Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 12:44
miekmuis
miekmuis is offline
Wie van jullie speelt er volleybal en op welk niveau?
Hoeveel tijd ben je kwijt aan de sport?
Oud 04-02-2004, 17:09
Spoonie
Spoonie is offline
speel jongens B en gaan volgend jaar heren spellen.
2 jaar terug zijn we in de C 4e van nederland geworden en doe zelf talenten volleybal bij rayon.
Oud 04-02-2004, 19:12
svenleuk
svenleuk is offline
zal ik ook is opscheppen? Is overigens wel de waarheid!!

Speel nu jongens A en train 1 avond in de week mee met een 2e divisie team verder train ik 2 keer in de week totaal 3 uur. En een wedstrijd op zaterdag. Verder heb ik 3 jaar geleden bij de nederlandse volleybalschool gezeten. Maar ben ik mee gestopt ivm tijdgebrek voor vrienden, school en uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:42
Nuck
Nuck is offline
Ik speel 2e divisie. 2 keer 2 uur trainen, 's zaterdags wedstrijd.
Oud 05-02-2004, 15:24
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
svenleuk schreef op 04-02-2004 @ 20:12:

Speel nu jongens A en train 1 avond in de week mee met een 2e divisie team verder train ik 2 keer in de week totaal 3 uur. En een wedstrijd op zaterdag. Verder heb ik 3 jaar geleden bij de nederlandse volleybalschool gezeten. Maar ben ik mee gestopt ivm tijdgebrek voor vrienden, school en uitgaan.

DE NVS I'M impressed.
wel dom van je dat je daar bent weggegaan anders kon je over paar jaar in 1ste of zelfs ere divisie spelen
Oud 05-02-2004, 15:29
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
svenleuk schreef op 04-02-2004 @ 20:12:

Zal zeker nvs bij c jeugd zijn geweest met wat geluk had ik er ook nog bij gekunt van zuid nederland maar heb toen m'n sleutelbeen op paar plaatsen gebroken op 1 plaats zelf helemaal doormidden

heb toen alleen rayon gedaan.

maar die jong bij nsv B jeugd zitten wel paar goeie tussen zeg
Oud 06-02-2004, 08:29
mikk
mikk is offline
kzit bij dames 3 ben alleen de jongste vreemd zal ook wel nie hoger komen maar das niet erg kdoe het voor de lol
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:21
meh?
meh? is offline
b-meisjes 2de provenciaal B (ofzoiets )
kspeel nog maar 2 jaartjes.. in ons reeks doen we et vrij goe ma der buiten .. zijn we vrij slecht.. but jeah.. is maar hobby.. en I like it
ahjah enhum ik train 2 keer per week 1u30 + dan nog zaterdags of zondags wedstrijd
Oud 01-03-2004, 10:37
Pierreke
Pierreke is offline
Ik speel 2e klasse Heren. Dit is het eerste seizoen heren, nadat we in Jongens A kampioen geworden zijn...tevens meteen regiokampioen waren daardoor....(er was maar 1 poule jongens A in ons rayon) en we zijn op de gesloten clubkampioenschappen in Zwolle als 8e geeindigd....(van de 8, dus dat is geen prestatie) We staan in de 2e klasse...laatste...maar trainen 3 uur in de week...en op zaterdag wedstrijd..dit is kennelijk niet genoeg !
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:20
T-beertje
T-beertje is offline
2e divisie, upper, daarnaast geef ik trainen aan meisjes-a (vereniging) en meisjes-b (rayon).
tijd die ik totaal kwijt ben is zo'n 10 uur exclusief wedstrijden.
Oud 04-03-2004, 16:51
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik speel pas 3 jaar, speel nu Meiden B Topklasse (regio zuid-west) en dames 4e klasse, maar ga volgend jaar misschien promotieklasse spelen. En ben dit jaar geselecteerd voor rayon meiden A
Oud 05-03-2004, 19:48
Pierreke
Pierreke is offline
Even een vraagje,

hoe ervaren jullie dat, maar bij ons (in t zuiden) wordt altijd gezegd dat wij veel minder kwaliteit hebben en als je bijvoorbeeld kijkt naar het niveau van de Topklasse dat dat vele malen lager ligt dan het niveau van de topklasse in de noordelijk/westelijke regionen. Hoe denken jullie daarover?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 08:55
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 05-03-2004 @ 20:48:
Even een vraagje,

hoe ervaren jullie dat, maar bij ons (in t zuiden) wordt altijd gezegd dat wij veel minder kwaliteit hebben en als je bijvoorbeeld kijkt naar het niveau van de Topklasse dat dat vele malen lager ligt dan het niveau van de topklasse in de noordelijk/westelijke regionen. Hoe denken jullie daarover?
Dit is wel erg zwart/wit denk ik..
je zou kunnen proberen om dit uit te gaan zoeken door bijvoorbeeld resultaten van de Open en Gesloten Club te gaan vergelijken.
Ook zou je Ere- en (vooral) 1e divisies kunnen gaan vergelijken met welke teams waar vandaan komen. (Bij ere heb je natuurlijk veel meer importspelers dus een meer vertekend beeld).

Maar om je vraag echt te beantwoorden: ik heb het gevoel dat het meeste talent (of de betere opleidingen?) boven de rivieren zit... just the feeling...
Oud 06-03-2004, 12:35
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
A-jeugd, speel zo'n 6/7 jaar, train 1x in de week uurtje, en vaak nog een wedstrijd, die we altijd verliezen , dus maar 3 kwartier ofzo duurt
Oud 06-03-2004, 14:57
Nebula
Nebula is offline
Regio-A jeugd. Ik zit nu bijna 10 jaar op volleybal, train 2 keer in de week anderhalf uur en heb meestal op zaterdag een wedstrijd van anderhalf uur. Dat is dus ongeveer 4,5 uur per week.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:26
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 05-03-2004 @ 20:48:
Even een vraagje,

hmm..nou ik weet het eigenlijk niet..ik ben nog nooit in het noorden naar Topklasse of iets dergelijks wezen kijken. Ik speel B Topklasse in regio zuid-west en ik moet zeggen dat het niveau niet heel erg hoog is ofzo..niet dat wij nou zo goed zijn maar de meeste teams kunnen niet goed tegen servicedruk..dus je maakt veel directe punten met de service als je een paar mensen in je team hebt zitten met een goed (harde) service. Maar A topklasse is al van een stuk hoger niveau dan B topklasse. Maar zoals ik al eerder zei: ik heb eigenlijk nog nooit echt een Topklasse wedstrijd gezien in het noorden van het land.
Oud 09-03-2004, 22:35
Spoonie
Spoonie is offline
hahaha lol Ik kom uit regio zuid-oost in weert.
speel bij vc weert en bij ons word Heren 1 3e klasse kampioen, jongens b1(dat ben ik dus) kampioen.
jongens d, meisjes d, meisjes b1 met als goede 2e mb2.
best veel kampioeën eigenlijk voor 1 club
Oud 10-03-2004, 17:38
Marsel
Marsel is offline
Mijn vriendin debuteerde in het plaatselijke Dames 1 toen ze 12 was.
Speelt nu vanaf haar 15e eerste divisie, en traint 5 keer in de week 3-4 uur+wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:19
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Marsel schreef op 10-03-2004 @ 18:38:
Mijn vriendin debuteerde in het plaatselijke Dames 1 toen ze 12 was.
Speelt nu vanaf haar 15e eerste divisie, en traint 5 keer in de week 3-4 uur+wedstrijd
martinus d2... tja, da's heftig volleyballen daar.
geloof mij, i know
Oud 12-03-2004, 15:33
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 01-03-2004 @ 15:20:
2e divisie, upper, daarnaast geef ik trainen aan meisjes-a (vereniging) en meisjes-b (rayon).
tijd die ik totaal kwijt ben is zo'n 10 uur exclusief wedstrijden.
In welke regio geef je trainingen aan rayon meisjes b?
Oud 12-03-2004, 21:43
Nuck
Nuck is offline
Een vriendinnetje van mij is 15 en speelt eredivisie . Zelf ga ik trouwens waarschijnlijk stoppen met volleybal.
Oud 13-03-2004, 17:32
HappySmile
HappySmile is offline
mijn oompje is trainer van 't nederlands heren elftal
Oud 13-03-2004, 17:50
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
jemig, je kunt dit beter het volleybal-opschep-topic gaan noemen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 16:59
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 13-03-2004 @ 18:50:
jemig, je kunt dit beter het volleybal-opschep-topic gaan noemen.
Jaloers?

Er zijn mensen die goed in volleybal zijn..en de vraag is op welk niveau je volleybald. Als je nou hoog speelt schep je daar toch niet over op?! Maargoed als jij het als opscheppen opvat...
Oud 14-03-2004, 18:31
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 12-03-2004 @ 16:33:
In welke regio geef je trainingen aan rayon meisjes b?
mid-west, bodegraven...

enne over dat opscheppen: ik 'zit' in de tweede divisie; (heel erg letterlijk ) dus ik weet niet of ik daarmee opschep
Oud 14-03-2004, 18:55
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 14-03-2004 @ 19:31:
mid-west, bodegraven...

enne over dat opscheppen: ik 'zit' in de tweede divisie; (heel erg letterlijk ) dus ik weet niet of ik daarmee opschep
Oh oke..ik dacht misschien geef je training bij regio zuid-west..mn teamgenoot zit daarbij namelijk..maar hoelang geef je al training bij de regio? (gewoon geinteresseerd )

Nou je schept er trouwens wel mee op hoor dat je 2e divisie 'zit'...(nee hoor grapje ) Nou ik vind het een hele prestatie dat je zover kunt komen, ik hoop dat ik zover kan komen
Oud 14-03-2004, 19:00
Pierreke
Pierreke is offline
Ik zou er ook behoorlijk trots op zijn als ik tweede divisie zou spelen...maar jah voor de mensen boven mij: netjes opgelost dat meningsverschil! Zo doen volleyball(st)ers dat!!!
Ik vraag me echt serieus af of ik nog ooit hoger ga spelen dan tweede klasse....jah vast wel!!! Maar als we dit seizoen zo doorgaan....eerst nog een jaartje 3e klasse!! haha Succes allemaal
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:13
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 14-03-2004 @ 20:00:
Ik zou er ook behoorlijk trots op zijn als ik tweede divisie zou spelen...maar jah voor de mensen boven mij: netjes opgelost dat meningsverschil! Zo doen volleyball(st)ers dat!!!
Ik vraag me echt serieus af of ik nog ooit hoger ga spelen dan tweede klasse....jah vast wel!!! Maar als we dit seizoen zo doorgaan....eerst nog een jaartje 3e klasse!! haha Succes allemaal
Ach je weet maar nooit...ik bedoel ik speel 4e klasse, maar zit bij de regio en daar kan ik mee mee. Er speelt er 1 1e divisie en de rest zit zo allemaal rond de 3e divisie/promotieklasse. Ik trek me aan het niveau op (of haal mezelf naar beneden met het niveau ) Jij kan je misschien ook wel optrekken aan het trainingsniveau. Misschien zou je eens bij een hoger team kunnen meetrainen? je kan het altijd proberen toch?
Oud 14-03-2004, 19:30
Pierreke
Pierreke is offline
Thnx..jij bent echt een goede als mental Coach....(kunnen we wel eentje gebruiken...interesse?? www.nuvoch3.tk...
Maar jah ik zal dat wel eens bekijken, misschien dat er volgend jaar wel een team hoger inzit!!! we zien het wel!!! Bedankt voor t boosten van het zelfvertrouwen haha
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:40
Periwinkle
Periwinkle is offline
haha uh nou bedankt he
ach..het gaat er ook om dat je er plezier in hebt..natuurlijk wil je graag winnen, dat wil ik ook altijd , maar je moet er gewoon altijd lol in blijven hebben. Maar ik heb nog geen aspiraties als coach hoor..maar wil je altijd wel mental-coachen hoor
Oud 14-03-2004, 19:56
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 14-03-2004 @ 19:55:
Oh oke..ik dacht misschien geef je training bij regio zuid-west..mn teamgenoot zit daarbij namelijk..maar hoelang geef je al training bij de regio? (gewoon geinteresseerd )

Nou je schept er trouwens wel mee op hoor dat je 2e divisie 'zit'...(nee hoor grapje ) Nou ik vind het een hele prestatie dat je zover kunt komen, ik hoop dat ik zover kan komen
Dit is m'n eerste jaar bij de rayon..
Bij vereniging mijn derde jaar als trainer: eerst C-jongens, nu dus A-meisjes.

Enne, in de hele tweede divisie is er niemand die beter op de bank zit dan ik, dus ik heb wel iets waar ik mee op kan scheppen...

Maarre, waar speel jij, ik zag dat je uit Spijkenisse komt, speel je bij Spivo?
Oud 14-03-2004, 20:08
Periwinkle
Periwinkle is offline
Nope..speel bij Yum in Hoogvliet. Speelde (en speelt) mijn vader er toen ik op volleybal wilde...ik weet het niet..ik mag die mensen van spivo niet zo. ze hebben ooit 2 teamgenoten naar hun toegelokt enzo. Moet nu toch naar een andere vereniging op zoek als ik hogerop wil komen.

Ach in mijn ene team hoef ik nooit bank te zitten we zijn maar met zn 6en namelijk Wel een probleem als er ooit iemand een blessure krijgt. We zitten tegenwoordig met een jeugdprobleem, dus het niveau verschilt nogal tussen onze jeugd. Sinds dit seizoen hebben we er allemaal nieuwe meisjes en jongens op zitten. Ze zijn ook wel rond de 15, maar omdat de leeftijden zo verschillen en we anders geen teams kunnen maken staan zij allemaal ingeschreven bij de c's. Maar wij zijn dus de 6 beste meisjes-jeugdleden zeg maar. Er zijn geen andere leeftijdsgenoten die ongeveer ons niveau hebben (niet dat wij nou zo goed zijn ) Maar jij zit zeker bij Spivo heren 1 in de poule?
Oud 14-03-2004, 20:30
Pierreke
Pierreke is offline
dat jeugdprobleem herken ik wel, meisjes genoeg, maar jongens??? Met een beetje pech hebben we volgend jaar geen enkel Jongensteam meer!! Mara goed, helaas...wat niet is, is niet he!!! Waarom komen jullie btw allemaal uit ergens anders dan waar ik vandaan kom, dat is niet grappig!! Ik snap zo maar weinig van die clubs!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:42
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ach...er zijn zoveel regio's...maar als je 2e divisie speelt zoals hij, speel je landelijk en kom je meer teams uit verschillende regio's tegen. Zo leer je die namen kennen Ik ken ook niet alle verenigingen
Oud 15-03-2004, 09:26
Pierreke
Pierreke is offline
Dat klopt!!! Meedoen aan de gesloten clubkampioenschappen loont ook heb ik vorig jaar gemerkt!!! Lekker weggemept worden, en zo de namen van de clubs leren kennen! Dus ook de clubs die je NIET moet!! (Sliedrecht sport bijv.)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 09:35
Periwinkle
Periwinkle is offline
Maar met de gesloten club heb je dan ook weer een ervaring opgedaan. Weet je ook hoe dat is. Ik heb zelf nog nooit meegedaan aan de gesloten club dus ik heb die ervaring niet Ik weet wel dat het de kampioenen van alle regio's zijn maar dat was het dan wel weer
Oud 15-03-2004, 09:47
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 14-03-2004 @ 21:42:
Ach...er zijn zoveel regio's...maar als je 2e divisie speelt zoals hij, speel je landelijk en kom je meer teams uit verschillende regio's tegen. Zo leer je die namen kennen Ik ken ook niet alle verenigingen
4 x meedoen aan OpenClubKampioenschappen en nu 2e divisie zorgt ervoor dat je redelijk wat verenigingen kent, en zeker de grotere namen ken je dan ondertussen wel.

Yum ken ik dan ook niet, en dat Spivo bij Yum mensen weghaalt, tja.. elke grotere vereniging doet dat.
Voor die mensen is het vaak een kans om hogerop te komen, maar voor het achterblijvende team is het natuurlijk niet leuk.

(Btw, we zitten inderdaad bij Spivo H1 in de poule.)
Oud 15-03-2004, 09:56
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 15-03-2004 @ 10:47:
4 x meedoen aan OpenClubKampioenschappen en nu 2e divisie zorgt ervoor dat je redelijk wat verenigingen kent, en zeker de grotere namen ken je dan ondertussen wel.

Yum ken ik dan ook niet, en dat Spivo bij Yum mensen weghaalt, tja.. elke grotere vereniging doet dat.
Voor die mensen is het vaak een kans om hogerop te komen, maar voor het achterblijvende team is het natuurlijk niet leuk.

(Btw, we zitten inderdaad bij Spivo H1 in de poule.)
Nee oke ik weet wel dat grotere verenigingen dat doen, maar ik persoonlijk zou ook niet zo snel naar Spivo gaan. Ik ken daar mensen en het is zeg maar 'vriendjespolitiek'. Als ik hogerop kan en wil, dan zou ik naar een vereniging gaan die meerdere damesteams heeft en in divisie spelen. Spivo heeft opzich weinig damesteams. Het hoogste is 3e divisie, en ik zou dan toch wel naar een vereniging gaan die het 1e damesteam in de ere/1e divisie heeft zitten. maargoed is mijn mening
Oud 15-03-2004, 10:20
Pierreke
Pierreke is offline
Blijven bij je eigen cluppie is toch ook nog niet zo gek, zeker niet als je maar 1 niveau hoger zou kunnen spelen. Als het vele malen hoger zou zijn, dan wel. Maar de gezelligheid van je eigen cluppie....doet mij wel wat!!! Volleybal is ook het spelen van de 6e set, en het bezitten van de 7e positie (de barkruk) in mijn opzicht tenminste!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:29
Periwinkle
Periwinkle is offline
Kijk ik speel dames 4e klasse. Ben geselecteerd voor rayon A. Bij ons in de groep speelt er 1 iemand 1e divisie en veel anderen spelen 3e divisie. Ik kan ontzettend goed met het niveau mee. Hte niveau ligt rond de 3e divisie ongeveer. Het niveau wat het eerste damesteam van ons speelt is 3e klasse. Ze promoveren waarschijnlijk naar de 2e klasse. Ik vind het hartstikke gezellig op mijn vereniging, maar ik weet van mezelf dat ik hoger kan spelen dan 2e klasse. Ik heb gehoord dat als ik blijf, volgend seizoen in het eerste kom. Ik kan blijven, want in het eerste van mijn club komen, was altijd wel een doel van me, maar als ik het nu bekijk, weet ik dat ik veel beter kan en waarschijnlijk dan een jaar vergooi zeg maar. Ik vind het echt hartstikke gezellig, maar wil graag veel hoger komen dus zal ik waarschijnlijk toch weg moeten. Maar het is voor mij een moeilijke keus. ben nog aan het nadenken overigens.
Oud 15-03-2004, 10:29
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 15-03-2004 @ 10:56:
Nee oke ik weet wel dat grotere verenigingen dat doen, maar ik persoonlijk zou ook niet zo snel naar Spivo gaan. Ik ken daar mensen en het is zeg maar 'vriendjespolitiek'. Als ik hogerop kan en wil, dan zou ik naar een vereniging gaan die meerdere damesteams heeft en in divisie spelen. Spivo heeft opzich weinig damesteams. Het hoogste is 3e divisie, en ik zou dan toch wel naar een vereniging gaan die het 1e damesteam in de ere/1e divisie heeft zitten. maargoed is mijn mening
Het is zoals jij zegt inderdaad verstandig om dan naar een vereniging te gaan waar je échte doorgroeimogelijkheden hebt. Bij dat soort verenigingen heb je vaak ook teams waarbij vooral jong talent veel en goed aandacht krijgt.
(Wat zit er dan bijvoorbeeld bij jou in de buurt, Rijnmond ofzo??)
Oud 15-03-2004, 10:34
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 15-03-2004 @ 11:29:
Kijk ik speel dames 4e klasse. Ben geselecteerd voor rayon A. Bij ons in de groep speelt er 1 iemand 1e divisie en veel anderen spelen 3e divisie. Ik kan ontzettend goed met het niveau mee. Hte niveau ligt rond de 3e divisie ongeveer. Het niveau wat het eerste damesteam van ons speelt is 3e klasse. Ze promoveren waarschijnlijk naar de 2e klasse. Ik vind het hartstikke gezellig op mijn vereniging, maar ik weet van mezelf dat ik hoger kan spelen dan 2e klasse. Ik heb gehoord dat als ik blijf, volgend seizoen in het eerste kom. Ik kan blijven, want in het eerste van mijn club komen, was altijd wel een doel van me, maar als ik het nu bekijk, weet ik dat ik veel beter kan en waarschijnlijk dan een jaar vergooi zeg maar. Ik vind het echt hartstikke gezellig, maar wil graag veel hoger komen dus zal ik waarschijnlijk toch weg moeten. Maar het is voor mij een moeilijke keus. ben nog aan het nadenken overigens.
Dat is inderdaad de keuze die je goed moet afwegen.
Het principe van de rayon is spelers opleiden voor 3e/2e divisie. Sommigen halen dit niet, anderen halen eredivisie.
Als jij voor jezelf als doel hebt ooit 1e/ere te gaan spelen kan ik je maar één ding aanraden; zo snel mogelijk hoger gaan spelen.
Enne, gezelligheid vind je overal...
Oud 15-03-2004, 10:34
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 15-03-2004 @ 11:29:
Het is zoals jij zegt inderdaad verstandig om dan naar een vereniging te gaan waar je échte doorgroeimogelijkheden hebt. Bij dat soort verenigingen heb je vaak ook teams waarbij vooral jong talent veel en goed aandacht krijgt.
(Wat zit er dan bijvoorbeeld bij jou in de buurt, Rijnmond ofzo??)
Ja dat weet ik, maar zoals je hierboven kunt zien ben ik ermee bezig om een keuze te maken. Rijnmond is wel een optie, maar ze hebben niet echt goede jeugdopleidingen. Ze hadden iets van een volleybalschool ofzo, maar dat was tot 15 jaar. En verder hebben ze niet echt jeugd in de topklasse staan enzo. Sliedrecht heeft wel goede opleiding. Ze hebben ook een volleybalschool, maar daar kon ik niet meer aan meedoen omdat ze al met 25 op 1 veld stonden ofzo. Maar ik train dan 1x in de week met het promotieklasseteam mee. Sliedrecht heeft bij alle jeugd een topklasseteam. Maar ben nog aan het rondkijken enzo.
Oud 15-03-2004, 10:36
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 15-03-2004 @ 11:34:

Enne, gezelligheid vind je overal...
hoho...BIJNA overal
Oud 15-03-2004, 10:36
Pierreke
Pierreke is offline
Tsja als je niet hoger kan komen dan 2e klasse of zo, dan is het wel verstandig misschien als je iets anders gaat zoeken! Zoek dan wel een gezellige club uit zou ik zeggen!! (dus niet sliedrecht sport..die komen toch ook uit rijnmond??) Veel succes ermee, het zal niet makkelijk zijn! Zelf hoop ik ooit in het eerste van mijn cluppie te komen (Topklasse op het moment) dan ben ik zeker al tevreden! Hoger zou altijd mooi zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:38
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 15-03-2004 @ 11:34:
Ja dat weet ik, maar zoals je hierboven kunt zien ben ik ermee bezig om een keuze te maken. Rijnmond is wel een optie, maar ze hebben niet echt goede jeugdopleidingen. Ze hadden iets van een volleybalschool ofzo, maar dat was tot 15 jaar. En verder hebben ze niet echt jeugd in de topklasse staan enzo. Sliedrecht heeft wel goede opleiding. Ze hebben ook een volleybalschool, maar daar kon ik niet meer aan meedoen omdat ze al met 25 op 1 veld stonden ofzo. Maar ik train dan 1x in de week met het promotieklasseteam mee. Sliedrecht heeft bij alle jeugd een topklasseteam. Maar ben nog aan het rondkijken enzo.
op jou leeftijd, met rayon-a hoor (volgens de 'rayonhandleiding' ) eerste klasse/promotieklasse te spelen, maar niet bij de jeugd. Ken het niveau in Zuid-West niet van de topklasse, maar hier in Mid-West ligt het stukken lager dan het promoklasse niveau bij de senioren...
(maar ook al ken ik je niet, je hebt in elk geval de motivatie om hogerop te komen, en dat mis ik echt teveel bij sommige van de meiden die ik trainen geef...)
Oud 15-03-2004, 10:40
Pierreke
Pierreke is offline
eigen wil is inderdaad het belangrijkste...weeg voor jezelf af wat je het belangrijkste vind!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 10:41
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 15-03-2004 @ 11:38:
op jou leeftijd, met rayon-a hoor (volgens de 'rayonhandleiding' ) eerste klasse/promotieklasse te spelen, maar niet bij de jeugd. Ken het niveau in Zuid-West niet van de topklasse, maar hier in Mid-West ligt het stukken lager dan het promoklasse niveau bij de senioren...
(maar ook al ken ik je niet, je hebt in elk geval de motivatie om hogerop te komen, en dat mis ik echt teveel bij sommige van de meiden die ik trainen geef...)
Nee weet ik, maar ze hebben wel meer jeugdopleiding, dus dan heb je wel het idee dat de jeugd goede trainingen krijgt enz. Het topklasse-niveau bij B (waar ik nu speel) is niet zo hoog. Dat ligt bij A veel hoger (bij sommige teams dan )

En in ieder geval bedankt voor het compliment
Oud 15-03-2004, 13:41
Periwinkle
Periwinkle is offline
ff een vraagje..hebben jullie de motivatie om hoger te komen?
Oud 15-03-2004, 13:47
Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk het wel! Als ik zeker wist dat er veel meer in zat helemaal! Maar ik wel wel hoger gaan spelen dan dat ik nu doe! Gezelligheid komt op een zeer goede 2e plaats, maar prestatie is wel net ff iets belangrijker!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten