Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en als je zo een beetje op heb gelet zou de haagsche kliek (en zo schrijf je het echt heus (oud nederlands) uit de politiek moeten aangezien Pim ruim 35 % van de stemmen in de pijling had... 35 % in een meerderheid en zodoende ... maarja het onzinnge factoor is jou naar je hoofd gestegen... ik kan je zeggen dat het niveau op onzin dermate hoger ligt dan jij doet denken... infantiel persoontje ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
Fortuyn heeft nooit meer dan ongeveer 20% (30 zetels) van de stemmen voor zich gehad. Dat geldt ook voor alle peilingen trouwens.
En eerlijk gezegd denk ik niet dat de politiek nu opgelucht ademhaalt. De politici zijn erger geschokt dan jullie, behalve mischien de VVD en LN. Deze moord heeft slechts tot gevolg dat alle domme mensen (vele van jullie, sorry) rechtser gaan denken. Deze moord is het ergste dat ooit voor de Nederlandse politiek is gebeurd.
|
![]() |
Kom op nou mensen zelf naar gemaakt hebben. Wie in Nederland in vrije democratie houdt hier rekening mee. Iedereen vind dit erg dit is een slag voor heel Den Haag. Dit is een ondermijning van onze vrijheden. Wie kan daar nou blij mee zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
Massa en kuddeschapen...
||
Citaat:
En het hoogste wat ik heb gehoord in de peilingen is 26 zetels... Welke peiling was die van jou?
|
![]() |
Het is te grof voor woorden om de andere politici hier de schuld van te geven. Dit is toch een vrije democratie je mag toch zeggen wat je wil verdomme iedereen mag toch zeggen dat je iemands ideeen slecht. Het is een democratische en de slechts de dader en eventuele medeplichtigen(die de moord dus mede hebben voorbereid hebben hier schuld aan!) Het is toch normaal dat veel mensen Fortuyn slecht vonden en misschien zelfs gevaarlijk. Je weet niet wat hij precies van plan was omdat hij vaak wat anders zei. Andere politici waren natuurlijk geschrokken van de enorme mediagolf die met Pim Fortuyn meekwam en daartegen mochten zij zich verweren of ze dat goed deden is ook aan de kiezer en niet aan de moordenaar. De politici hadden het recht zich teweer te stellen tegen Fotuyn zijnde een democratisch grondrecht. Daarom kunnen zij dus op geen enkele manier voor deze moord verantwoordelijk worden geacht tenzij wij de de democratie even wegdenken en een staat maken waarin terreur het belangrijkste is
||
Citaat:
Politiek was altijd rustig en kalm, daaro mschok dus juist groter.
|
![]() |
|
|