Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 18:28
slisje
slisje is offline
zou hun baan hebben verloren door Pim Fortuyn...
*volgens pijlingen*
ze reageren geschokt, maar dit is slechts schein die natuurlijk doet bedriegen... zou er nog zo'n figuur als pim opstaan, en als nog verandering in een snel tempo willen doorvuren, of wordt hij in het zelfde tempo als pim afgevuurt?

iets om over na te denken over het politieke spel wat hier tevens mee bemoeid is...
Wat is hun rol hier in bij deze geweest...
Niet dat ik denk dat kok toestemming heeft gegeven tot deze laffe moordaanslag...
maar Dit is gewoon een aanslag op de algemene democratie!
Oud 06-05-2002, 18:33
de
de is offline
Ze vinden het natuurlijk ook vreselijk, alleen misschien diep in hun hart zullen ze wel een beetje blij zijn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 18:33
@pie
@pie is offline
Citaat:
slisje schreef:
zou hun baan hebben verloren door Pim Fortuyn...
*volgens pijlingen*
ze reageren geschokt, maar dit is slechts schein die natuurlijk doet bedriegen... zou er nog zo'n figuur als pim opstaan, en als nog verandering in een snel tempo willen doorvuren, of wordt hij in het zelfde tempo als pim afgevuurt?

iets om over na te denken over het politieke spel wat hier tevens mee bemoeid is...
Wat is hun rol hier in bij deze geweest...
Niet dat ik denk dat kok toestemming heeft gegeven tot deze laffe moordaanslag...
maar Dit is gewoon een aanslag op de algemene democratie!
ah.. dus dit niveau spreken ze op Onzin.. weten we dat ook weer

voorstel voor de volgende forumupgrade: spellingcontrole, uitdrukkingcontrole en inhoudscontrole zodat het automatisch naar Onzin kan.

welke haagsche kliek? en het lijkt me sterk dat 35% van Den Haag zonder werk zou komen zitten
Oud 06-05-2002, 18:38
slisje
slisje is offline
Citaat:
@pie schreef:

ah.. dus dit niveau spreken ze op Onzin.. weten we dat ook weer

voorstel voor de volgende forumupgrade: spellingcontrole, uitdrukkingcontrole en inhoudscontrole zodat het automatisch naar Onzin kan.

welke haagsche kliek? en het lijkt me sterk dat 35% van Den Haag zonder werk zou komen zitten
dit is typische een generalisatie en een kenmerk van een onwetende idioot, sorry voor mijn spelling maar sommige mensen kampen met zoiets wat dyslectie heet,
en als je zo een beetje op heb gelet zou de haagsche kliek (en zo schrijf je het echt heus (oud nederlands) uit de politiek moeten aangezien Pim ruim 35 % van de stemmen in de pijling had...
35 % in een meerderheid en zodoende ...
maarja het onzinnge factoor is jou naar je hoofd gestegen...
ik kan je zeggen dat het niveau op onzin dermate hoger ligt dan jij doet denken...
infantiel persoontje

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 18:38
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Citaat:
de schreef:
Ze vinden het natuurlijk ook vreselijk, alleen misschien diep in hun hart zullen ze wel een beetje blij zijn
een beetje veel ja, ik vind eigenlijk dat ze het er ook wel een heel klein beetje zelf naar gemaakt hebben .. zijn ideeën verdraaien etc, ze vergeten misschien even dat zij samen met de media veel meningen vormen int volk .. dus als zo'n idioot dat dan allemaal gewoon gelooft enzo .. dan krijg je dit ..
Oud 06-05-2002, 19:12
L Boksha
L Boksha is offline
Fortuyn heeft nooit meer dan ongeveer 20% (30 zetels) van de stemmen voor zich gehad. Dat geldt ook voor alle peilingen trouwens.
En eerlijk gezegd denk ik niet dat de politiek nu opgelucht ademhaalt. De politici zijn erger geschokt dan jullie, behalve mischien de VVD en LN.
Deze moord heeft slechts tot gevolg dat alle domme mensen (vele van jullie, sorry) rechtser gaan denken. Deze moord is het ergste dat ooit voor de Nederlandse politiek is gebeurd.
Oud 06-05-2002, 19:16
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Kom op nou mensen zelf naar gemaakt hebben. Wie in Nederland in vrije democratie houdt hier rekening mee. Iedereen vind dit erg dit is een slag voor heel Den Haag. Dit is een ondermijning van onze vrijheden. Wie kan daar nou blij mee zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 06-05-2002, 20:06
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
35%?
das 50 zetels

lul geen onzin
Oud 06-05-2002, 20:10
slisje
slisje is offline
Citaat:
L Boksha schreef:
Fortuyn heeft nooit meer dan ongeveer 20% (30 zetels) van de stemmen voor zich gehad. Dat geldt ook voor alle peilingen trouwens.
En eerlijk gezegd denk ik niet dat de politiek nu opgelucht ademhaalt. De politici zijn erger geschokt dan jullie, behalve mischien de VVD en LN.
Deze moord heeft slechts tot gevolg dat alle domme mensen (vele van jullie, sorry) rechtser gaan denken. Deze moord is het ergste dat ooit voor de Nederlandse politiek is gebeurd.
ben het hier mee wel eens, iedereen is zich rechtser in gaan stellen... merk je vooral aan de rasistische leuze nu al...
Oud 06-05-2002, 20:11
slisje
slisje is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
35%?
das 50 zetels
goed rekenwerk
en helaas geen onzin, maar berust op pijlingen dus ook niet zeker...
Oud 06-05-2002, 20:11
de
de is offline
ach...ik kan nu wel weer cliché's gaan rondstrooien, maar of dat zin heeft betwijfel ik
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:12
slisje
slisje is offline
Citaat:
de schreef:
ach...ik kan nu wel weer cliché's gaan rondstrooien, maar of dat zin heeft betwijfel ik
we hebben hier te doen met velal mensen die van het grote nieuws uitgaan en niet het "kleine" nieuws in de gate houden
Massa en kuddeschapen...
Oud 06-05-2002, 20:15
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
slisje schreef:

we hebben hier te doen met velal mensen die van het grote nieuws uitgaan en niet het "kleine" nieuws in de gate houden
Massa en kuddeschapen...
vooroordeeltjes....?

En het hoogste wat ik heb gehoord in de peilingen is 26 zetels...

Welke peiling was die van jou?
Oud 06-05-2002, 20:25
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Het is te grof voor woorden om de andere politici hier de schuld van te geven. Dit is toch een vrije democratie je mag toch zeggen wat je wil verdomme iedereen mag toch zeggen dat je iemands ideeen slecht. Het is een democratische en de slechts de dader en eventuele medeplichtigen(die de moord dus mede hebben voorbereid hebben hier schuld aan!) Het is toch normaal dat veel mensen Fortuyn slecht vonden en misschien zelfs gevaarlijk. Je weet niet wat hij precies van plan was omdat hij vaak wat anders zei. Andere politici waren natuurlijk geschrokken van de enorme mediagolf die met Pim Fortuyn meekwam en daartegen mochten zij zich verweren of ze dat goed deden is ook aan de kiezer en niet aan de moordenaar. De politici hadden het recht zich teweer te stellen tegen Fotuyn zijnde een democratisch grondrecht. Daarom kunnen zij dus op geen enkele manier voor deze moord verantwoordelijk worden geacht tenzij wij de de democratie even wegdenken en een staat maken waarin terreur het belangrijkste is
Oud 06-05-2002, 20:37
slisje
slisje is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

vooroordeeltjes....?

En het hoogste wat ik heb gehoord in de peilingen is 26 zetels...

Welke peiling was die van jou?
een peiling gister na het debat...
Oud 06-05-2002, 21:05
Joostje
Joostje is offline
ik denk dat politici zichzelf nou eerder bedreigd gaan voelen
Oud 06-05-2002, 21:06
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ik denk dat politici zichzelf nou eerder bedreigd gaan voelen
lijkt me sterk, onze politiek is rustig en kalm, ik denk dat er hierdoor alleen nooit, maar dan ook nooit iemand zal komen om in Pim's voetstappen te treden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:09
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
lijkt me sterk, onze politiek is rustig en kalm, ik denk dat er hierdoor alleen nooit, maar dan ook nooit iemand zal komen om in Pim's voetstappen te treden
ik hoop persoonlijk dat er niet iemand komt die de ideen die Fortuyn ook had met dezelfde communik\catiekwaliteit kan verwoorden. Met zo'n gevoel voor media etc.
Politiek was altijd rustig en kalm, daaro mschok dus juist groter.
Reageren

Regels voor berichten