Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en Armin van Buuren Ferry Corsten
||
Citaat:
![]() ![]() Andere grote namen (als toevoeging op mijn eerste post): Gabriel & Dresden Sasha Digweed Carl Cox Cor Fijneman Futureshock Judge Jules Underworld Michel the Hey Sven Vath Rank1 Marco V Sander Kleineberg Jeff Mills Christian Varela Ik heb Judge Jules, Dave Clarke, Rank 1, Marco V, Sven Vath, Michel the Hey en Futureshock live gehoord. Van de meesten heb ik wel eens een setje gedownloaded! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder boeien de DJs me niet zo, als er maar fijne synthpop en beukende oldschool ebm is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor zo'n feest zou ik zlefs 100 euro dokken, krijg nu al kippenvel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Tha Playah was ook ![]() ![]() ![]() Endymion was idd erg lekker ![]() ![]() en met drunk with a gun was ook wel lache hehe ![]() heb wel daisy gemist ![]() in iedergeval niet horen draaien...wel nog gezien...stond opeens naast me in der nikes hehe.. oja en einde van tommyknocker was ook vetjes ![]() vince zoals altijd weer goed..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarja ff ontopic: - Max B Grant - Technoboy en voor de rest maakt het me nie zoveel uit Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*kijkt vrij evil die kant op nu.* wilde er wel heen maar tis nogal ver weg voor mij.. maarre binnekort genoeg feestje nog ![]()
||
Citaat:
ohja EA Live was ook goed te doen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik had het vage vermoeden dat ik die set al veel vaker had gehoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja toen ik binnenkwam even wezen kijken...was wel leuk inkomertje met o.a. no newstyle? ![]() toen maar naar tommyklopper geweest daar nog even het einde mee maken...
||
Citaat:
ennuh wat probeer je te bereiken met deze opmerking?... ![]() een ontzettende jaloezie offuh.... ghehe ![]()
|
|
|