Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 19:57
Some
Some is offline
Ik zat net aan me relatie te denken met me vorige ex, maar volgens mij ging bij ons alles best snel op seksueel gebied. Ik geloof dat ik na 2 weken al een beetje voelde aan haar borsten en wat zoende daar. En we hadden een afstand-relatie dus we zagen elkaar alleen in de weekenden, dat we bij elkaar bleven slapen. Dus in principe hadden we elkaar nog maar 2 keer echt gezien. Hoe snel gaat dat bij jullie... ? nog sneller omdat jullie elkaar vaker zien en je sneller elkaar vetrouwt of dan juist niet?

We hadden trouwens sex na 2 maanden (8 weekenden elkaar zien)

Hoe snel gaat dit bij jullie allemaal... ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:59
Qimm
Qimm is offline
tja ik heb er 2 gehad en het ging in beide gevallen zó anders (2e allemaal wat sneller) Tis maar net wat je zelf goed vind voelen op dat moment
Oud 19-04-2004, 20:22
Verwijderd
Twee weken. (a)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:34
Soullar
Soullar is offline
Euhm.. eerste relatie duurde het 12 daagjes, voordat we naar bed gingen, 2e relatie was het de eerste nacht, 3e relatie was het de 5e keer dat ik der zag geloof ik, dat was namelijk ook soortvan wat jij hebt, dat je elkaar alleen ziet in het weekend. Maar dat was wel de eerste keer dat ze bij mij thuis was, daarvoor was ik enkel op zondag bij haar geweest van 10 tot 9 elke keer.
Oud 19-04-2004, 20:48
Fortisi
Fortisi is offline
1e keer gezien, niks gebeurd
2e keer gezien, gezoend
3e keer gezien, frunnikken
4e keer gezien, seks.
5e keer gezien, nog meer seks
6e keer gezien, uit.

haha als je het zo opschrijft ziet het er echt bizar uit

We zagen elkaar één keer in de twee weken. Ik weet niet wat snel is of niet snel, hangt er allamaal maar vanaf, of het goed voelt.
Oud 19-04-2004, 21:05
Verwijderd
Nu, 2 jaar relatie, na 2 maanden pas...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 21:13
AngelLena
AngelLena is offline
pfff... ging aardig snel bij de meesten. Maar verschilt van 3 maanden voordat we werkelijk iets gingen doen, tot dat we al een keer sex hadden gehad voordat we iets hadden.
Oud 19-04-2004, 22:27
juno
juno is offline
Laat ik het zo zeggen, ik ben erg ongeduldig. Als ik voor mezelf besloten heb dat ik iemand wil, dan wil ik ook meteen helemaal.

Binnen een paar uur dus.

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:26
Verwijderd
Gewoon als je allebei echt wil he .
Maar dat was bij mijn vriend en mij nog wel grappig: eigenlijk wilden we allebei meteen wel, de nacht dat we voor het eerst zoenden, maar ik heb maar geen initiatief genomen omdat 't net zijn allereerste zoen was en ik dus dacht dat hij liever rustig aan zou doen... en hij heeft geen initiatief genomen omdat ik een meisje was (ben ik nog steeds) en hij dus dacht dat ik liever rustig aan zou doen .

Ik vind het ook absoluut geen probleem als het wat langer duurt. Met mijn ex-vriend had ik na 9 maanden pas sex, terwijl ik na vier op zich al wel wilde en na 6 wel graag wilde, maar hij durfde nog niet. Nouja, dan wacht je toch lekker.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:56
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Bij beiden na ongeveer een maandje. Ik heb me wel voorgenomen, mocht het ooit uit gaan met mijn vriend (you never know), en ik krijg een nieuw vriendje dat ik dan alles héél rustig aan ga doen! Even de tijd nemen om elkaar goed te leren kennen enzo. Maar hopelijk blijf ik gewoon lekker bij mijn vriend!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:46
sail fan
sail fan is offline
mijn vriendin en ik kende elkaar al wel langer, dus mischien geld dit niet, maar de eerste keer dat we bij elkaar waren en wat kregen was het beetje voelen aan elkaar en bovenlichaam ontbloot, 2e keer hetzelfde, 3e keer gevingerd, 4e keer gebeft en afgetrokken, 5e keer gepijpt en 6e keer geneukt.

Na 6 weken hebben we het al gedaan. Elke week een stukje verder. elke keer zag ik haar 1 dag in de week, meestal zondags, en 2 keer bij haar geslapen. Vind het zelf wel snel gaan, helemaal omdat we allbe nog niet zo heel erg veel ervaring hebben op seksueel gebied, maar het lijkt allemaal vanzelf te gaan.
Oud 20-04-2004, 12:53
bignielz
bignielz is offline
mijn vriendin en ikkende elkaar al wat langer
1e keer zoenen week later vingeren en na 2 maanden voor het eerst het doen
we zien elkaar ieder weekeind
we waren al zeg k het zelf redelijk snel
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 19-04-2004 @ 21:48 :
1e keer gezien, niks gebeurd
2e keer gezien, gezoend
3e keer gezien, frunnikken
4e keer gezien, seks.
5e keer gezien, nog meer seks
6e keer gezien, uit.

haha als je het zo opschrijft ziet het er echt bizar uit
Dat ben ik wel met je eens, ja
Oud 20-04-2004, 13:17
raarheid
raarheid is offline
Ik en mijn vriend hebben nu 3.5 maand, hebben elkaar leren kennen via msn, 1.5 maand heel intensief met elkaar gepraat en toen voor het 1st ontmoet Eigelijk binnen een uur of 3 besloten dat we het samen wel eens zouden willen proberen, hij was zooooow lief , ik was toen nog 14 hij 18. De 1e 3x dat we elkaar hebben gezien zijn we niet verder gegaan dan zoenen (zien elkaar alleen in de weekenden) ongeveer na 3 weken begonnen sommige kledingstukken aan een curses "ik haal mn ik vlieg door door de kamer brufet" strelen,zoenen.. meer ervaring had ik nog niet haha, hij verder gegaan bij mij ik na 1.5 maand bij hem... (ben niet zo snel, ivm aanranding vorig jaar ben ik nogal onzeker geworden dus durf ook weinig, wil wel, maar tjaa het komt er een soort van niet uit ) In honkentaal (weet pas sinds gister wat het is maargoed haha) zit hij nu op honk 3... ik bij hem nog steeds op honk 2... we doen het rustig aan dus
Oud 20-04-2004, 13:25
Drez
Drez is offline
Citaat:
raarheid schreef op 20-04-2004 @ 14:17 :
Ik en mijn vriend hebben nu 3.5 maand, hebben elkaar leren kennen via msn, 1.5 maand heel intensief met elkaar gepraat en toen voor het 1st ontmoet Eigelijk binnen een uur of 3 besloten dat we het samen wel eens zouden willen proberen, hij was zooooow lief , ik was toen nog 14 hij 18. De 1e 3x dat we elkaar hebben gezien zijn we niet verder gegaan dan zoenen (zien elkaar alleen in de weekenden) ongeveer na 3 weken begonnen sommige kledingstukken aan een curses "ik haal mn ik vlieg door door de kamer brufet" strelen,zoenen.. meer ervaring had ik nog niet haha, hij verder gegaan bij mij ik na 1.5 maand bij hem... (ben niet zo snel, ivm aanranding vorig jaar ben ik nogal onzeker geworden dus durf ook weinig, wil wel, maar tjaa het komt er een soort van niet uit ) In honkentaal (weet pas sinds gister wat het is maargoed haha) zit hij nu op honk 3... ik bij hem nog steeds op honk 2... we doen het rustig aan dus
jouw sig klopt niet
Oud 20-04-2004, 13:29
raarheid
raarheid is offline
Citaat:
jouw sig klopt niet
Hmm b.tje warrig vertelt misschien?
Oud 20-04-2004, 14:08
Amare
Amare is offline
Zoenen al heel snel en na een maandje begonnen we wel een beetje met aan elkaar voelen enzo.
Echt met elkaar naar bed, pas na 9 maanden. Omdat ik niet zo goed durfde en nog niet wilde.
Relatie duurt nu een jaar
Oud 20-04-2004, 14:12
Pallas
Pallas is offline
Snel. Het liefst dezelfde dag/nacht.

Als ik mijn zinnen op iemand heb gezet dan wil ik hem of haar meteen in mijn bed. Rustig aan doen dat doe je als je 17 bent en net begint. (no offence)
Oud 20-04-2004, 14:44
yuck fou
yuck fou is offline
na 1,5 week, we vonden elkaar al een tijd leuk en er was onwijze spanning, vanaf dat we zoenden konden we niet meer van elkaar afblijven dus bij de eerste de beste gelegenheid zijn we het bed maar ingegaan. das nu 9 maandjes geleden en we zijn nog steeds samen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wanneer je er klaar voor bent toch? Dat er zo'n grote spanning is dat je niet meer van elkaar af kan blijven en wel in bed "moet" duiken.
Tenminste, dan zou ik ermee beginnen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:57
snoopy
snoopy is offline
wij zijn geen maatstaf. We hadden al seks voordat we een relatie hadden.
Oud 20-04-2004, 18:11
pure_evil
pure_evil is offline
mmh..na vier maanden hebben wij voor het eerst met elkaar gevreeën, daarvoor natuurlijk al wat gefrummel
Oud 20-04-2004, 18:37
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
raarheid schreef op 20-04-2004 @ 14:29 :
Hmm b.tje warrig vertelt misschien?
Haha, ze bedoelt je signature. Dat moet zijn: Fighting for Peace is like fucking for virginity.
Oud 20-04-2004, 19:15
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Pallas schreef op 20-04-2004 @ 15:12 :

Als ik mijn zinnen op iemand heb gezet dan wil ik hem of haar meteen in mijn bed. Rustig aan doen dat doe je als je 17 bent en net begint. (no offence)
Eens. Hoe meer ervaring, des te eerder je weet of je iemand goed genoeg kan vertrouwen om met diegene naar bed te gaan.

Meestal zit dat vertrouwen-gebeuren bij mij wel goed.
Oud 20-04-2004, 19:23
Bravo
Bravo is offline
Het gaat wel steeds sneller, de drempel is duidelijk lager geworden.
Oud 20-04-2004, 23:14
juno
juno is offline
Drempel? Ik had geen drempel, ik ging van maagd naar all the way in een paar uur en dat is zo gebleven. Nooit spijt gehad ook, me nooit vergist in iemand.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 00:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Pallas schreef op 20-04-2004 @ 15:12 :

Inderdaad.
Oud 21-04-2004, 10:06
Loesje
Loesje is offline
de tweede keer dat hij bij mij bleef slapen. was eignelijk best snel (zeker voor de eerste keer) maar is allemaal hardstikke goed gekomen...nu al bijna 3 maanden!
Oud 21-04-2004, 11:39
Verwijderd
Euhm, in mijn eerste relatie duurde het 11 maanden voor dat ik sex had, en drie maanden voor dat hij aan mijn borsten durfde te zitten.
Bij mijn tweede relatie hadden we officieel nog nix en we gingen al verder als zoenen en na drie weken officieel hadden we sex
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten