Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 13:24
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
In de Amerikaanse staat New Jersey zijn in de horeca zogenaamde ladies nights, avonden waarbij vrouwen korting krijgen of gratis naar binnen mogen, voortaan uit den boze. Dit, omdat het discriminatie is.
Een ambtenaar, die moet beslissen over burgerrechtenzaken, besloot daartoe middels een nieuwe wet. De wet gaat gelden voor alle horecagelegenheden.
Directe aanleiding is een klacht van een mannelijke bezoeker van de discotheek Coastline in Cherry Hill. Volgens hem was het niet eerlijk dat vrouwen op ladies night gratis naar binnen mochten en nog korting kregen op hun drankjes ook, waar mannen én entree én de standaardprijzen moesten betalen. De ambtenaar deelde zijn mening en paste daarop de wet aan.

Bron: nieuws.nl

Wat vinden jullie hiervan? Zit wel wat in....vind het zelf ook best irritant soms dat je als man nooit iets gratis krijgt... Maar of je het nou wettelijk moet vastleggen weet ik niet, dat gaat wel ver.
Oud 06-06-2004, 13:28
Pan Am
Pan Am is offline
Ik kom gelukkig nooit in tenten waar Ladies Night dé happening van de maand is. Want zulke tenten zijn door en door fout. En de mensen die er komen zijn nog fouter.
Oud 06-06-2004, 14:28
S
S is offline
Als er daardoor meer vrouwen komen, heb ik er niks op tegen.
Oud 06-06-2004, 15:34
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Het zijn idd meestal wel de foute tenten waar ze dit soort acties hebben... en er komen volgens mij alleen nog maar meer foute mensen op af
Oud 06-06-2004, 15:45
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Het is je eigen keus om als man (trouwens ook als vrouw) naar een ladies night te gaan. Als er geen mannen meer komen, dan neemt ook het aantal vrouwen af dat op zo'n avond komen, met als gevolg dat de ladies night verdwijnt. Maar schijnbaar vinden veel mensen dat niet erg, Trouwens, in jongens werken vaker en hebben dus meer geld en als ze mannen worden dan verdienen ze helaas ook nog altijd meer dan vrouwen met dezelfde functie dus jullie hebben niets te klagen .
Oud 06-06-2004, 20:44
Verwijderd
Tsja, gelukkig zijn we in Nederland niet krampachtig en debiel.
Oud 08-06-2004, 00:00
JCG
JCG is offline
wat lopen ze te zeiken , waarom zou ik korting moeten krijgen omdat ik een lul heb? Als er meer vrouwelijk volk is, is er meestal minder gezeik.
Oud 08-06-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-06-2004 @ 21:44 :
Tsja, gelukkig zijn we in Nederland iets minder krampachtig en debiel.
Oud 08-06-2004, 16:09
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
echt weer iets voor amerikanen , hypocriet kutvolk vind ik het maar....
Oud 08-06-2004, 18:44
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Oud 08-06-2004, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Overdreven vind ik, maja typisch Amerika he. In de Peppermill (discotheek in Heerlen) is wel eens Ladies Night (en ook wel eens Men's Night), meestal met mannelijke striptease halverwege de avond. Dan ff snel naar de hardcorezaal, want dat hoef ik uiteraard niet te zien
Oud 08-06-2004, 20:48
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-06-2004 @ 21:33 :
Overdreven vind ik, maja typisch Amerika he. In de Peppermill (discotheek in Heerlen) is wel eens Ladies Night (en ook wel eens Men's Night), meestal met mannelijke striptease halverwege de avond. Dan ff snel naar de hardcorezaal, want dat hoef ik uiteraard niet te zien

hardcore zaal ??? met lady's night of met men's night ?? die 'HC' zaal is er in een half jaar tijd net 2 keer geweest ofzo....en dat was volgens mij allebei met B2B vs. Hard-Tec..

maar idd daar is ook men's night ja....was denk ik een makkelijkere oplossing geweest voor die amerikanen...
Oud 08-06-2004, 21:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 08-06-2004 @ 21:48 :
hardcore zaal ??? met lady's night of met men's night ?? die 'HC' zaal is er in een half jaar tijd net 2 keer geweest ofzo....en dat was volgens mij allebei met B2B vs. Hard-Tec..

maar idd daar is ook men's night ja....was denk ik een makkelijkere oplossing geweest voor die amerikanen...
Mja in die grotere zaal waar Henry Kicken dan zit is dan die mannelijke striptease, dan ga ik ff naar die andere zaal, hoef ik niet te zien mja is niet echt een hardcorezaal, maar vergeleken met de grote zaal wordt daar "hardere" muziek gespeeld. Eigenlijk weinig hardcore maja, ik noemde het ff zo...
Oud 09-06-2004, 12:54
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-06-2004 @ 22:51 :
Mja in die grotere zaal waar Henry Kicken dan zit is dan die mannelijke striptease, dan ga ik ff naar die andere zaal, hoef ik niet te zien mja is niet echt een hardcorezaal, maar vergeleken met de grote zaal wordt daar "hardere" muziek gespeeld. Eigenlijk weinig hardcore maja, ik noemde het ff zo...

hehe....kom zoiezo zelden in de pep en al dus al helemaal zelden in de grote zaal..
Oud 10-06-2004, 12:23
Rhinus
Rhinus is offline
't Is natuurlijk gewoon seksisme. Maarja, dat zijn mannen en vrouwen wc's ook. En daar hoor je niemand over..
Oud 10-06-2004, 14:33
Verwijderd
Dit krijg je dus als je grondrechten absolute gelding toekent. Inderdaad, straks zijn aparte winkels voor heren- en damesmode ook taboe, zijn er alleen nog maar gemengde toiletten, en zijn aparte kleedkamers voor mannelijke en vrouwelijke sporters ook verboden.
Oud 10-06-2004, 15:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Als ze dat willen organiseren prima, niet boeiend. Ik heb er geen last van want ik kom er nooit. Ik snap niet dat er altijd mensen zijn die overal over zeiken: op die manier moet je wel 1001 regels bedenken om alles wettelijk correct te laten verlopen.
Oud 10-06-2004, 15:14
Verwijderd
precies, overal moet het bier goedkoper, dan komen ze (of birthmark) wel
Oud 10-06-2004, 19:12
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Wat een onzin. D'r is toch ook wel 'ns een "men only" night.

Beetje hypocriet. Vooral om 't in de wet vast te leggen.

Regels voor berichten