Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
al die brillen is denk ik hoe verschillende groeperingen tegen euthanasie aan kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
groetjes samantha mijn msn is spikiehond@hotmail.com |
![]() |
|
Ga gewoon die vragen beantwoorden dan en als je een vraag niet weet te beantwoorden kun je hem hier plaatsen. Wij kunnen je niet helpen als wij die vragen niet kennen en sowieso kun je het eerst zelf bepalen.
Bedenk je elke keer: waar zou je het antwoord kunnen vinden? Als er dus gevraagd wordt om de regelgeving over euthanasie, dan moet je denken: waar zou dat antwoord staan? Regelgeving gebeurt natuurlijk altijd in de regering en regels worden opgeschreven in wetboeken. Dat is dus de plek waar je de regelgeving moet gaan zoeken. www.overheid.nl is daarvoor een handige link. Ik heb al even gezocht en de wet die je nodig hebt kun je alsvolgt vinden: 1) Ga naar http://wetten.overheid.nl/cgi-bin/se...javascript=yes 2) Vul 'Euthanasie' in achter 'In de tekst' 3) Klik op 'vind' 4) Klik op de 3e link 5) Scroll naar beneden tot je onder 'Artikel 1' ziet staan: 'Wet op toetsing levenbeëindiging op verzoek en hulp bij zelfdoding'. Dat is de wet die je moet hebben.
||
![]() |
Citaat:
hoi heel erg bedankt ik hou je op de hoogte groetjes samantha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op het moment heb ik nogal veel po's voor school, ik moet dus de hele tijd informatie zoeken, ordenen en vragen bedenken. Dan leer je het vrij snel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Het grote Stellingen topic Balance | 44 | 29-09-2005 18:38 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête: grote verschillen in denkwijzen gelovigen en niet-gelovigen? Syzygy | 128 | 21-06-2005 17:02 |