Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 19:58
DG
DG is offline
hey ik had gangster 2 nog liggen en had wel ff zin om m weer te spelen maar nu heb ik een paar vragen waar ik niet achter kom:

1:is het mogelijk om te politie,rechters etc. ook zelf om te kopen of wordt dat "automatisch" gedaan door het spel zelf

2:kun je vrienden worden met "gangs" die met je in oorlog zijn(het is me wel gelukt in level 14 door een bendeleider uit d egevangenis te helpen ontsnappen dat ik door zijn territorieum mag) maar kan je ook vriendschappen sluiten dmv een geldbedrag of lading whisky of weet ik het wat

3:je kan maar 5 "muscles" per gebouw neerzetten maar bij andere gebouwen van de "vijand" staan wel een stuk of 10 tot 15 (en ik heb al gekeken dit zijn GEEN gangsters maar echt alleen Musles)

4:kan je ook meer dan 8 gangsters in dienst nemen?

Alvast bedankt
Oud 05-05-2004, 08:41
100% Niek
100% Niek is offline
geen id
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 09:51
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ik denk dat ik al je vragen kan beantwoorden, doe ik het niet goed wijt dat dan aan het feit dat ik het al 2 jaar niet meer gespeeld heb.

1) Je kan met een mannetje dat Briben kan (ik dacht dattie Tux heette (kweet niet waarom ik dat denk)) owja twas die neger. die je in level 4 krijgt ofzo. Dan moet je m wel genoeg sterren geven. Dan kan hij zon politie bureau inlopen en de boel omkopen. Dat kost je dan zoveel per maand.

2) Nee dat kan niet. Behalve als dat een deel van het level is. Je begint ook wel eens met die gele als vriend. Maar als het niet de bedoeling is dat je vrienden maakt, dan kan het niet. De enige goede vijand is een dode vijand. Je zal ze dus moeten slopen. Al helpt dat ook niet zo veel, want dan gaat er gewoon een nieuwe gang inzitten

3) 5 Muscles is het maximum meer kan niet.

4) Die vraag had ik niet gelezen anders had ik die eerste zin niet geschreven
Ik weet het eik niet. Volgens mij heb je bovenin niet meer ruimte dan 8. Eigenlijk ben ik nog nooit zover gekomen in dat spel. Toen bleef het hangen en deettie t niet meer. Bij format C heb ik de save games niet bewaard. Nu wil ik het wel spelen, maar las ik het ge-installeerd heb, en wil spelen, dan blijftie hangen. Helaas. Hopende u hiermee voldoende ge-informeerd te hebben verblijf ik,

SD

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:39
DG
DG is offline
hey bedankt voor je antoorden en dat van die Tux ken ik me nog wel herrinneren(tenminste dat je er eentje hbe die zo heet)
Oud 05-05-2004, 12:58
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
DG schreef op 04-05-2004 @ 20:58 :
[B]hey ik had gangster 2 nog liggen en had wel ff zin om m weer te spelen maar nu heb ik een paar vragen waar ik niet achter kom:

1:is het mogelijk om te politie,rechters etc. ook zelf om te kopen of wordt dat "automatisch" gedaan door het spel zelf

Moet je doen met iemand met Charmingskills

2:kun je vrienden worden met "gangs" die met je in oorlog zijn(het is me wel gelukt in level 14 door een bendeleider uit d egevangenis te helpen ontsnappen dat ik door zijn territorieum mag) maar kan je ook vriendschappen sluiten dmv een geldbedrag of lading whisky of weet ik het wat

Nee.. Gewoon afmaken allemaal..

3:je kan maar 5 "muscles" per gebouw neerzetten maar bij andere gebouwen van de "vijand" staan wel een stuk of 10 tot 15 (en ik heb al gekeken dit zijn GEEN gangsters maar echt alleen Musles)

5 is maximum.. maar als het echt een belangrijk gebouw is moet je nieuwe gangster aannemen met 5 muscles en goed bewapenen en die daar neerzetten.. Ben je de prijs van 7 muscles kwijt maar dan red je het altijd wel

4:kan je ook meer dan 8 gangsters in dienst nemen?

Geloof het niet.. is ook niet nodig..

Tip :
Als je aan het eind van het level nog geld overhebt en je hebt een nieuwe gangster met goede skills die je in de volgende levels nog denkt te gaan gebruiken moet je voor die gast al ff machinegeweren kopen.. Want heb geld dat je aan het eind van je level overhebt heb je geen fuck aan.. alleen de wapens neem je mee.. Ik ging ook altijd met zoveel mogelijk gangsters met zoveel mogelijk muscels met machingeweren frontaal in de aanval.. Want dan geef je je vijanden bijna niet de mogelijkheid om op je te kunnen schieten omdat ze dan al dood zijn.. En dan ren je vrolijk door naar het hoofdkantoor van je vijand.. en dan ondertussen zijn gebouwen innemen (zonder eerst te slopen) en meteen verkopen.. En als je bij het hoofdkantoor van je enemy bent moet je al zn auto's jatten en allemaal verpatsen.. dat levert meestal ook nog zo'n 20000 op Gewoon frontaal aanvallen.. Behalve als er tanks in het spel zijn.. Auto's moet je ook meteen bovenop springen met zn allen.. En ik deed altijd mn muscles weg zodra ze rood waren en ik niet direct in gevaar was.. Dan krijg je meestal een groene terug dus dan kan je sterker het gevecht in..
Oud 05-05-2004, 13:18
Tom Poes
Tom Poes is offline
`hehe Thnx DG je hebt me weer helemaal in the mood gebracht door dit topic. Ik ga het NU installeren en ik zal niet rusten voordat ik weer 5 tommy guns in handen van al mn gangsters heb gestopt.
Oud 05-05-2004, 14:28
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ik had ooit een site waar een hele handleiding van gangsters 2 stond. Bijv. wat je moest doen om alle sterren te halen. En alle wapens hoeveel vuurkracht ze hadden enz. Maar ik kan die site echt niet meer vinden. *is sad*
weet iemand die misschien???
Reageren

Regels voor berichten