Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
alsof dat zo gek is
||
Citaat:
was het niet alleen als je getuige was op t moment dat te delict plaatsvond en je dan niks zegt daarover? of zoiets? weet t niet eigenlijk
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zwijgt is dat op zich geen strafbaar feit. Het is echter wel zo dat je medeplichtig kunt worden als je zo structureel blijft zwijgen dat er eigenlijk van samenwerking kan worden gesproken. Maar dan ben je medeplichtig aan hetzelfde feit als je vader heeft gepleegd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou eerst eens met papa gaan praten ja... |
![]() |
||
Citaat:
zoals PV al schreef: alleen is Vermist denk ik het verkeerde programma ![]() Denk dat het dan in Opsporing Verzocht zou komen.. Dan denk ik dat wel meer mensen hem zouden herkennen, en ik zou hem helpen het land uit vluchten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jaaajaaa ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Flora & Fauna |
Mijn hondjes zijn heel lief, maar er is er 1 dominant.. wat te doen? [foto] AJMouse | 33 | 28-03-2005 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Frikadellen Verwijderd | 15 | 22-08-2002 20:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |