Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik wist nog dat feyenoord toen dat aan de gang was gewoon de bal naar elkaar rondspeelde ,het slaat toch nergens op er is in nederland maar 1 volkslied waar voor we gaan staan,ik bedoel volgende keer gaan we naar roda en dn wil de burgemeester dat de spelers allemaal een rondje in een tangaslip maken ofzow
![]()
||
Citaat:
|
Ach jah... laat ze toch, doen ze al jaren, dus waarom opeens veranderen???
Is nix mis mee, doen wij ook altijd bij een derby, het Limburgs volkslied. Friesland is dan wel een provincie net als alle andere provincies... maar ze hebben officieel ook een eigen taal en tis toch iets aparts tegenover andere provincies.
|
Ik vind dat ze ook Jody Bernal uit de Adelaarshorst moeten verbannen.
Net zoals het ‘rood, wit rood en rood wit aan de bal, daaaaaaaaaaaaaat is Emmen’, wat je bij elke doelpunt van Emmen hoort, want dus gemiddeld zo’n vier keer per jaar is. Kan ook aan onze slechte defensie liggen natuurlijk. -3, vrouwen die zingen bij voetbal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
and you never walk aloooooooohooooone |
![]() |
|
Komaan, als Utrecht speelt moet toch ook niet iedereen stil zijn opdat ze vrolijk even "Als ik boven op de Dom sta" gaan spelen? En als Fijenoord speelt moet PSV zeker ook even stil zijn voor "Hand in hand..." Het slaat echt nergens op, wat die Friezen anderen opleggen. Overigens mogen er toch geen persoonlijke boodschappe geuit worden bij het voetbal? Had je Brazilië op het WK moeten zien, al die spelers met een Godjezusliefdevrede-T-shirts...
![]() REIE
||
Citaat:
Je vergeet reservekeeper Jacob de Vries uit Burgum...
|
Friesland hoort nog steeds bij NL en todat ze dat niet meer doen en hun eigen competitie met welgeteld 2 clubs hebben wil ik dat kut lied niet horen!
Wat is dat nou weer, we spelen geen interlands...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik proef hier heel veel jaloezie.
velen van jullie zijn gewoon jaloers op een club met een eigen identiteit.een club die nog niet de kille sfeer heeft van alle zakenlui. een club van het volk. wat is er nou mis mee als heerenveen het friese volkslied speelt. beter dan clubs die hun stadion naar een fotorolletjes fabrikant noemen, over kil en zakelijk gesproken (NAC-Breda!), of clubs die hun ziel en zaligheid leggen in ene heer scheringa om maar wat voorbeelden te noemen. laat ze lekker dat volkslied spelen.....om hier al een topic over te beginnen zeg ![]()
|
De Skaaf nu doe je net of NAC een sfeerloze club is, heerenveen is toevallig DE sfeerloze club.
Het volkslied is de enigste keer dat er gezongen wordt door een fries in dat stadion. En jaloezie? NEVER! Bij Groningen wouden aantal mensen die macht hebben ook het Groningense volkslied wel hebben, de supporters waren fel tegen en hebben 10x liever dat we het zelf zingen dan 1 of andere gestoorde op het veld en dat de spelers dan op een rijtje moeten gaan staan alsof het een interland wedstrijd is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom niet dan? Je hoort steeds meer verhalen dat steeds meer mensen op die manier een beetje geirriteert worden daardoor. En zoals je ziet zijn veel mensen er ook tegen! Nu alleen de KNVB nog. Voor zover ik weet in heerenveen ook de enigste club die het doet, traditie of niet ik vind het dikke onzin en het is gemaakte sfeer.(maar dat is het in heerenveen zoiezo al, en dan nee na-aapactie's nog niet mee geteld)
||
Citaat:
Het is nog niet eens zo antifriesgelul, ik hoor ook verhalen van supporters van andere clubs die lang niet zo erg antifries zijn als de gemiddelde fcgroningensupporter die het ook belachelijk vinden. Welke tune is dat dan?
||
Citaat:
En bij de CL die linten (mislukt, Vitesse is mooier) en dan van die Ajaxvlaggetjes erbij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik vind het ook maar dom hoor, bij de rest van de clubs is dit ook niet zo. En zo als EmilioFCG ook al zei, veel supporters vinden het leuker om het zelf te zingen, zo creeeren ze zelf sfeer. |
![]() |
|
Die k*tfriezen moeten eens opsodeflikkeren met dat volkslied; F'noord gaat toch ook niet op n rijtje staan als het Hand in Hand klinkt en weet ik veel wat de rest allemaal draait. Als die f. de haan ook n keer oprot dat Hoerenveen misschien d'r is mee ophoudt..dat hoop ik! Bah!
||
Citaat:
Hand in hand is ook geen volkslied.. En Foppe gaat volgens mij ook aan het eind van dit seizoen weg dus rustig maar.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en ach...je bent voor groningen dus dan is negatieve houding t.o.v. heerenveen ook wel te begrijpen ![]()
||
Citaat:
Uitsupporters wordt gedwongen er ook naar te luisteren (nu zelfs nog te staan ook ![]() ![]() Maar vind je het zelf nou echt zo geweldig dat dat volkslied voor de wedstrijd wordt gedraait? Ik hoop echt dat de KNVB hetzelfde doet als de Uefa gedaan heeft, verbieden die zooi! En ja tuurlijk speelt er wel beetje de rivaliteit tussen Groningen en Friesland mee, maar als ik supporter was van een andere club had ik het ook belachelijk gevonden. Maar zolang de grote meneren van de voetbalbond er niks tegen doen vinden die friezen het allang best en blijven ze gewoon doorgaan. PS. Ik heb verder weinig op friezen tegen alleen die voetbal club irriteert me wel eens. ![]()
|
|