Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(oeps, gaat de lay-out nou weer flippen?) Overigens kan je ook gewoon met je hele klas een onvoldoende halen en dan zeggen dat het aan zijn uitleg ligt. Nu nog zover komen dat de hele klas een onvoldoende wil halen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wel, om te beginnen sluit je ze buiten de klas door de deur achter de deur een bank te zetten en dan boeken stapelen tot vlak onder de klink. Ge laat ie der dan zo'n kwartierke staan.
Ge begint spellekes te spelen met blauwe tape, plak uw medemens ermee vol en vergeet vooral de leerkracht ni. Dan begint ge nog wa te zeuren over een te grote werkdruk en zevert ge wa da ge huistaken wilt terugkrijgen om te studeren (eigenlijk om aan de andere klas te geven en te laten overschrijven). En als ze het dan nog ni beu is, kunt ge nog altijd eens proberen om de banken om te draaien en ze negeren. Of een plezant spelleke: als de leerkracht iets op bord wilt schrijven om ter meeste keren op en af de bank stappen. Heb nog wa ideekes mor wil die eerst zelf uit proberen.
|
![]() |
|
|