Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk hebben mijn ouders het recht dit te weten maar ik ben zo bang voor de gevolgen hij mag hier en op mn pa's werk niet meer komen--> hij is boos --> hij woont 2 straten verder en wat als ik um dan tegen kom?
||
Citaat:
Ik snap dat je je nu klote voelt, en niet alleen doordat ie net aan je heeft gezeten. Het is zijn fout, hij hoort bang te zijn van jou (als jij het zal vertellen) en niet andersom. Misn heb je wel gelijk dat ie t allemaal uitdenkt... Anders begin je daar niet over te praten. Hij lijkt erop dat hij jou een schuldgevoel aan wil praten, als jij het zou vertellen, zou je vader zonder hem moeten en dat kan niet (volgens hem). Die man mag dit niet zomaar doen, en als jij niks zegt, gaat hij dadelijk alsmaar verder. Zeg er iets van, en zie het zo: wat heeft je vader aan zo'n man? Hij mag dan wel goed zn werk doen, maar ondertussen zit ie ook aan de dochter van zijn collega... |
![]() |
||
Citaat:
hij doet net alsoftie lief voor me is..ziettie shaggies liggen zegtie oo rook je geen sigaretten meer..zeg ik nee geen geld voor..paktie gelijk zn portomonee voor geld...ik heb het niet aangepakt..en dan begintie roken is slecht voor je en blablabla en ondertussen maar aan me zitten ![]()
Laatst gewijzigd op 17-04-2004 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefs, Ruud |
![]() |
||
Citaat:
Maar waneer doetti dat soort shit dan? Bij jullie thuis? Dan zit je vader er toch bij ofni? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeel veel succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |