Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
heey allemaal
ik krijg slapeloze nachten van het examen Handel & Administratie!! dat wordt nog wat bah!! dar ben ik echt niet goed in ![]() economie lijkt me ook moeilijk. eigenlijk allemaal wel!! behalve engels daar sta ik gewoon zo goed voor,dat kannie meer misgaan (hoop ik teminste ![]() nja in ieder geval wens ik iedereen echt superveel succes met de exmanens!! kuzzies anneke
||
Citaat:
tja, weet niet echt wat ik moet verwachten, maar bij ons op school is/ lijkt het zo makkelijk dat ik nu 3.5 mag halen op het CE ik zou me eigenlijk niet echt druk maken om MnO als je profiel NT hebt
|
Ik denk dat Wiskunde B bij mij het moeilijkst wordt, maar om nou te zeggen dat ik er niet van kan slapen..................nee, ik ga er gewoon voor, mijn best doen, en dat is alles, meer kan je ook niet doen
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder worden kunstgeschiedenis en economie ook moeilijk denk ik. Slapeloze nachten heb ik toch al. |
![]() |
|
Verwijderd
|
peo...ik kijk eigenlijk overal tegen op. o nee niet tegen aardrijkskunde wantik hoef maar een 3.3 te halen. geschiedenis is wel veel leren maar niet heel moeilijk. en wis en ec is gewoon veel en moeilijk en talen ben ik altijd al slecht in geweest maar gelukkig heb ik alleen nederlands en engels voor mn CSE
|
![]() |
|
Scheikunde 1,2, ik zie heel vaak dingen over het hoofd bij de schoolexamens
![]() Voor Latijn en Grieks heb ik ook m'n twijfels, maar dat is meer omdat ik niet goed weet wat voor dingen ik moet verwachten. Gelukkig hebben we eerst nog een schoolexamen voor deze vakken, dan kan ik alvast zien hoe het eindexamen ongeveer zal zijn. ![]() |
|
|