Advertentie | |
|
![]() |
|
DG schreef op 04-05-2004 @ 20:58 :
[B]hey ik had gangster 2 nog liggen en had wel ff zin om m weer te spelen maar nu heb ik een paar vragen waar ik niet achter kom: ![]() 1:is het mogelijk om te politie,rechters etc. ook zelf om te kopen of wordt dat "automatisch" gedaan door het spel zelf Moet je doen met iemand met Charmingskills 2:kun je vrienden worden met "gangs" die met je in oorlog zijn(het is me wel gelukt in level 14 door een bendeleider uit d egevangenis te helpen ontsnappen dat ik door zijn territorieum mag) maar kan je ook vriendschappen sluiten dmv een geldbedrag of lading whisky of weet ik het wat Nee.. Gewoon afmaken allemaal.. 3:je kan maar 5 "muscles" per gebouw neerzetten maar bij andere gebouwen van de "vijand" staan wel een stuk of 10 tot 15 (en ik heb al gekeken dit zijn GEEN gangsters maar echt alleen Musles) 5 is maximum.. maar als het echt een belangrijk gebouw is moet je nieuwe gangster aannemen met 5 muscles en goed bewapenen en die daar neerzetten.. Ben je de prijs van 7 muscles kwijt maar dan red je het altijd wel 4:kan je ook meer dan 8 gangsters in dienst nemen? Geloof het niet.. is ook niet nodig.. Tip : Als je aan het eind van het level nog geld overhebt en je hebt een nieuwe gangster met goede skills die je in de volgende levels nog denkt te gaan gebruiken moet je voor die gast al ff machinegeweren kopen.. Want heb geld dat je aan het eind van je level overhebt heb je geen fuck aan.. alleen de wapens neem je mee.. Ik ging ook altijd met zoveel mogelijk gangsters met zoveel mogelijk muscels met machingeweren frontaal in de aanval.. Want dan geef je je vijanden bijna niet de mogelijkheid om op je te kunnen schieten omdat ze dan al dood zijn.. En dan ren je vrolijk door naar het hoofdkantoor van je vijand.. en dan ondertussen zijn gebouwen innemen (zonder eerst te slopen) en meteen verkopen.. En als je bij het hoofdkantoor van je enemy bent moet je al zn auto's jatten en allemaal verpatsen.. dat levert meestal ook nog zo'n 20000 op ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Games |