Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 09:13
nokki
nokki is offline
-

Laatst gewijzigd op 21-10-2010 om 16:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2004, 10:27
Punkygirl
Punkygirl is offline
Eerst moet je eens weten waarom het uit is gegaan..
is het door de ruzie's of doordat hij zich irriteerd dan zou het kunnen goedkomen..
Is zijn gevoel over..tja daar kan je niks aan veranderen..
Oud 16-04-2004, 11:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 16-04-2004 @ 11:27 :
Eerst moet je eens weten waarom het uit is gegaan..
is het door de ruzie's of doordat hij zich irriteerd dan zou het kunnen goedkomen..
Is zijn gevoel over..tja daar kan je niks aan veranderen..
Inderdaad... Eigenlijk niets aan toe te voegen..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 11:16
pyres
pyres is offline
Citaat:
nokki schreef op 16-04-2004 @ 10:13 :
mn vriend heeft het 3 dagen geleden uitgemaakt (na 2 jaar) ..
ik zit dr echt heel erg mee, en ik heb steeds het idee van dat komt nog wel goed, want tis al vaker uitgeweest, maar volgens mij komt het deze keer helemaal niet meer goed..
maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het nu echt over is..
ik voel me zo slecht, en ik wil hem echt trug...
int begin was het super leuk samen, op het einde wat minder, maar ik d8 als we er gewoon allebei voor vechten enzo, dat het best weer wat kan worden.. maja.. hoe krijg ik hem trug??
ik had dat ook met mijn vriend. het ging na 1,5 jaar uit en ik wilde hem heel erg terug. ik mailde, smsde en op msn zei ik dat ook. hij moest er niks van hebben maar zei niet waarom.
toen heb ik hem gewoon gebeld en gezegd dat we moesten praten (toen had ik al een tijdje niks van me laten horen) over alles. hij kwam gelijk naar me toe. alles wat ons dwars zat, kwam eruit. en het kwam goed

we zijn nu alweer iets van 8maanden bijelkaar en het gaat nog steeds goed
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:25
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
?
Hoezo is het beter? Wat is er allemaal fout gegaan? Eerst zeg je dat je hem zo ontzettend mist en daarna dat het eigenlijk wel beter is? Geef niet op! Vraag hem gewoon waarom hij het uit heeft gemaakt (en als je dit al weet, laat het ons weten)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 15:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als hij dit keer écht niet meer wil, hoor je je daar bij neer te leggen, hoe erg het ook is...
Oud 16-04-2004, 16:44
Risce
Risce is offline
hoezo vechten? Waarom vechten?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:16
Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
hmmzz..

Ja ken het heb het zelf ook gehad, als jij weet dat het zo beter is is het ook verstandig om idd niks meer te beginnen maar goed...beter is om voor veel afleiding te zorgen want je hebt vooral de eerste tijd de neiging om het weer aan te maken dat komt omdat je nog verkering gewend bent al die dingen (bellen, smsen, de dagen dat je naar je liefde toe ging enz.) voor deze bezigheden moet je met iets anders opvullen bijv. met vrienden zwemmen enz. Het is gewoon verstandig om veel afleiding te zorgen anders ben je zo weer bij elkaar en kunnen er weer problemen ontstaan in je relatie (omdat je nu weet dat het zo beter is).

Sterkte en succes

Grzz Bastian
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 17:21
annetjuh
annetjuh is offline
ik denk dat je hem echt kwijt bent.
Je zegt dat het wel vaker uit is gegaan.
Ik zou het gewoon laten rusten en hem zoveel mogelijk vergeten.
Je moet in ieder geval niet de illusie wekken dat je hem terug kan krijgen.
Klinkt hard maar een jongen maakt het niet voor niets uit en je hebt er zelf ook al een slecht gevoel over.
Trouwens ik weet er het fijne niet van en wat hij zei.
Oud 16-04-2004, 17:28
chantyyy
chantyyy is offline
was tenet ook uit tussen mij en me vriend maar godzijdank kreeg ik nog een kans! ik heb echt gepraat en alles er uit gegooit luchte wel op en omdat ik zou hard zoals hij zei tegen hem was kwammen de gevoelens weer terug dus scheld hem de huid vol zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
chantyyy schreef op 16-04-2004 @ 18:28 :
Het was tenet ook uit tussen mij en me vriend maar godzijdank kreeg ik nog een kans! Ik heb echt gepraat en alles er uit gegooit. Dat luchtte wel op. Omdat hij zo hard wilde zijn zei ik tegen hem was kwamen de gevoelens weer terug dus scheld hem de huid vol zou ik zeggen!
Ja, iemand de huid volschelden. Dat helpt! Dan wordt hij alleen maar bozer en jij krijgt een schuldgevoel.
Je kan beter je tekst wat rustiger typen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 08:45
MisterDJ
MisterDJ is offline
Dat is inderdaad niet de beste optie, zoals er al gezegd is kan hij daar alleen maar bozer om worden.
En als jullie je daardoor aan elkaar gaan haten, kan je vriendschap (Als gewone vrienden, als hij dat ziet zitten) ook wel vergeten.

Dus het lijkt mij verstandiger dat jullie gewoon even rustig gaan zitten praten, of dat jullie elkaar gewoon vergeten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 10:48
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
nokki schreef op 17-04-2004 @ 09:36 :
das toch raar?
ik denk dat ze bedoelt dat je gewoon kei hard moet zeggen wat je ervan vind, en dat je ook vind dat als jullie eraan werken dat het goed komt.. ik denk dat ze bedoeld, heel eerlijk tegen hem zijn
Oud 17-04-2004, 13:58
chantyyy
chantyyy is offline
Citaat:
Denyse schreef op 17-04-2004 @ 11:48 :
ik denk dat ze bedoelt dat je gewoon kei hard moet zeggen wat je ervan vind, en dat je ook vind dat als jullie eraan werken dat het goed komt.. ik denk dat ze bedoeld, heel eerlijk tegen hem zijn
jepz dat bedoel ik laat hem maar weten dat hij ook niet perfect isen dat niet alles altijd aan jou ligt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 06:35
Verwijderd
Eigenlijk zijn we best nieuwschierig
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 06:47
Maarten
Maarten is offline
Relaties die veel ruzies hebben zit iets toch niet goed. Je hoort bijna of geen ruzie te hebben en als je ruzie hebt hoort het niet iets te zijn wat doorsluimert tot het ontploft maar gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 13:46
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Citaat:
nokki schreef op 18-04-2004 @ 22:27 :
ik heb met hem gepraat en ik ben dr achter..
kwil em noooooit meer trug!!!
nooit!!
ik ga geen details vertellen maar twas echt stom..
toch bedankt voor jullie tips

Dank U...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:23
droomkoningin
droomkoningin is offline
heej!

Als het al vaker uit is geweest, het ging niet goed de laatste tijd en je weet dat het beter is zo, dan denk ik dat je het zo moet laten.
Na twee jaar ben je niet anders gewend dan een relatie te hebben en dus mis je hem ontzettend. Je spreekt hem niet meer, kunt/mag hem niet meer knuffelen/zoenen, het lijkt alsof je 'alleen' bent. Maar ja, dat is niet zo gek na twee jaar.
Ik zou zeggen, zoek geen contact meer met hem (moeilijk als je bij elkaar op school zit) en zorg dat je veel dingen doet met vrienden dat je je tijd 'vult' als het ware.
Ik wens je iig veel sterkte!
Oud 26-04-2004, 21:38
justakid
justakid is offline
mijn ervaring:
bij mij was t aan t begin ook vet cool later ging t steeds minder leuk enzo meer ruzie etc.. elke keer bleef ik ermaar voor vechten want stel dat t uit zou gaan.. maar nu t uit is.. denk ik achteraf.. t had al veel eerder uit moeten gaan als we slim waren geweest..

maar ja ik wete niet hoe t bij jou zit! ds sterkte
Oud 27-04-2004, 08:08
iedje
iedje is offline
zo dit klinkt echt onwijs t zelfde als hoe t bij mij ging bij mn ex. het beste wat je doen kan is nix.... klinkt stom maar hoemeer jij doorgaat met je leven hoe liever hij je terug zou willen, maar aan jou de vraag wil je dat wel? nu zeg je ja, maar als je eens goed nadenkt? ik denk dat je er uiteindelijk achter zal komen dat t beter is zo.... je zei zelf al dat t niet helemaal toppie was...op dit moment wil je denk ik niet zozeer hem terug maar de vastigheid...

sterkte meid! en neem van mij aan, nu lijkt alles uitzichtloos maar je komt er wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten