Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 00:39
Bruut
Bruut is offline
ok.. tis vrij laat, en heb de nodige biertjes op. maar dit moet ik echt al een tijd kwijt. en nu schrijf ik t gewoon op

Ik heb een tijd lang (vanaf sinterklaas ongeveer) gehad met een meisje wat 7 jaar ouder is dan mij(ze is 26), dit is nu ongeveer een maandje over.. Maar ik heb echt nog nooit zoveel om iemand gegeven, kan eigenlijk wel zeggen dat dit mn eerst echte vriendinnetje was waar ik echt vet veel (en nog steeds) om geef/gaf. en echt ELKE keer als ik haar zie als ik bijv uitga dan voel ik me ineens klote als ik haar zie.. en is gewoon echt mijn avond om. nu ook weer, tis half 2 en ben naar huis gegaan omdat ik me gewoon klote voel omdat ik r weer tegen kwam

Ik wil haar gewoon echt vergeten omdat ik weet dat het gewoon nooit zal werken, we zitten allebei in over dat leeftijdverschil en ze is gewoon echt zoveel verschillend als mij. het enige wat ons op een gegeven moment bij elkaar hield volgens mij was de sex, dat was gewoon altijd perfect. Maar ik kan haar gewoon ECHT niet uit mn hoofd zetten, bij alles wat ik doe, met elk meisje waarmee ik praat denk ik meteen aan haar en ik word er gewoon echt helemaal gek van ik kan haar gewoon echt niet vergeten, echt ik wil het zo graag maar het lukt me echt niet.

is dit normaal? omdat het mn eerste vriendinnetje was? of ben ik gewoon overdreven gek op haar?

echt ik loop hier al weken mee, en al meerdere weken was mijn avond gewoon echt voorbij wanneer ik haar zag. heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2004, 02:05
Verwijderd
Klinkt misschien gek maar voorkom de komende tijd dat je haar tegen komt. Want anders kan je nooit rustig nadenken over hoe verder...

Want als je haar tegen komt komen al jouw gevoelens weer boven.

Gewoon de tijd gunnen, het is zeker niet raar jouw reactie/gevoel op dit alles.

Sterkte

Ik heb het zelf ook gehad, alleen was het leeftijdsverschil veel kleiner.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 07:57
Ruudje
Ruudje is offline
Dit is normaal, dit is niet vreemd...dat duurt normaal zo'n 2-3 maanden

Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 25-04-2004 @ 08:57 :
Dit is normaal, dit is niet vreemd...dat duurt normaal zo'n 2-3 maanden

Sterkte ermee!
idd
of het is inmiddels al gestopt ivm bier
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 09:56
Verwijderd
Dat is normaal, maak je geen zorgen. Heel irritant, dat wel, maar normaal. Ik heb het ook. Nog elke dag denk ik aan mijn ex en ben ik er mee bezig. Dit gaat wel over op den duur, maar denk niet dat het binnen een week klaar is. Gun jezelf ook wat tijd!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:32
Luna
Luna is offline
heel cliché maar het kost tijd, zoals eerder gezegd. Als ik jou was zou ik gewoon proberen haar een tijd lang niet tegen te komen. Ik bedoel, als je vantevoren weet dat je je klote gaat voelen doordat je haar ziet, dan kun je maar beter niet uitgaan op de plekken waar zij gaat. Ga in plaats van nadenken over haar, leuke dingen met vrienden doen en bijv. sporten, dan hoef je er niet constant aan te denken en gaat het vanzelf wel over... succes
Oud 25-04-2004, 18:30
Lilything
Lilything is offline
Het ligt eraan hoe je er mee omgaat
maar meestal duurt het 4 maandjes ofzo
Oud 25-04-2004, 18:43
pyres
pyres is offline
tis je eerste vriendin ?
ja dan duurt het misschien wat langer dan normaal

ik snap eigenlijk niet dat mensen hier een tijdbestek van een aantal maanden gaan zetten. voor ieder persoon is dat anders
soms een uur, dag, maand of jaar en misschien wel helemaal niet!

kortom: als je weer nuchter ben, gelijk weer drinken
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 19:21
Bruut
Bruut is offline
was helemaal vergeten dat ik dit had gepost

maar ik ga met mn vrienden altijd naar dezelfde kroeg elk weekend, waar zij ook altijd is.. dus tis beetje lastig om haar niet tegen te komen, ben namelijk niet van plan om thuis te gaan zitten..

maargoed, hoop dat dit kutgevoel snel weg is
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 19:53
Luna
Luna is offline
die paar biertjes waren er dus wat meer?
Oud 25-04-2004, 20:39
pyres
pyres is offline
Citaat:
Bruut schreef op 25-04-2004 @ 20:21 :
was helemaal vergeten dat ik dit had gepost

maar ik ga met mn vrienden altijd naar dezelfde kroeg elk weekend, waar zij ook altijd is.. dus tis beetje lastig om haar niet tegen te komen, ben namelijk niet van plan om thuis te gaan zitten..

maargoed, hoop dat dit kutgevoel snel weg is
ja kijk dat is dus het nadeel van drinken
je kunt haar gaan ontwijken maar dat is geen goede oplossing
als ik jou was dan zou ik gewoon naar de kroeg gaan waar jij naartoe wilt gaan en dan is het toch maar jammer dat zij er dan toevallig ook kan komen?
zo laat je haar zien dat je gewoon doorgaat met haar leven.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:43
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
pyres schreef op 25-04-2004 @ 21:39 :

zo laat je haar zien dat je gewoon doorgaat met haar leven.
dat maakt toch niet uit?
hij wilt gewoon van z'n kutgevoel af.

Drank kan je gevoel verminderen, maar meestal word het er juist erger door (spreekt toch wel een klein beetje uit ervaring) Zoals al een paar keer eerder is gezegd, het kost tijd. Bij de een wat meer als de ander, maar het gaat meestal wel over. Zo niet, kun je er over een tijdje op terug kijken en zien hoe leuk jullie tijd samen is geweest. En elke keer met iets minder pijn Wat zeg ik dat toch mooi!

Mss helpt het om nog 1 keertje met haar te praten. Niet om het goed te maken, helemaal niet, want uit = uit, maar om juist te praten over waarom het uit is enz. Dat heeft mij bij heel erg geholpen!
Iig heel veel sterkte!
Oud 26-04-2004, 18:54
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 26-04-2004 @ 19:43 :
dat maakt toch niet uit?
hij wilt gewoon van z'n kutgevoel af.

Drank kan je gevoel verminderen, maar meestal word het er juist erger door (spreekt toch wel een klein beetje uit ervaring) Zoals al een paar keer eerder is gezegd, het kost tijd. Bij de een wat meer als de ander, maar het gaat meestal wel over. Zo niet, kun je er over een tijdje op terug kijken en zien hoe leuk jullie tijd samen is geweest. En elke keer met iets minder pijn Wat zeg ik dat toch mooi!

Mss helpt het om nog 1 keertje met haar te praten. Niet om het goed te maken, helemaal niet, want uit = uit, maar om juist te praten over waarom het uit is enz. Dat heeft mij bij heel erg geholpen!
Iig heel veel sterkte!
zoiets hebben we al s gedaan.. maar we belanden evengoed weer in bed toen.. waardoor ik me alleen nog maar kutter voelde(omdat het toch nog uit was)

(edit: dit was in beschonken toestand, kwamen elkaar toevallig tege)

maargoed de tijd zal het leren ..

Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 23:25
Kadaver
Kadaver is offline
Ik heb ook altijd moeite om een ex te vergeten . De beste manier is toch om afstand te bewaren in plaats van vrienden te blijven...tenminste zo gaat het bij mij. Meestal duurt het een jaar of anderhalf voordat ik een ex helemaal kan vergeten Gelukkig word ik zelden verliefd
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 09:19
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 27-04-2004 @ 00:25 :
Ik heb ook altijd moeite om een ex te vergeten . De beste manier is toch om afstand te bewaren in plaats van vrienden te blijven...tenminste zo gaat het bij mij. Meestal duurt het een jaar of anderhalf voordat ik een ex helemaal kan vergeten Gelukkig word ik zelden verliefd
ja precies ik wordt dus ook bijna nooit echt verliefd op iemand.. maar dit keer dus wel, en ik denk nou zomaar is dat het ook heeeeeeeeel lang gaat duren voordat ik haar ben vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 21:41
Bruut
Bruut is offline
net weer uitgeweest.. 9 uur begonnen, net thuis en ik zag haar weer.. en ben weer helemaal naar de klote.

Hebben ff zitte praten, net als vroeger was t gewoon. maar tis over en ik voel me gewoon zo gigantisch KUT

zie t gewoon nie meer zitten

en ik snap ook niet waarom ze zo tege me doet.. gaat haar volges mij echt om 1 ding!

genoeg slap gelul.. gegroet
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 22:34
Jordi
Jordi is offline
Waarom praat je dan nog met haar? Als het je alleen maar pijn doet, dan lijkt het mij dat je toch maar beter een beetje bij haar uit de buurt kan blijven. Ik neem aan dat met haar praten erger is dan haar alleen zien (als je met je vrienden in die kroeg bent).

En als je haar vertelt hoe je je voelt, dan zal zijn misschien ook wel begrijpen dat jij voorlopig beter even niet zoveel contact met haar moet hebben. Ik denk dat ze dat heus wel zal begrijpen als ze in ieder geval nog maar een klein beetje om je geeft.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 08:41
Bruut
Bruut is offline
ze komt zelf naar me toe hoor.. kan haar moeilijk gaan negeren..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 01-05-2004 @ 09:41 :
ze komt zelf naar me toe hoor.. kan haar moeilijk gaan negeren..
misschien moet je haar dan duidelijk maken dat je dat voorlopig niet wilt? Dat jij wel weer naar haar toe komt als jij er aan toe bent. Dat dit het alleen maar moeilijker voor je maakt en dat je daar niet aan toe bent.. ?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:24
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-05-2004 @ 10:46 :
misschien moet je haar dan duidelijk maken dat je dat voorlopig niet wilt? Dat jij wel weer naar haar toe komt als jij er aan toe bent. Dat dit het alleen maar moeilijker voor je maakt en dat je daar niet aan toe bent.. ?
klopt.. maar op t moment zelf vind ik helemaal niet erg.. komt daarma allemaal weer. dan besef ik pas hoe erg ik r mis.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 14:33
Winner
Winner is offline
Citaat:
Lilything schreef op 25-04-2004 @ 19:30 :
Het ligt eraan hoe je er mee omgaat
maar meestal duurt het 4 maandjes ofzo
Shit. Ik ben weer eens de uitzondering. Bij mij duurt het al 4 jaar... Het wordt nou geloof ik wat minder, maar ik denk bijna elke dag nog aan haar. Het is echt een bepaald soort meisjes die dat teweeg kunnen brengen.
Oud 01-05-2004, 14:42
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Winner schreef op 01-05-2004 @ 15:33 :
Shit. Ik ben weer eens de uitzondering. Bij mij duurt het al 4 jaar... Het wordt nou geloof ik wat minder, maar ik denk bijna elke dag nog aan haar. Het is echt een bepaald soort meisjes die dat teweeg kunnen brengen.
Volgens mij is het eerder een bepaalt soort jongen (of meisje) die er zo lang mee blijven zitten. Dat bedoel ik niet lullig ofzo, maar het lijkt me toch eigenlijk wel dat het aan jou ligt en niet aan haar, aangezien het jouw gevoelens zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 01-05-2004 @ 13:24 :
klopt.. maar op t moment zelf vind ik helemaal niet erg.. komt daarma allemaal weer. dan besef ik pas hoe erg ik r mis.
Dus moet je dat voor zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 16:58
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-04-2004 @ 10:56 :
Dat is normaal, maak je geen zorgen. Heel irritant, dat wel, maar normaal. Ik heb het ook. Nog elke dag denk ik aan mijn ex en ben ik er mee bezig. Dit gaat wel over op den duur, maar denk niet dat het binnen een week klaar is. Gun jezelf ook wat tijd!
Oud 01-05-2004, 18:37
Winner
Winner is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 01-05-2004 @ 15:42 :
Volgens mij is het eerder een bepaalt soort jongen (of meisje) die er zo lang mee blijven zitten. Dat bedoel ik niet lullig ofzo, maar het lijkt me toch eigenlijk wel dat het aan jou ligt en niet aan haar, aangezien het jouw gevoelens zijn.
Voor een deel ligt het aan mij inderdaad waarschijnlijk. Aan de andere kant vond iedereen dat meisje leuk altijd. Echt iedereen. Ze was heel speciaal. Maar absoluut niet het standaard populaire meisje uit de klas. De hele regio kent haar geloof ik inmiddels. I don't give a shit-houding en zo. Probleem bleek na verloop van tijd te zijn dat ze ook geen shit gaf om mensen.
Ik bedoelde met 'soort meisje' een meisje die een niet uit te leggen aantrekkingskracht heeft op iedereen. Als je zo iemand dan verliest dan blijft die aantrekkingskracht. Dit klinkt heel vaag waarschijnlijk als je niet iemand kent die zo duidelijk invloed uit kan oefenen op zijn omgeving.
Reageren

Regels voor berichten