevoel dat je hem hebt bedonderd. Laag van hem dat hij dingen verzint, maar hij wil je gewoon terugpakken omdat je hem ook pijn doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() Ach wat .. tis zo goed als over. Hij heeft zijn draai weer kunnen vinden.. zijn eigen leven weer kunnen oppakken.. denkt niet meer zoveel aan me. We kunnen eindelijk weer normaal met mekaar praten ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook een beetje gehad, alleen was het bij mij me ex niet. Was een meisje op kamp die me opeens op me mond pakte en vervolgens vol hield dat ze me niet leuk vond... Toen ik 1x tegen haar zei dat ik haar heel aardig vind maar verder niks, hoorde ik opeens iedereen zeggen Ernst en D hebben gezoent op kamp!! enz enz... Blijft lastig....
|
![]() |
|
Ja min of meer. Mijn ex plus zijn nieuwe vriendin bazuinde allerlei verhalen rond, niet alleen verhalen, maar ik was ook een hoer enz. Wat ik heb gedaan? Helemaal niks. Mensen kennen mij goed genoeg om te weten wat ze serieus moeten nemen of niet.
Op een gegeven moment werden mijn ex en zijn vriendin onderhand uitgekotst door iedereen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|