Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 14:13
ZerO
ZerO is offline
Zo, behalve sex (dat doe je graag met je vriend/vriendin neem ik aan) wat vind je nog meer leuk om te doen, werkelijk leuk. Van winkelen tot samen joggen, kun je dat allemaal met je vriend/vriendin of denk je liever nou ik wil degen niet in mijn buurt hebben als ik wil winkelen. En waarom ?
Ik wil graag verhalen lezen , dus geen korte antwoorden.
Oud 27-04-2004, 14:46
Verwijderd
Vreemdgaan is misschien handig zonder vriend/vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 27-04-2004 @ 15:46 :
Vreemdgaan is misschien handig zonder vriend/vriendin.
Je kan helemaal niet vreemdgaan als je vrijgezel bent.
Ik wil het allebei. Eigenlijk zou ik bijna alles zowel met maar net zo goed zonder vriendje kunnen.
Dingen als winkelen moest ik met mijn ex niet proberen, dan kreeg ik alleen maar vreselijke kleren 'aangeboden'. Wandelen was weer heel leuk, net als zwemmen. Boeken lezen doe ik liever als ik alleen ben, of als de ander ook leest, maar daar hield hij niet van dus dat ging niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 27-04-2004 @ 16:35 :
Je kan helemaal niet vreemdgaan als je vrijgezel bent.
Als ze er niet bij zijn! Dus wel als je een vriend/vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 27-04-2004 @ 16:38 :
Als ze er niet bij zijn! Dus wel als je een vriend/vriendin hebt.
dat bedacht ik me ook net ja.. in dat geval: vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:53
ironflower
ironflower is offline
We gaan regelmatig samen winkelen, maar dat is deels ook meer voor de gezelligheid en het idee van samen een dagje iets doen, dan dat ik echt goed slaag als ik met hem ga winkelen.
Ik ben sneller geneigd om dan een winkel uit te gaan, omdat ik denk dat hij het maar saai/stom etc vind. Wat hij niet vind overigens.

Hij helpt me ook vaak met huiswerk ofzo, aangezien hij nogal slim is en het makkelijk kan leren, is dat best handig.
Het is soms wel irri omdat zijn denkwijze, en daarom de manier van uitleg anders is.

We sporten niet samen, en ik denk haast dat dan niet zo goed zal gaan.

Er is niet echt iets waarvan ik zeg..dat zou ik echt niet met mn vriend willen doen.
owja...ik ben echt een kampeermens, en hij is anti tenten etc
Maar ja..das ons enige echte grote meningsverschil..en geen erge...
We waren vorig jaar Pinkpop samen in een tentje...zeker toen met de regen enzo..was het geen succes..
Oud 27-04-2004, 16:23
Verwijderd
Op zich kan ik alles met hem samen doen op zo'n manier dat het leuk is, en ik kan vrijwel alles zonder hem doen op zo'n manier dat het leuk is . Behalve dan dingen die nooit leuk zijn natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:26
Verwijderd
Hmm... ik ga liever niet samen met hem sporten, hij zit op een heel ander tempo en sport heel anders... daar hou ik niet van Dus dat doe ik liever zonder hem.

En verder... ik kijk ook liever tv zonder hem, hij houdt niet van tv. (Ik ben nog niet zo wijs dat ik hem gewoon uit kan laten.)
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:37
Verwijderd
Ik winkel heel graag met mijn vriend. Hij is niet echt modebeuwst, net zoals ik eigenlijk, maar we proberen wel allebei een beetje bij te blijven en dan toch de eigen stijl aan te houden.
Voor elkaar kleren uitzoeken en cadeautjes voor anderen werkt prima. Bij zijn ma op bezoek gaan (gescheiden ouders), alhoewel ik daar alleen ook gerust aan kan komen waaien.

En we fietsen samen veel, samen uit, samen naar vrienden toe.

Wat ik liever alleen doe? Lekker eens flink huilen, samen met vriendinnen stappen, lezen, met de hond lopen, alhoewel dat samen ook gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 16:41
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Winkelen doe ik liever zonder vriend. Verder ga ik ook af en toe liever uit zonder vriend. Soms gaan we samen, maar als ik zonder hem ben en met vriendinnen vind ik dat ook wel heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 17:22
leucomelas
leucomelas is offline
skateboarden = altijd met vriend bijna, want ik kan het niet, wil het leren en hij is geweldig ofsow...
winkelen, ook met vriend graag, al wil die zelf vaak niet mee *saai, kleren kopen, passen, zo'n gedoe* omdat ie dan kan kijken oft mooi staat, zijn menign horen etc etc
gaan wandelen... heel graag... maar mevriend wil niet dus toch maar alleen....
tja, eigenlijk bijna alles wilk wel met vriend doen...
benk nu vreemd?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 17:33
Qimm
Qimm is offline
zonder vriend ga ik liever leuke dingen doen met vriendinnen, soort van 'girls' day out'
Ennum.. tja.. verder heb ik hem overal wel graag bij
Oud 27-04-2004, 19:41
kayce
kayce is offline
Mezelf ontharen, huiswerk maken, sporten, in mijn dagboek schrijven, ziek zijn, mezelf opmaken dat zijn allemaal voorbeelden die ik liever alleen doe of wanneer ik liever alleen ben. En eten (kan er niet tegen als hij naar me staart als ik aan het eten ben).

Verder kan ik even niets bedenken. Maar het liefst ben ik altijd bij hem. Ik hou niet zo van alleen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik eet liever niet waar hij bij is (maar ik eet eigenlijk het liefste helemaal alleen)
ik winkel ook liever zonder hem omdat ik maar met 1 a 2 mensen echt fijn kan winkelen
ehm. verder weet ik niets eigenlijk

edit: oh wacht liever met moest ook.
uhm, samen naar concerten gaan en festivals enzo, alle soorten dagjes uit.. maar da's nogal logisch lijkt me. verder niets specifieks, ik heb hem gewoon graag om me heen

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:16
DvoorA
DvoorA is offline
Lichamelijke dingen zoals me douchen, me ontharen, me opmaken, wil ik niet dat hij bij is. Hij mag het eindresultaat zien.

De rest wil ik allemaal met mijn vriend doen (als ik die heb).
Dat vind ik juist het leuke aan een relatie: samen lachen, vrijen, koken, praten, discussieren, lezen, naar de bios, een romantisch dineetje (of een vlugge zak friet), wandelen, zwemmen, stoeien, enzovoorts. Als je aan deze dingen met je vriend geen plezier kunt beleven, waarom heb je dan een relatie???
Oud 27-04-2004, 21:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
DNMB schreef op 27-04-2004 @ 22:16 :
Lichamelijke dingen zoals me douchen, me ontharen, me opmaken, wil ik niet dat hij bij is. Hij mag het eindresultaat zien.

De rest wil ik allemaal met mijn vriend doen (als ik die heb).
Dat vind ik juist het leuke aan een relatie: samen lachen, vrijen, koken, praten, discussieren, lezen, naar de bios, een romantisch dineetje (of een vlugge zak friet), wandelen, zwemmen, stoeien, enzovoorts. Als je aan deze dingen met je vriend geen plezier kunt beleven, waarom heb je dan een relatie???
niet douchen? juist wel (vind ik dan)
verder ben ik het wel met je eens, vooral stoeien&kietelen&vechten <3
Oud 27-04-2004, 21:37
Verwijderd
Het enige waar ik hem niet bij wil hebben is het ontharen en epileren. Afgeleid worden terwijl je je wenkbrauwen staat bij te werken ish nie goed. Winkelen met hem is ook niet leuk.
Voor de rest doen wij zoveel samen, dat is bijna eng.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:48
In_stilte
In_stilte is offline
Er niet bij zijn; ontharen vind ik wel een goede, leren lijkt me ook geen goed idee, maar 't is weer geen probleem als ik leer en hij erbij is (denk ik) hmmzz, dingen waar hij heel erg stil bij moet zitten, langer dan 2 uur ofzo... Najah zelfs dat valt wel mee.

Eigenlijk vind ik het altijd fijn om bij hem te zijn, kan me nog nix voorstellen wat ik echt vervelend vind.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 15:37
Verwijderd
ohja, ontharen, nouja, oksels/benen scheren waar hij bij is kan best, maar bij epileren dan gaat hij bij elk haartje dat ik uittrek schreeuwen van plaatsvervangende pijn, terwijl ik niet echt pijn heb... maargoed, ontharen is hoe dan ook niet mijn grootste hobby, ongeacht of hij erbij is of niet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 15:45
Sparkle.
Sparkle. is offline
Haha ja, idd mijn "persoonlijke hygiene" houd ik ook liever voor mezelf
Maar samen douchen/badderen is dan wel weer iets anders...

Net zoals ik hem er niet bij wil hebben vlak voor we uitgaan, dan ben ik altijd nogal super busy met vanalles en nog wat.
Haha als hij dan vraagt van "moet dan nou?" "waarom?" "Schiet nou een ooooppp!!!" ( )

Maar verder is hij altijd welkom hoor haha.

(Oohja, en hij mag er niet bij zijn als mam en ik ruzie hebben gehad, en t dan goed maken. Haha te erg )
Oud 28-04-2004, 15:49
Sade
Sade is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-04-2004 @ 18:33 :
zonder vriend ga ik liever leuke dingen doen met vriendinnen, soort van 'girls' day out'
Ennum.. tja.. verder heb ik hem overal wel graag bij
Oud 28-04-2004, 15:51
Mindfields
Mindfields is offline
Hangt ervanaf wat je bedoelt, bedoel je dingen doen als je GEEN vriendin hebt of gewoon dingen die je liever alleen/met vrienden doet?
In het eerste geval:
met andere jongens zoenen , daten, weet ik veel
In het tweede geval:
kleren kopen, dansen.
Oud 28-04-2004, 17:23
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 17:26 :
Hmm... ik ga liever niet samen met hem sporten, hij zit op een heel ander tempo en sport heel anders... daar hou ik niet van Dus dat doe ik liever zonder hem.

En verder... ik kijk ook liever tv zonder hem, hij houdt niet van tv. (Ik ben nog niet zo wijs dat ik hem gewoon uit kan laten.)
dat sporten heb ik ook.. en dan raak ik misschien weer afgeleid en dat werkt niet..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfff ehehehm... ik denk dat ik niet zo'n specifieke dingen heb... mja ik fitness alleen, maar ik ga wel altijd met mijn vrienden bijvoorbeeld naar de bios, niet alleen... maja niet echt veel specifieke dingen dus...
Reageren

Regels voor berichten