Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf nergens last van maar ben in het verleden wel heel erg onzeker geweest. Ik weet niet hoe ik daar nu precies overheen gekomen ben. Er was natuurlijk de bevestiging van anderen die mij leuk vonden en dat is dan puur karakter. Pas toen ik lekker in mijn vel zat en tevreden was met mezelf kwamen er ook reacties puur op mijn uiterlijk gericht. Wat je van jezelf vindt straal je voor een groot deel toch uit en dat wordt opgepikt door andere mensen. Wanneer jij lekkerder in je vel zou zitten, zou je misschien wel meer vrienden krijgen omdat je gewoon meer opvalt. Wat je eraan kunt doen weet ik niet zo goed. Misschien helpt het om angsten te overwinnen en dingen te bereiken. Ik weet wel dat ik persoonlijk steeds zelfverzekerder wordt naarmate ik meer dingen bereik en overwin. Misschien ga je zo de goede kanten van je karakter zien en dan volgt het uiterlijk vanzelf wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Psychologie |
Zelfbeeld heeeiiixx3 | 6 | 25-03-2013 11:58 | |
Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 12:18 | |
Psychologie |
Een slecht zelfbeeld ik ben anoniem | 69 | 07-04-2010 23:00 | |
Psychologie |
zelfbeeld ano88 | 8 | 13-02-2006 17:47 | |
Psychologie |
Laag zelfbeeld leidt tot het leuk vinden van relatief onaantrekkelijke mensen? Sylvain Altherian | 12 | 20-02-2002 06:57 |