Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat te denken van een Canon Digital Ixus V.
2,1 megapixel voor 490,-- ongeveer Of de Kodak DX3600 2,1 megapixel voor 430,- ongeveer Geheugenkaartjes zijn op zich enorm goedkoop tegenwoordig. Bijv. een Sandisk Compactflashkaart, wat de Canon gebruikt kost je maar 34,95 voor 48 MB. Of 64 MB voor 65,-- De Canon Digital Ixus V gaat op een accu die op zich vrij lang meegaat als je niet al te vaak flitst, zoals met buitenopnames overdag. Aan de andere kant neem je veel goedkoper een pak batterijtjes mee met 12 stuks als je een dag weggaat met je camera dan een stuk of 2 accu's. Als ik je een advies mag geven, kies dan voor Sony of Canon, omdat die een van de betere lensen gebruiken. Canon gebruikt natuurlijk de eigen lens, en sony meestal lensen van Carl Zeiss, wat samen met Canon aan de top staat. Fuji's vind ik kwalitatief wat minder, en Minolta zit tegen de Sony en Canon aan. Kortom, overweeg je keuze goed en laat je gewoon perfect adviseren voordat je zoiets koopt. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou als ik jou was een logitech kopen. Is technisch gezien het beste merk voor muizen en webcams. Ik heb de Logitech QuickCam Express. Hij is heel goed, ik kon er geen plaatje van vinden maar hij lijkt hierop.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh ja kijk ook eens op http://www.logitech.com daar kan je alle producten van logitech vinden+de prijs
|
![]() |
|
Verwijderd
|
530 en dan heb je een 3.3 megapixel...lijkt mij wel wat. Daar bovenop komen dan vier Nimh batterijen (de sterkste van 1800) dan zit je op 570 (die accu's zijn te duur)
Kun je me de link geven waar je dat hebt gezien of de naam van de winkel? Btw dit gaat niet om mijn eigen budget, maar van een goede kennis die wel wat geld te besteden heeft... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je een minolta neemt, zal ik je 2 modellen afraden:
De D'image 5 en de D'image 7. Omdat die 2 batterijen vreten, dat wil je niet geloven. Als je er 4 penlites instopt, zijn ze zo leeg. Dus als je een dag weggaat of een week vakantie met die camera, neem dan gerust een heel magazijn batterijen mee. Oplaadbare batterijen worden afgeraden bij die camera, omdat oplaadbare batterijen maar 1,2 volt geven, en een normale batterij 1,5 volt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zijn die Minolta's helemaal niet zo goed, zeker de prijs kwaliteit verhouding niet. Die dingen verzinnen er namelijk pixels bij.. heel irritant als je een foto maakt van een lichtblauwe lucht, je vergroot hem uit tot 30*40 en je ziet gewoon allemaal paarse vlekjes en pixels (en nee dat ligt niet aan de printer, op een ehcte foto printer uitgeprint.. gewoon van de printshop) het mooie aan die minolta is wel de optische zoom.. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk maar eens op dpreview naar user comments. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Sony DSC P71 490
Ik heb 'm zelf daar ook gekocht, kwam rond de 500 incl. verzendkosten, geweldige cam!! Zeker een aanrader in jouw geval. 3.2 MP!
|
![]() |
|
|