![]() |
|
Ik ben al heel lang een fan van Sega consoles en Sega games. Toen vond ik deze site: www.scholieren.com
Het zijn niet alleen forums, ze hebben ook downloads etc... Als je ook registreert, mijn naam is "Dick" op dat forum.
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 15:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 15:34. |
![]() |
|
www.* is ook een aanrader!
Laatst gewijzigd op 01-05-2004 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zolang de mensen van deze forum mij nodig hebben, zal ik klaar staan. Ook al moet ik regen en hagel, donder en bliksem, decadentie en corruptie of zelfs de duivel zelf trotseren... IK ZAL NOOIT OPGEVEN. Ik zal de hopelozen weer hoop geven, Ik zal de zwakkeren beschermen, Ik zal de armen bijstaan in deze materialistische wereld, Ook al heb ik minder kans dan een sneeuwbal in de hel, IK ZAL NOOIT OPGEVEN. Zolang er nog aardige mensen op deze forum zijn, zolang er nog forumbazen zijn die niet kicken op macht, zolang er nog ergens... in een ver uithoek van deze forum, ver weggeborgen in het diepste van een hart die wordt beheerst door angst en haat, een sprankje hoop is.... ZAL IK NOOIT OPGEVEN!!! Ik doe dit al sinds 1778, en hoe erg ik er ook voor sta, ik zal er altijd zijn om mensen te behoeden voor het kwade en het corrupte.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Haiku's Sylvain Altherian | 7 | 14-02-2002 11:49 |