Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zoek de jongens meestal minstens een uur met de trein verderop, ik heb er geen problemen mee en merk dat het echt leuk is als je elkaar dan weer ziet. Je hebt elkaar dan gemist, kan lekker bijpraten (msn en telefoon al gehad, maar in het "echt" is toch leuker. ![]() Maar als je dicht bijelkaar woont, dagen afspreken waarneer je elkaar niet ziet en overhoudt voor huiswerk enzo. (Als je bijelkaar in de klas zit is het natuurlijk iets moeilijker....) ![]() |
![]() |
|
kijk in deze topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047 ![]() verder, als jij het nog wel leuk vind, vraag hem of hij het nog spannend genoeg vind. Als hij dat vind is er toch geen probleem? |
![]() |
||
Citaat:
Je kan me kaar wel regelmatigzien, maar als je dan maar niet gewoon op de bank gaat hangen ofzo. Gewoon leuke dingen doen. Blijf in beweging dan verveel je mekaar ook niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je het vol? Caligula | 27 | 11-10-2004 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je een relatie spannend? Diva2000 | 6 | 30-01-2002 20:53 |