Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een zon of een oog (zoals op een amerikaanse dollar (briefje))?
Ik zit ff te snuffelen op de stargate site.. we hebben het toch over de tv serie? Stargate SG1? http://www.stargate-sg1.com/home.html ? Want daar kan niet echt vinden wat je bedoeld.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zoiets als dit ?
||
![]() |
Citaat:
Ik kijk uit het raam en zie ergens in de stad een kerktoren boven allesuit steken ... met zo'n bal erboven op! |
![]() |
|
![]() |
Ohh ohh, Ik vind het altijd leuk om over die conspiracie theories te praten, die over dat tekentje gaan.
Het wordt inderdaad gebruikt bij de vrijmetselaars (Freemasons) want ze eren de Ra... oftewel de Duivel. Het wordt ook gebruikt bij de Illuminatie... daarom zie je die zelfde teken op de Amerikaanse bankbillet. Ze zeggen dat de Illuminatie (Illumintatie en Vrijmetselaars werkenen samen) Amerika in zijn macht heeft... ook hebben zij *eigenlijk* de Vrijheidsbeeld gegeven. Ik heb hiero zo'n hele boekje die over de Vrijmetselaars gaat.... echt freaky stuff eigenlijk. Ze hebben 33 graden in hun organisatie. Ik dacht dat de eerste drie graden oefen graden waren... nog beetje toewijdings gedoe. Daarna begint het meester werk, tot graad 18. Na graad 18 is het moeilijk om nog weg te komen, want ze zeggen dat je helemaal gehersenspoeld wordt ![]() ![]() Hun hele religie is gebaseerd op het Ying Yang theorie, goed en kwaad... blah blah blah. Al hun 'lodges' zijn daarop gebaseerd.... je kunt ook fotos bekijken op internet. In dat boekje stond ook dat de piramide staat voor alle verschillende organisaties de samen werken om de wereld in zijn macht te krijgen. Vrijmetselaars en de 13 heksen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bedoelt dat symbool op het amerikaanse dollar biljet? Daarover kan ik het volgende zeggen. De piramide staat voor de convergentie naar boven (de verlichting). Het symbool met het oog heet trinacria. Het is een vrijmetzelaarsafbeelding, maar officieel afkomstig van de Illuminatie die bij de vrijmetzelaars waren geïnfiltreerd. Het symbool symboliseert het alziend oog van de Egyptische Zonnegod Horus. Het symbool wordt ook de lichtende delta genoemt oftewel het symboliseert de verlichtende verandering. Het zogenaamde Novus Ordo Seculorum, de nieuwe seculiere orde. |
Advertentie |
|
|
|