Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 19:01
farrar-misty
farrar-misty is offline
ik bedoel... ik heb nu voor mijn doen best wel lang met iemand, en ik ben het ook zeker niet zat, maar ik ben bang dat hij het wel zat wordt... niet dat hij het laat merken... maar gewoon:

hoe moet ik het boeiend houden?

en het ging eerst steeds van verder.. ietsje verder... heftig tongen... nog ietstje verder... maar nu wil ik niet verder... zo is t goed (voor mij).. maar hoe hou k het nu spannend????!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 19:21
ZerO
ZerO is offline
Je bent 14, wat versta je onder een lange relatie !
Het is goed van je dat jij je grenzen kent en laat je vooral niet overhalen om dingen te doen waar jij nog niet klaar voor bent.
En je kunt je relatie spannend houden door mekaar niet te vaak te zien. Elkaar verassen door zomaar langs te gaan. Leuke dingen samen doen : joggen, koken, playstation spelen, winkelen, poolen.
Oud 28-04-2004, 19:23
iedje
iedje is offline
mijn vriend en ik houden t spannend door af en toe lekker uit eten te gaan, een weekendje weg en vooral heel belangrijk: mekaar niet teveel zien!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 19:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
iedje schreef op 28-04-2004 @ 20:23 :
mijn vriend en ik houden t spannend door af en toe lekker uit eten te gaan, een weekendje weg en vooral heel belangrijk: mekaar niet teveel zien!
Mekaar niet teveel zien vind ik een goede!
Ik zoek de jongens meestal minstens een uur met de trein verderop, ik heb er geen problemen mee en merk dat het echt leuk is als je elkaar dan weer ziet. Je hebt elkaar dan gemist, kan lekker bijpraten (msn en telefoon al gehad, maar in het "echt" is toch leuker. )

Maar als je dicht bijelkaar woont, dagen afspreken waarneer je elkaar niet ziet en overhoudt voor huiswerk enzo. (Als je bijelkaar in de klas zit is het natuurlijk iets moeilijker....)

Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:17
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
1 ding moet ik je wel zeggen: ga niet verder dan waar jouw grenzen liggen........ik bedoel als hij verder wil en er op aandringt en jouw mening en gedachtengang niet respecteert dan is hij het naar mijn mening niet waard!

Maar hoe hou je het spannend?.........op mn 14 ging ik ook niet verder dan zoenen enzovoorts ......maar ik en mn toenmalige vriendinnetje hielden het toen spannend door met met mooi weer, vooral in deze periodes samen ergens op een rustige plek op een groot grasveld of whatever een kleed uit te gooien, discman en muziek mee en daar lagen we met zn tweeen muziek te luisteren en elkaar af en toe te knuffelen enzo

Verder is uit eten gaan natuurlijk ook een leuke optie! En verder maakten wij ook fotos van elkaar...........ja geen seksuele fotos maar gewoon mooie leuke fotos van elkaar........een wegwerpcamera kopen ofzo en gewoon een soort van modellen-reportage houden ........en laten ontwikkelen en die lijsten we dan later met zn tweeen in met allerlei briefjes en andere dingen!

Nahjah en zo kan ik wel effe door gaan

Of het spannend is weet ik niet, eerder schattig en romantisch misschien

Maar ik moest het gewoon even kwijt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 09:31
farrar-misty
farrar-misty is offline
tnx... alleen tis inderdaad zo dat hij dit jaar nog bij mij in de klas zit.... en ik zal me nergens toe laten dwingen...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 13:05
verpleger
verpleger is offline
Hoe houd je het spannend...

Het is een goede vraag...

Maar ga zo af en toe iets leuks doen en doe iets wat jullie allebei leuk vinden. Maak een uitstapje of verras hem eens met een avondje bioscoop, of avondje uit eten... Of ga ook eens samen langs vrienden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:37
luchtballon
luchtballon is offline
kijk in deze topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047

verder, als jij het nog wel leuk vind, vraag hem of hij het nog spannend genoeg vind. Als hij dat vind is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:53
Verwijderd
spannend, waarom moeten relaties nou per se altijd spannend zijn? Als ik spanning wil dan kijk ik wel een thriller, een relatie moet eerder leuk en fijn en interessant en 'goed' zijn.

En een relatie hou je leuk, fijn, interessant en goed, door te proberen je van je beste kant te laten zien (boeit niet of het ook lukt, het gaat erom dat je het probeert), zonder daarbij je anders voor te doen dan je bent, en door te praten over dingen die een probleem vormen in de relatie, en door samen regelmatig echte dingen te doen en niet alleen maar voor de tv te hangen enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 18:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
iedje schreef op 28-04-2004 @ 19:23 :
en vooral heel belangrijk: mekaar niet teveel zien!
wat is niet te veel? Ik zie mijn vriend 5 dagen van de week, in het weekend ben ik het hele weekend bij hem of hij bij mij. En na 7 maand zijn we er nog niet op uitgekeken.
Je kan me kaar wel regelmatigzien, maar als je dan maar niet gewoon op de bank gaat hangen ofzo. Gewoon leuke dingen doen. Blijf in beweging dan verveel je mekaar ook niet.
Reageren

Regels voor berichten