Advertentie | |
|
![]() |
|
oke ff om het wat meer op gang te krijgen. er zou als multiplayer dus een soort kat en muis spel zijn. 2 v 2. spies en huur moordenaars. deze zouden allebij hun eige trukkendoos hebben. wat vinden jullie daarvan wordt het spel dan niet te ingewikkeld??
(ps sommige kwamen namelijk niet uit de singelplayer van deel 1)
||
Citaat:
(ik had daar trouwens helemaal niet zo'n last van)
||
Citaat:
![]() Die controller alleen al...met een muis kun je tenminste iemand raken die niet stilstaat. De laatste missie was nauwelijks te doen, omdat er altijd wel iets fout ging...en zonder quicksave is het dan wel lastig. Met quicksave vind ik het echter weer te makkelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sommigen hebben het eerste level met oude drivers wel aan de praat gekregen, maar dat lukt me niet...ik ben nu op zoek naar een goedkoop videokaartje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb GeForce 5200 FX, kan het opzich goed spelen. Je kan ook dat ding verkopen en voor zo'n dikke radeonkaart gaan. Die hebben de toekomst ![]() Als ik genoeg geld had zou ik zo'n ding kopen maarja. p.s.................. IK WIL DIE MULTIPLAYER DEMO!! NU sorry ![]() |
![]() |
|
Zo slecht is een GF4 MX niet, al is'ie twee jaar oud
![]() Ik draai er momenteel UT2K4 op met een redelijke FPS ![]() Ik zit te denken over de aanschaf van een nieuwe videokaart, ik twijfel tussen een GF4 Ti 4200 64 MB voor €95,- en een Ati Radeon 9600 Pro 128 MB voor €122,-. Het punt is dat we hier over een jaar via PC-Privè een nieuwe computer krijgen, waar ik ook wel een goede videokaart bij kan krijgen, dus hij hoeft maar een jaar ofzo mee te kunnen eigenlijk.
|
Verwijderd
|
DEMO MULTIPLAYER IS OM 4 UUR DOWNLOADBAAR VANAF WWW.SPLINTERCELL.COM/UK/
|
![]() |
||
Citaat:
Want.. de winkels worden weer in de steek gelaten.. ik merk dat er nu al een illegale weg bestaat om Splinter Cell Pandora tomorrow compleet te spelen.. Handig of zonde ? Ik denk dat de meeste, waaronder ook ik, zeggen: "Handig".. Maar eigenlijk is het puur zonde..
|
Het spel is veeeeeeeeeeeeet!!!
Enorm goeie tutorial (gewoon in de vorm van 1 level).. Alleen vanaf het 2e level mag je schieten en word hij dus vetter!! Echt supergaaf spel.. al vreet ie schijfruimte ![]()
Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 09:53. |
![]() |
|
Jaja er is een patch voor de MP demo van Splinter Cell
![]() ze hebben de fout waarbij je terug naar je desktop crasht aangepakt ![]() Hier kun je hem downloaden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Games |
Wat vind jij de beste spellen voor de GameCube? Verwijderd | 59 | 21-07-2004 10:42 | |
Games |
Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie! freyk | 9 | 13-05-2004 14:33 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] Packard Bell iXtreme 4001 Carl Johnson | 22 | 27-11-2003 19:40 | |
Games |
metal gear solid2 of splinter cell lorenzo30 | 15 | 30-12-2002 16:32 |