Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 17:22
Metal
Metal is offline
Ik zoek ff een beetje uitleg over de cheats van beide GTA's op de XBOX, nl. de cheats doen het niet; Het lijkt als het joystickje én de druktoetsen niet werken........

A, B, X enzo voort doen het wel, evenals de linker en de rechter trigger, zwart en wit ook........

Ik kan dus alleen geen cheats gebruiken waarbij de termen left, right etc etc. gebruikt worden, als in dat de knoppen niet werken( ze doen het wel hoor terzijde, maar bij de cheats invoeren werken ze niet)

Heeft iemand hier ervaring mee op de Xbox??? (ik heb de besturing al veranderd naar classic en vice versa maar niks werkt, kolere

Ik heb de search al gebruikt maar niks gevonden, als ik de oplossing heb gekregen gooien jullie hem maar dicht
Oud 19-04-2004, 17:28
Verwijderd
Waar heb je de cheats vandaan? Als ze op www.gamefaqs.com staan zouden ze wel goed moeten zijn.
Oud 19-04-2004, 17:41
Metal
Metal is offline
Ja ik heb net ff op GAMEFAQ gekeken en de codes die daar stonden zijn dus precies hetzelfde

Maarja, volgens mij gaat het er gewoon om dat het knuppeltje en de vierpuntdruktoetsen niet werken, vroeg me af of iemand daar soms een remedie voor heeft
Oud 19-04-2004, 21:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb dit probleem bij de boss battle cheat van capcom vs snk, en ben er ook nog steeds niet achter wat ik eraan kan doen.
Oud 20-04-2004, 19:04
perfectme
perfectme is offline
een ingebouwde frustreer-mode ?
Oud 20-04-2004, 19:20
Smobbo
Smobbo is offline

sorry mag ik ff lachuh
wil je cheaten kan 'het systeem' het nie aan
LOL PRACHTIG
maareuh ff serieus heb je nie verschillende soorten gamepadjes? mss maakt het uit?
Oud 22-04-2004, 14:28
Metal
Metal is offline
antwoord is er al, je moest gewoon ff de besturing overzetten naar classic, maar eerst deed ie het niet

maar nu wel

DEZE KAN DUS DICHT
Oud 22-04-2004, 14:57
perfectme
perfectme is offline
Oud 22-04-2004, 15:50
thr-
thr- is offline
get skills
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten