Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zal zeker nvs bij c jeugd zijn geweest met wat geluk had ik er ook nog bij gekunt van zuid nederland maar heb toen m'n sleutelbeen op paar plaatsen gebroken op 1 plaats zelf helemaal doormidden ![]() heb toen alleen rayon gedaan. maar die jong bij nsv B jeugd zitten wel paar goeie tussen zeg ![]()
|
b-meisjes 2de provenciaal B (ofzoiets
![]() kspeel nog maar 2 jaartjes.. in ons reeks doen we et vrij goe ma der buiten .. zijn we vrij slecht.. but jeah.. is maar hobby.. en I like it ![]() ahjah enhum ik train 2 keer per week 1u30 + dan nog zaterdags of zondags wedstrijd
|
Ik speel 2e klasse Heren. Dit is het eerste seizoen heren, nadat we in Jongens A kampioen geworden zijn...tevens meteen regiokampioen waren daardoor....(er was maar 1 poule jongens A in ons rayon) en we zijn op de gesloten clubkampioenschappen in Zwolle als 8e geeindigd....(van de 8, dus dat is geen prestatie) We staan in de 2e klasse...laatste...maar trainen 3 uur in de week...en op zaterdag wedstrijd..dit is kennelijk niet genoeg !
|
![]() |
|
Even een vraagje,
hoe ervaren jullie dat, maar bij ons (in t zuiden) wordt altijd gezegd dat wij veel minder kwaliteit hebben en als je bijvoorbeeld kijkt naar het niveau van de Topklasse dat dat vele malen lager ligt dan het niveau van de topklasse in de noordelijk/westelijke regionen. Hoe denken jullie daarover? |
![]() |
||
Citaat:
je zou kunnen proberen om dit uit te gaan zoeken door bijvoorbeeld resultaten van de Open en Gesloten Club te gaan vergelijken. Ook zou je Ere- en (vooral) 1e divisies kunnen gaan vergelijken met welke teams waar vandaan komen. (Bij ere heb je natuurlijk veel meer importspelers dus een meer vertekend beeld). Maar om je vraag echt te beantwoorden: ik heb het gevoel dat het meeste talent (of de betere opleidingen?) boven de rivieren zit... just the feeling...
||
Citaat:
![]()
|
hahaha lol Ik kom uit regio zuid-oost in weert.
speel bij vc weert en bij ons word Heren 1 3e klasse kampioen, jongens b1(dat ben ik dus) kampioen. jongens d, meisjes d, meisjes b1 met als goede 2e mb2. best veel kampioeën eigenlijk voor 1 club ![]()
||
Citaat:
geloof mij, i know ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn mensen die goed in volleybal zijn..en de vraag is op welk niveau je volleybald. Als je nou hoog speelt schep je daar toch niet over op?! Maargoed als jij het als opscheppen opvat...
||
Citaat:
enne over dat opscheppen: ik 'zit' in de tweede divisie; (heel erg letterlijk ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou je schept er trouwens wel mee op hoor dat je 2e divisie 'zit'...(nee hoor grapje ![]() ![]()
|
Ik zou er ook behoorlijk trots op zijn als ik tweede divisie zou spelen...maar jah voor de mensen boven mij: netjes opgelost dat meningsverschil! Zo doen volleyball(st)ers dat!!!
Ik vraag me echt serieus af of ik nog ooit hoger ga spelen dan tweede klasse....jah vast wel!!! Maar als we dit seizoen zo doorgaan....eerst nog een jaartje 3e klasse!! haha Succes allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Thnx..jij bent echt een goede als mental Coach....(kunnen we wel eentje gebruiken...interesse?? www.nuvoch3.tk...
Maar jah ik zal dat wel eens bekijken, misschien dat er volgend jaar wel een team hoger inzit!!! we zien het wel!!! Bedankt voor t boosten van het zelfvertrouwen haha |
![]() |
|
haha
![]() ![]() ach..het gaat er ook om dat je er plezier in hebt..natuurlijk wil je graag winnen, dat wil ik ook altijd ![]() ![]()
||
Citaat:
Bij vereniging mijn derde jaar als trainer: eerst C-jongens, nu dus A-meisjes. Enne, in de hele tweede divisie is er niemand die beter op de bank zit dan ik, dus ik heb wel iets waar ik mee op kan scheppen... ![]() ![]() Maarre, waar speel jij, ik zag dat je uit Spijkenisse komt, speel je bij Spivo?
|
Nope..speel bij Yum in Hoogvliet. Speelde (en speelt) mijn vader er toen ik op volleybal wilde...ik weet het niet..ik mag die mensen van spivo niet zo. ze hebben ooit 2 teamgenoten naar hun toegelokt enzo. Moet nu toch naar een andere vereniging op zoek als ik hogerop wil komen.
Ach in mijn ene team hoef ik nooit bank te zitten ![]() ![]() ![]()
|
dat jeugdprobleem herken ik wel, meisjes genoeg, maar jongens??? Met een beetje pech hebben we volgend jaar geen enkel Jongensteam meer!! Mara goed, helaas...wat niet is, is niet he!!! Waarom komen jullie btw allemaal uit ergens anders dan waar ik vandaan kom, dat is niet grappig!! Ik snap zo maar weinig van die clubs!
|
![]() |
|
Maar met de gesloten club heb je dan ook weer een ervaring opgedaan. Weet je ook hoe dat is. Ik heb zelf nog nooit meegedaan aan de gesloten club dus ik heb die ervaring niet
![]() ![]()
||
Citaat:
Yum ken ik dan ook niet, en dat Spivo bij Yum mensen weghaalt, tja.. elke grotere vereniging doet dat. Voor die mensen is het vaak een kans om hogerop te komen, maar voor het achterblijvende team is het natuurlijk niet leuk. (Btw, we zitten inderdaad bij Spivo H1 in de poule.)
||
Citaat:
![]()
|
Blijven bij je eigen cluppie is toch ook nog niet zo gek, zeker niet als je maar 1 niveau hoger zou kunnen spelen. Als het vele malen hoger zou zijn, dan wel. Maar de gezelligheid van je eigen cluppie....doet mij wel wat!!! Volleybal is ook het spelen van de 6e set, en het bezitten van de 7e positie (de barkruk) in mijn opzicht tenminste!!
|
![]() |
|
Kijk ik speel dames 4e klasse. Ben geselecteerd voor rayon A. Bij ons in de groep speelt er 1 iemand 1e divisie en veel anderen spelen 3e divisie. Ik kan ontzettend goed met het niveau mee. Hte niveau ligt rond de 3e divisie ongeveer. Het niveau wat het eerste damesteam van ons speelt is 3e klasse. Ze promoveren waarschijnlijk naar de 2e klasse. Ik vind het hartstikke gezellig op mijn vereniging, maar ik weet van mezelf dat ik hoger kan spelen dan 2e klasse. Ik heb gehoord dat als ik blijf, volgend seizoen in het eerste kom. Ik kan blijven, want in het eerste van mijn club komen, was altijd wel een doel van me, maar als ik het nu bekijk, weet ik dat ik veel beter kan en waarschijnlijk dan een jaar vergooi zeg maar. Ik vind het echt hartstikke gezellig, maar wil graag veel hoger komen dus zal ik waarschijnlijk toch weg moeten. Maar het is voor mij een moeilijke keus. ben nog aan het nadenken overigens.
||
Citaat:
(Wat zit er dan bijvoorbeeld bij jou in de buurt, Rijnmond ofzo??)
||
Citaat:
Het principe van de rayon is spelers opleiden voor 3e/2e divisie. Sommigen halen dit niet, anderen halen eredivisie. Als jij voor jezelf als doel hebt ooit 1e/ere te gaan spelen kan ik je maar één ding aanraden; zo snel mogelijk hoger gaan spelen. Enne, gezelligheid vind je overal... ![]()
||
Citaat:
|
Tsja als je niet hoger kan komen dan 2e klasse of zo, dan is het wel verstandig misschien als je iets anders gaat zoeken! Zoek dan wel een gezellige club uit zou ik zeggen!! (dus niet sliedrecht sport..die komen toch ook uit rijnmond??) Veel succes ermee, het zal niet makkelijk zijn! Zelf hoop ik ooit in het eerste van mijn cluppie te komen (Topklasse op het moment) dan ben ik zeker al tevreden! Hoger zou altijd mooi zijn!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar ook al ken ik je niet, je hebt in elk geval de motivatie om hogerop te komen, en dat mis ik echt teveel bij sommige van de meiden die ik trainen geef...)
||
Citaat:
![]() En in ieder geval bedankt voor het compliment ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Volleybal! ff wat anders xxwentjuhxx | 297 | 22-02-2007 17:25 | |
Vrije tijd |
Volleybal in Rotterdam I_am_anouk | 8 | 21-10-2003 19:41 | |
Vrije tijd |
Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland Tofke_H | 6 | 17-12-2002 09:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volleybal anjali | 1 | 08-12-2002 13:12 | |
Vrije tijd |
volleybal nisha | 4 | 11-01-2002 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Volleybal Smiley_Knorretje | 13 | 26-11-2001 11:34 |