Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 11:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
wat vinden jullie hier van dat ze het friesevolkslied vooraf van de wedstrijd afspelen.

Ik vind het echt belachelijk de knjb zou het dan ook moeten verbieden netals de UEFA heeft gedaan en spelers van andere clubs moeten er actie tegen ondernemen.

frieslan is nog steeds Nederland (helaas ) als ze zondig het volkslied willen horen laat de TOEschouwers (want dat hebben ze) dan dat zingen
Oud 20-09-2002, 11:47
Mitros
Mitros is offline
Ach, ik stoor me er niet aan , als ze dat willen laat ze lekker
Ze mogen toch wel beetje trots zijn op hun aparte taal
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:03
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
wat vinden jullie hier van dat ze het friesevolkslied vooraf van de wedstrijd afspelen.

Ik vind het echt belachelijk de knjb zou het dan ook moeten verbieden netals de UEFA heeft gedaan en spelers van andere clubs moeten er actie tegen ondernemen.

frieslan is nog steeds Nederland (helaas ) als ze zondig het volkslied willen horen laat de TOEschouwers (want dat hebben ze) dan dat zingen
jeps en dan mag Lee Touwers ook nooit meer in de Kuip zingen, ben ik het wel mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:07
georgie
georgie is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:

Je moet je toch ergens druk om maken he
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik wist nog dat feyenoord toen dat aan de gang was gewoon de bal naar elkaar rondspeelde ,het slaat toch nergens op er is in nederland maar 1 volkslied waar voor we gaan staan,ik bedoel volgende keer gaan we naar roda en dn wil de burgemeester dat de spelers allemaal een rondje in een tangaslip maken ofzow
Oud 20-09-2002, 12:59
Verwijderd
mja ach ... gewoon het volkslied van je eigen stad er keihard doorheen schreeuwen... met 600 man maakten we nog meer kabaal dan die 15000 zuid-scandinaviërs :ccol:

BREDA TO THA BONE!!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 14:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik wist nog dat feyenoord toen dat aan de gang was gewoon de bal naar elkaar rondspeelde ,het slaat toch nergens op er is in nederland maar 1 volkslied waar voor we gaan staan,ik bedoel volgende keer gaan we naar roda en dn wil de burgemeester dat de spelers allemaal een rondje in een tangaslip maken ofzow
Dat was idd een zeer goeie actie van de feyenoord spelers
Oud 20-09-2002, 14:22
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
ik vind het een beetje onzin, maargoed...als ze het nou graag willen, dan doen ze het toch lekker

niemand heeft er last van denk ik
Oud 20-09-2002, 14:33
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
jeps en dan mag Lee Touwers ook nooit meer in de Kuip zingen, ben ik het wel mee eens
Je hebt gewoon gelijk, weg met Friese volkslied, en vooral weg: Lee Towers!!

Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:00
Verwijderd
van mij mogen ze, maar laat de spelers van de tegenpartij dan gewoon doen wat ze willen en wordt dus niet boos als hun niet naast elkaar gaan staan. Grote onzin dat.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:20
freggelfreak
freggelfreak is offline
doe dat lekker als al de spelers het veld opkomen. er komen misschien 2 mensen uit het team uit frieland ofzo beetje onnuttig, die hebben ook zo'n binding met friesland. laat het publiek het lekker zingen, maar daar ga je toch niet op wachten om met een wedstrijd te beginnen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:43
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Je hebt gewoon gelijk, weg met Friese volkslied, en vooral weg: Lee Towers!!

lee towers de spelers zitten gewoon in de kleedkamer als hij zingt hoor daar hoef kje echt niet voor blijven staan...
Oud 20-09-2002, 16:54
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
lee towers de spelers zitten gewoon in de kleedkamer als hij zingt hoor daar hoef kje echt niet voor blijven staan...
dan kan ik me nog wel aan dat gekwaak ergeren
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
dan kan ik me nog wel aan dat gekwaak ergeren
dan neem je een oordoppen mee
Oud 20-09-2002, 20:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach jah... laat ze toch, doen ze al jaren, dus waarom opeens veranderen???
Is nix mis mee, doen wij ook altijd bij een derby, het Limburgs volkslied.
Friesland is dan wel een provincie net als alle andere provincies... maar ze hebben officieel ook een eigen taal en tis toch iets aparts tegenover andere provincies.
Oud 22-09-2002, 11:48
AGH
AGH is offline
Ik vind dat ze ook Jody Bernal uit de Adelaarshorst moeten verbannen.
Net zoals het ‘rood, wit rood en rood wit aan de bal, daaaaaaaaaaaaaat is Emmen’, wat je bij elke doelpunt van Emmen hoort, want dus gemiddeld zo’n vier keer per jaar is.
Kan ook aan onze slechte defensie liggen natuurlijk.

-3, vrouwen die zingen bij voetbal.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 09:50
AirRaid
AirRaid is offline
ze kunnen daar beter het volkslied van zweden of noorwegen of finland of denemarken zingen met al die scandinaviers in het team
Oud 23-09-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
AirRaid schreef:
ze kunnen daar beter het volkslied van zweden of noorwegen of finland of denemarken zingen met al die scandinaviers in het team
der zit bij mijn weten op dit moment maar één fries bij heerenveen en dat is foppe (wie weet overigens naar welke club klompe is gegaan?)

and you never walk aloooooooohooooone
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 13:23
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
(wie weet overigens naar welke club klompe is gegaan?)

Klompe speelde deze week nog voor Heerenveen in de Uefacup
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:54
REIE
REIE is offline
Komaan, als Utrecht speelt moet toch ook niet iedereen stil zijn opdat ze vrolijk even "Als ik boven op de Dom sta" gaan spelen? En als Fijenoord speelt moet PSV zeker ook even stil zijn voor "Hand in hand..." Het slaat echt nergens op, wat die Friezen anderen opleggen. Overigens mogen er toch geen persoonlijke boodschappe geuit worden bij het voetbal? Had je Brazilië op het WK moeten zien, al die spelers met een Godjezusliefdevrede-T-shirts...

REIE
Oud 23-09-2002, 21:26
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
afschaffen die hap, kan je anders overal wel wat gaan doen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 11:24
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
der zit bij mijn weten op dit moment maar één fries bij heerenveen en dat is foppe (wie weet overigens naar welke club klompe is gegaan?)

and you never walk aloooooooohooooone

Je vergeet reservekeeper Jacob de Vries uit Burgum...
Oud 26-09-2002, 19:40
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Friesland hoort nog steeds bij NL en todat ze dat niet meer doen en hun eigen competitie met welgeteld 2 clubs hebben wil ik dat kut lied niet horen!

Wat is dat nou weer, we spelen geen interlands...
Oud 27-09-2002, 11:52
Verwijderd
Ze kunnen iig niet zeggen dat het Friese volkslied geluk brengt, dus waarom ze het dan willen horen is me een raadsel..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 00:59
Verwijderd
Ik woon zelf doordeweeks in Leeuwarden, en daar haten ze Heerenveen, duszzzzz (anti-fries ofsow), maar agh als zij er lol mee hebben, laat ze lekker boer zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2003, 17:02
misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 20-09-2002 @ 13:58:
dat heb je van de feyenoord videoband van dat seizoen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:30
Thomas
Thomas is offline
Ik vind dat: of anders clubs het recht moeten hebben om ook een nummer te spelen, of dat men het gewoon arfschaft. Friesland is geen land en heeft daarom ook geen enkel recht om dat lied te spelen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:06
Verwijderd
wat is nou het probleem
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:01
De Skaaf
De Skaaf is offline
Ik proef hier heel veel jaloezie.
velen van jullie zijn gewoon jaloers op een club met een eigen identiteit.een club die nog niet de kille sfeer heeft van alle zakenlui. een club van het volk. wat is er nou mis mee als heerenveen het friese volkslied speelt.
beter dan clubs die hun stadion naar een fotorolletjes fabrikant noemen, over kil en zakelijk gesproken (NAC-Breda!), of clubs die hun ziel en zaligheid leggen in ene heer scheringa om maar wat voorbeelden te noemen.
laat ze lekker dat volkslied spelen.....om hier al een topic over te beginnen zeg
Oud 14-10-2003, 19:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De Skaaf nu doe je net of NAC een sfeerloze club is, heerenveen is toevallig DE sfeerloze club.
Het volkslied is de enigste keer dat er gezongen wordt door een fries in dat stadion.
En jaloezie? NEVER!
Bij Groningen wouden aantal mensen die macht hebben ook het Groningense volkslied wel hebben, de supporters waren fel tegen en hebben 10x liever dat we het zelf zingen dan 1 of andere gestoorde op het veld en dat de spelers dan op een rijtje moeten gaan staan alsof het een interland wedstrijd is.
Oud 14-10-2003, 19:10
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-10-2003 @ 20:08:
*anti-Fries gelul*
ze hebben in heerenveen ok zo een ontzettend irritant doelpunten tune
Oud 14-10-2003, 19:11
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 14-10-2003 @ 20:01:
laat ze lekker dat volkslied spelen.....om hier al een topic over te beginnen zeg

Waarom niet dan?
Je hoort steeds meer verhalen dat steeds meer mensen op die manier een beetje geirriteert worden daardoor.
En zoals je ziet zijn veel mensen er ook tegen!
Nu alleen de KNVB nog.
Voor zover ik weet in heerenveen ook de enigste club die het doet, traditie of niet ik vind het dikke onzin en het is gemaakte sfeer.(maar dat is het in heerenveen zoiezo al, en dan nee na-aapactie's nog niet mee geteld)
Oud 14-10-2003, 19:13
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-10-2003 @ 20:10:
ze hebben in heerenveen ok zo een ontzettend irritant doelpunten tune

Het is nog niet eens zo antifriesgelul, ik hoor ook verhalen van supporters van andere clubs die lang niet zo erg antifries zijn als de gemiddelde fcgroningensupporter die het ook belachelijk vinden.

Welke tune is dat dan?
Oud 14-10-2003, 19:14
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-10-2003 @ 20:13:
Het is nog niet eens zo antifriesgelul, ik hoor ook verhalen van supporters van andere clubs die lang niet zo erg antifries zijn als de gemiddelde fcgroningensupporter die het ook belachelijk vinden.

Welke tune is dat dan?
geen idee, maar het irritteert me wel, op tv hoor ik hem weleens bij SS.
En bij de CL die linten (mislukt, Vitesse is mooier) en dan van die Ajaxvlaggetjes erbij
Oud 14-10-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 14-10-2003 @ 20:14:
geen idee, maar het irritteert me wel, op tv hoor ik hem weleens bij SS.
ook maar zeer zelden

maar ik vind het ook maar dom hoor, bij de rest van de clubs is dit ook niet zo. En zo als EmilioFCG ook al zei, veel supporters vinden het leuker om het zelf te zingen, zo creeeren ze zelf sfeer.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:27
houn
houn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-10-2003 @ 20:13:

Welke tune is dat dan?
Dat is deze: OOOLE OLE OLE OOOOOLE OLE OLE en dan nog iets..
Oud 15-10-2003, 11:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 15-10-2003 @ 11:27:
Dat is deze: OOOLE OLE OLE OOOOOLE OLE OLE en dan nog iets..

Zing het ff en maak er ff mp3'tje van dan
Oud 15-10-2003, 12:12
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
vanavond treden de sjonnies op bij nec
Oud 15-10-2003, 12:41
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 11-10-2003 @ 18:02:
dat heb je van de feyenoord videoband van dat seizoen
hoe kom je daar nou bij?
Oud 15-10-2003, 12:56
Vandal
Vandal is offline
Die k*tfriezen moeten eens opsodeflikkeren met dat volkslied; F'noord gaat toch ook niet op n rijtje staan als het Hand in Hand klinkt en weet ik veel wat de rest allemaal draait. Als die f. de haan ook n keer oprot dat Hoerenveen misschien d'r is mee ophoudt..dat hoop ik! Bah!
Oud 15-10-2003, 13:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Vandal schreef op 15-10-2003 @ 13:56:
Die k*tfriezen moeten eens opsodeflikkeren met dat volkslied; F'noord gaat toch ook niet op n rijtje staan als het Hand in Hand klinkt en weet ik veel wat de rest allemaal draait. Als die f. de haan ook n keer oprot dat Hoerenveen misschien d'r is mee ophoudt..dat hoop ik! Bah!

Hand in hand is ook geen volkslied..
En Foppe gaat volgens mij ook aan het eind van dit seizoen weg dus rustig maar..
Oud 15-10-2003, 13:52
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Vandal schreef op 15-10-2003 @ 13:56:
stoer hoor, als je kutfriezen en hoerenveen kunt zeggen.....
Oud 15-10-2003, 13:55
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-10-2003 @ 20:11:
Je hoort steeds meer verhalen dat steeds meer mensen op die manier een beetje geirriteert worden daardoor.
En zoals je ziet zijn veel mensen er ook tegen!
Voor zover ik weet in heerenveen ook de enigste club die het doet, traditie of niet ik vind het dikke onzin en het is gemaakte sfeer.(maar dat is het in heerenveen zoiezo al, en dan nee na-aapactie's nog niet mee geteld)
het gaat er niet om wat mensen op dit forum vinden maar wat de heerenveen supporters in het stadion ervan vinden, het is voor hun. en ach je mag er op dit forum best commentaar op hebben maar dan doe je toch lekker je oren dicht als het ervoor komt of als die ene keer per jaar daar op de tribune zit.
en ach...je bent voor groningen dus dan is negatieve houding t.o.v. heerenveen ook wel te begrijpen
Oud 15-10-2003, 14:24
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-10-2003 @ 14:14:
Hand in hand is ook geen volkslied..
juh, daarom en h'veen is geen land
Oud 15-10-2003, 14:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 15-10-2003 @ 14:55:
*knip*
Ik het het niet alleen over de berichten op dit forum van mensen die hier posten.
Uitsupporters wordt gedwongen er ook naar te luisteren (nu zelfs nog te staan ook )
Maar vind je het zelf nou echt zo geweldig dat dat volkslied voor de wedstrijd wordt gedraait?
Ik hoop echt dat de KNVB hetzelfde doet als de Uefa gedaan heeft, verbieden die zooi!

En ja tuurlijk speelt er wel beetje de rivaliteit tussen Groningen en Friesland mee, maar als ik supporter was van een andere club had ik het ook belachelijk gevonden.
Maar zolang de grote meneren van de voetbalbond er niks tegen doen vinden die friezen het allang best en blijven ze gewoon doorgaan.

PS. Ik heb verder weinig op friezen tegen alleen die voetbal club irriteert me wel eens.
Oud 15-10-2003, 16:21
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 15-10-2003 @ 14:52:
stoer hoor, als je kutfriezen en hoerenveen kunt zeggen.....

Reageren

Regels voor berichten