Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of het is inmiddels al gestopt ivm bier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je kunt haar gaan ontwijken maar dat is geen goede oplossing als ik jou was dan zou ik gewoon naar de kroeg gaan waar jij naartoe wilt gaan en dan is het toch maar jammer dat zij er dan toevallig ook kan komen? ![]() zo laat je haar zien dat je gewoon doorgaat met haar leven. |
![]() |
||
Citaat:
hij wilt gewoon van z'n kutgevoel af. Drank kan je gevoel verminderen, maar meestal word het er juist erger door (spreekt toch wel een klein beetje uit ervaring) ![]() ![]() ![]() Mss helpt het om nog 1 keertje met haar te praten. Niet om het goed te maken, helemaal niet, want uit = uit, maar om juist te praten over waarom het uit is enz. Dat heeft mij bij heel erg geholpen! ![]() Iig heel veel sterkte! ![]()
||
Citaat:
(edit: dit was in beschonken toestand, kwamen elkaar toevallig tege) maargoed de tijd zal het leren .. Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 20:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik bedoelde met 'soort meisje' een meisje die een niet uit te leggen aantrekkingskracht heeft op iedereen. Als je zo iemand dan verliest dan blijft die aantrekkingskracht. Dit klinkt heel vaag waarschijnlijk als je niet iemand kent die zo duidelijk invloed uit kan oefenen op zijn omgeving.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een decembersprookje in drie delen Verwijderd | 9 | 20-12-2008 18:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |