Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil ook graag schrijven, ik hoop dat het me lukt. Verder ga ik me vanaf volgend schooljaar intensiever bezig houden met fotografie en stenen (spekstenen) vijlen, dat laatste is alleen niet zo zeker.
En ik wil perse naar zo'n kunstschool.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Misschien dat ik ooit nog eens ga schrijven. Maar dan zal ik het naast mijn dagelijkse bezigheid doen (wat die dan ook moge zijn), want zo goed ben ik nou ook weer niet in schrijven
![]() Toch, ik droom ervan om ooit nog eens een boek te schrijven en dan uit te geven... Voor in de toekomst, wellicht ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga niet meer naar school, bereid me nu voor op de kunstacademie waarvan ik volgende winter de toelatingstest wil doen. En zoals het er nu uitziet ga ik dan (na de zomer) een 1-jarige tussenopleiding volgen als meubelmaakster ( ![]() En schrijven is nog steeds een passie. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga kunstgeschiedenis studeren volgend jaar, als alles mee zit...
Ik heb er vet veel zin in ![]() Ik had ook graag naar de toneelschool gewild of mode willen doen... Maar mijn ouders (vooral mijn moeder) hebben toch liever dat ik naar de universiteit. Duzzz... En after all lijkt me kunstgeschiedenis leuker. Wees gerust, ik heb me niet door mijn ouders laten aandringen om voor kunstgeschiedenis te kiezen... duzzz |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door bertbart (18-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() daar leggen ze et wat beter uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga volgend jaar grafisch ontwerpen volgen. In Gent (Sint Lucas) of in Breda (Sint Joost) Ik weet nog precies waar.
Eerst was ik nog aan het twijfelen tussen grafische vormgeving en industriële vormgeving, maar heb uiteindelijk toch voor de grafische gekozen. Volg ook al twaalf jaar tekenschool, dus ik hoop dat de toelatingsproef lukt. Kent er iemand van jullie Sint Joost? Want het is moeilijk om er vanuit België informatie van te krijgen, ik blijf maar mailen, en krijg bijna nooit antwoord.
|
Dit is al een hele oude topic en ik heb ook al een keer gereageerd, maar het is weer helemaal veranderd!
![]() Ik ga een toelatingsexamen doen voor de enige schrijfopleiding die er in NL is (in Utrecht) Daarna hoop ik me vier jaar bezig kunnen houden met schrijven (als opleiding dus) en wat ik daarna word, zie ik dan wel weer, maar het zal de kant van Dramaschrijven op gaan! ![]() Echt zo leuk!!!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thank u
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil wel graag naar de kuntacedemie.
Ik zou denk ik wel naar Arnhem willen. Iets met modevormgeving. Mode ontwerpster lijkt me echt leuk! Maar iets met gewoon tekenen ook wel...illustreren voor boeken. Maar binnenhuis architecte lijkt me ook gaaf. *Zucht* Er zijn zoveel leuke dingen... Nouja, als het maar creatief is iig ![]()
|
![]() |
heeeejj!! ik ga ook naar grafishc lyceum!! iedereen zegt dat ik daar wel wordt toegelaten, en het lijkt mij zooooooww wijs!! (ik ben dus niet negatief) en ik wil later ook grafisch vormgever worden, maar wat is in vredesnaam dat andere wat je na het grafisch lyceum ging doen??? dat ken ik niet!!
![]() kuzziezzz marieke!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Universitaire studie om later iets te doen in journalistiek Riantje | 76 | 03-05-2006 09:02 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 |