Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Deze is wel een aardige.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien: een beroepentest in 25 vragen? Ik zou gewoon naar een psycholoog gaan en daar een echte test doen. |
![]() |
|
Op www.schoolweb.nl kan je volgens mij ook een soort van beroepentest doen. Je moet dan invullen waar je interesses liggen en dan komen er studies uit die daar bij passen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij klopt ie wel aardig... 1 Beweginswetenschappen 2 Geneeskunde 3 Fysiotherapie. Ga voor geneeskunde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is een uitzondering de bevestiging van de regel...
||
Citaat:
ontopic: Bij mij kwam er ook iets heel anders uit (rechten) dan dat ik in gedachten had (tandheelkunde).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe het zij: ik kijk met argusogen als mijn persoonsgegevens worden gevraagd - dat betekent niet vele goeds. Maar toegegeven: ik heb hem even doorgelopen - en het valt mee, maar dan is dat achteraf bekeken. Ik krijg een waslijst aan zaken die mij allen interesseren en als ik niet zou weten wat ik zou moeten studeren, dan zou ik dat na die test ook niet weten. (mijn opleiding staat overigens op de laatste plaats) Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 10:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had: Levensmiddelentechnologie (WO) Wiskunde (WO) Bodem, water en atmosfeer (WO) Bos- en Natuurbeheer (WO) Hoger Laboratoriumonderwijs (HBO) Milieuhygiëne (WO) Sterrenkunde (WO) Milieukunde (WO) Bestuurlijke informatiekunde (WO) Econometrie (WO) Fysische geografie (WO) Algemene natuurwetenschappen (WO) Informatica (WO) Technische natuurkunde (WO) Levensmiddelentechnologie (HBO) Farmacie (WO) Kunstmatige intelligentie (WO) Natuurkunde (WO) Technische Natuurkunde (HBO) Bewegingswetenschappen (WO) Landbouwtechniek (WO) Sport- en Bewegingseducatie (HBO) Algemene Operationele Technologie (HBO) Technische informatiekunde (WO) Economie (WO) maar waar ik ook veel interesse in heb is in pedogogiek en dergelijke opleidingen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|